Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák 3-5 év tapasztalattal

23 db találat
Szűrés
  • Planning and managing tasks for the Back Office team Providing exceptional customer service, communications and sales support Supervising the verification process for documentation provided by clients, ensuring accuracy and completion Overseeing the preparation of reports and doc...
    tegnap 09:32
  • Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...
    tegnap 14:10
  • Pénzügyes feladatok beérkező átutalásos számlák kezelése, leigazoltatása, ERP rendszerünkbe rögzítése, szkennelésük, továbbításuk a könyvelésre internetbank kezelése: utalások rögzítése, bankszámla kivonatok letöltése kiegyenlítések rögzítése pénzügyi és ERP rendszerbe készpénzes...
    tegnap 12:43
  • Könyvelő irodába irodavezetőt keresünk ,több éves gyakorlattal , és mérlegképes végzettséggel rendelkezőt várunk.
    máj. 28.
  • beérkező rendelések, előrejelzések feldolgozása, kezelése és visszaellenőrzése karbantartásokhoz kapcsolódó adminisztrációs adatok ellenőrzése, hiányzó adatok pótlása napi irodai adminisztrációs feladatok (telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése, scannelés) kap...
    máj. 27.
  • Cégcsoport meglévő ügyfél partnerkapcsolatainak bővítéséhez adott piac előszűrése, előtárgyalások megszervezése, Turnénaptárban dátumkoordináció, Új ügyfél akvizíció, Produkciós vezető által kijelölt meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása, Tárgyalások kezdeményezése, lebonyolítása új...
    máj. 27.
  • Egyetemi ingatlanok közüzemi szolgáltatásaival kapcsolatos feladatok elvégzése Kapcsolattartás a szolgáltatókkal Beérkezett közüzemi számlák feldolgozása, bontása, utalványozása, és tovább számlázásra való előkészítése A közüzemi számlákból fogyasztási adatok feldolgozása, és nyi...
    máj. 27.
  • Adminisztrációs munkatárs

    1203 Budapest, Zodony utca 4. B. ép. 15. ajtó
    Elvégzendő feladatok: a céghez beérkező rendelések feldolgozása, adatrögzítése táblázatokban, számlázó programba történő beírása, eladói tevékenység támogatása.
    máj. 27.
  • We are looking for a person, who has wide experience in assistant fields, including financial operational and sales areas. The person must be able to oversee and proactively recommend, any part of the business directly to the UK MD. report to MD verbally and in writing proactivel...
    máj. 27.
  • Milyen feladatokra számíthatsz? - kapcsolattartás a biztosítókkal - írásban és helyben történő ügyfélkommunikáció - a meglévő állomány kezelése, adminisztrációja
    máj. 26.
  • teljes körű könyvelés, adatrögzítés az analitikus nyilvántartások egyeztetése a főkönyvi számlákkal adóbevallások elkészítése éves beszámolók elkészítése kapcsolattartás az ügyfelekkel
    máj. 26.
  • Pályát váltana? Érdekli az ipari ingatlanok világa? Kipróbálná magát ezen az egyre növekvő területen? Ha igen a válasza, olvassa el a jelentkezéshez szükséges információkat és küldje el nekünk az önéletrajzát még ma! Az Ön feladatai lesznek: Iroda adminisztratív, iktatási és arch...
    máj. 26.
  • az üzemeltetési csapat tagjaként szervezi a beruházásokhoz, átépítésekhez, állagmegőrzéshez szükséges beszerzéseket, folyamatos kapcsolatot tart az alvállalkozókkal és beszállítókkal folyamatos kommunikáció és kapcsolattartás a bérlőkkel és a logisztikai parkok facility managment...
    máj. 26.
  • We are looking for a motivated and detail-oriented Sales Team Assistant to join our dynamic team in Budapest. As a Sales Team Assistant, you will play a crucial role in supporting our sales representatives and ensuring the smooth operation of our sales processes. This position i...
    máj. 26.
  • Általános irodai adminisztrációs feladatok önálló ellátása, beleértve a számlázást, a készletgazdálkodást és a bérszámfejtés előkészítését. Napi szintű levelezés kezelése e-mailben és telefonon magyar és angol nyelven, kapcsolattartás a különböző érdekelt felekkel. Kiállítások sz...
    máj. 25.
  • - Ügyfélkapcsolatok kezelése személyesen és telefonon keresztül - Megrendelések feldolgozása és nyomon követése - Raktárkészlet kezelése és rendszerezése - Adminisztratív feladatok ellátása, beleértve a számlázást és dokumentáció kezelését
    máj. 24.
  • szállítólevelek, számlák készítése áru összeírása leltározás adminisztratív feladatok
    máj. 24.
  • általános asszisztensi feladatok ellátása, ügyvédek, ügyvédjelöltek munkájának támogatása, dokumentációk összeállítása, ügyvédi adatbázisok alkalmazása, kezelése, ügyvédi nyilvántartások vezetése, számlák kezelése, iktatása, kapcsolattartás az ügyfelekkel, hivatali ügyintézés sze...
    máj. 23.
  • Office Manager (m/f)

    1118 Budapest, Gombocz Zoltán utca
    Organisation und Verwaltung der administrativen Offline- und Online-Dokumentation Koordinierung der täglichen Verwaltungs- und Büroarbeiten Organisation von Geschäftsreisen Verwaltung und Pflege der Personaldokumentation, einschließlich GDPR, Buchungsunterlagen und Vertragsverhäl...
    máj. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim