Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák 3-5 év tapasztalattal

76 db találat
Szűrés
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    máj. 17.
  • szortimentfejlesztés és karbantartás hálózat üzemeltetési, sales és marketing terület munkájának támogatása stratégiai feladatok tervezés jelentések, kimutatások készítése adatbázisok karbantartása
    máj. 16.
  • Milyen feladatokra számíthatsz? - kapcsolattartás a biztosítókkal - írásban és helyben történő ügyfélkommunikáció - a meglévő állomány kezelése, adminisztrációja
    tegnap 22:00
  • Recepciós kolléga helyettesítése; Tárgyalók eszközeinek, kellékeinek, bútorzatának rendberakása, ellenőrzése; Tárgyalók berendezése rendezvényekre, tárgyalások szervezése; Meeting room menedzsment, catering termékek rendelése; Irodaszerek beszerzése, használt tonerek elszállíttat...
    tegnap 16:10
  • - kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.
    tegnap 13:15
  • Adminisztrátor 4 órában

    1115 Budapest, Forrás utca 3.
    irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatás
    tegnap 12:45
  • operatív területen felmerülő dokumentációk ellenőrzése, rendszerezése (nyomon követés, lefűzés, pótlás, stb.) számlázáshoz kapcsolódó adminisztráció bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztráció személyi asszisztensi feladatok elvégzése (időpont egyeztetés, rendelés, stb.) esetleges...
    tegnap 09:30
  • HR asszisztens

    2040 Budaörs, liget utca 3.
    munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása személyi anyagok nyilvántartása, naprakész vezetése, változások lekövetése kiküldetési nyomtatványok igénylése kapcsolattartás német és...
    máj. 19.
  • Office manager

    8200 Veszprém, Kistó utca 9. és Budapest
    Veszprém: Irodaszerek, konyhafelszerelések rendelése Ebédköltségek utalása vállalkozónak Számlák jóváhagyása Kapcsolattartás a szolgáltatókkal Irodaház éves leltár elvégzésében részvétel Céges utazások esetén szállás és repjegy foglalás Ipari riportokhoz adatgyűjtés, rendszerezés...
    máj. 19.
  • HR adminisztrátor (6/8 óra)

    1145 Budapest, Róna utca 174.
        HR osztály adminisztratív támogatása;     Dokumentumok kezelése digitális és nyomtatott formában;     Gyakornokok jelenléti íveinek kezelése;     Egészségügyi szűrések, tűz- és munkavédelmi oktatások koordinálása;     Kapcsolattartás társosztályokkal;     Irodaszer és egyéb r...
    máj. 19.
  • Munkavédelmi termékek minősítéséhez szükséges dokumentumok összeállítása, Kommunikáció a külföldi partnerekkel, Termék specifikációk elkészítése, frissítése, Minősített szervekkel és kapcsolatos hatóságokkal való együttműködés, Teszt termékek rendelkezésre állásásnak menedzselése...
    máj. 19.
  • Feladataid közé fog tartozni a jelenléti ívek vezetése, munkaidő-nyilvántartó rendszer kezelése. Részt veszel a toborzás-kiválasztás folyamatában, az interjúk szervezésében és lebonyolításában. Számítanak rád az üzemorvosi vizsgálatok leszervezésében, beutalók elkészítésében. Bek...
    máj. 18.
  • Pénzügyi adminisztrátor (diákmunka)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2330 Dunaharaszti, Némedi út 2.
    Pénzügyi dokumentumok kezelése és nyomon követése Borítékolás, Irat rendezés, Számlázás, Excel kimutatások kezelése
    máj. 18.
  • Irodai asszisztens

    1224 Budapest, Barackvirág utca 11.
    Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartása 
    máj. 18.
  • Páciens Koordinátor

    1033 Budapest, Kaszásdűlő utca 7.
    Főbb feladatok, munkák: · Klinikánkra beérkező páceinsek üdvözlése, fogadása, eligazítása, valamint informálása a vizsgálatokkal kapcsolatban · A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása · Páciens kezelő rendszer kezelése - időpontok szer...
    máj. 18.
  • ügyvezető igazgató és főkönyvelő munkájának segítése könyvelési dokumentáció előkészítése dokumentumok előkészítése adminisztratív feladatok elvégzése irodai eszközök beszerzése vendégek kiszolgálása (kávé, üdítő) hotel szoba foglalás kollégák és vendégek részére csomagküldés szo...
    máj. 18.
  • áruforgalmi folyamatokhoz kapcsolódó és műszaki adminisztrációs feladatok ellátása, mennyiségi és minőségi ellenőrzést követően a megrendelt és beérkezett nyersanyagok bevételezése, heti és a havi forgalmi jelentések, kimutatások összeállítása, különböző dokumentumok rendszerezés...
    máj. 18.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim