Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák 3-5 év tapasztalattal

19 db találat
Szűrés
  • Részvétel a garanciális / méltányossági folyamatokban A garanciális esetek teljes körű adminisztrálása, elszámolások kezelése és követése Kapcsolattartás az importőrökkel, illetve a garanciális szolgáltatókkal Számlák elkészítése Kapcsolattartás a szervezet más egységeivel...
    ma 15:30
  • Iroda (40-50 fős) működtetése, karbantartás felügyelete és eszközmenedzsment Iroda és irodai eszközök menedzselése Ügyfelek, partnerek reprezentatív fogadása Tárgyalók menedzselése, céges munkakörnyezet rendben tartása Kiegészítők, fogyóeszközök felügyelete, leltározása-pótlása,...
    ma 14:40
  • Ágazati megrendelések dokumentálása, árajánlatok készítése vezetők iránymutatása alapján, munkalapok előkészítése, nyilvántartások vezetése, részvétel a feladatok delegálásában, menedzselésében és ellenőrzésében feltárt hibák és beérkező bejelentések nyilvántartása, kezelése álta...
    ma 10:50
  • a bajai járműfenntartási telephely irányítása (42 fő fizikai munkavállaló, 84 db autóbusz); az irányítása alá tartozó munkavállalók felett munkáltatói jogkör gyakorlása; az autóbuszok karbantartásának és javításának koordinálása; a forgalmi igényeknek megfelelő mennyiségű autóbu...
    ma 08:25
  • Projekt koordinátor

    1037 Budapest, Montevideó utca 2a.
    Projektvezetők mindennapi munkájának támogatása Projektekkel kapcsolatos kommunikációs és szervezési feladatok elvégzése Projektek háttér dokumentációjának vezetése Adatok feldolgozása, riportok készítése
    tegnap 16:10
  • Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...
    tegnap 14:10
  • A MAB Tarnóca Kft., az építőipar egyik meghatározó szereplője, Törökbálintra, központi irodai csapatába BESZERZÉSI ASSZISZTENS munkatársat keres. Szeretnél egy stabil hátterű, csaknem 30 éves múltú vállalatnál, modern irodai környezetben, változatos, izgalmas projektekben részt v...
    tegnap 09:10
  • - Napi szintű adminisztrációs feladatok ellátás, - Fordítás, tolmácsolás, - Német nyelvű levelezés, - Jegyzőkönyvvezetés német és magyar nyelven, - Megbeszélések tervezése, szervezése, - Prezentációk készítése, -Titkárnői feladatok ellátása,
    máj. 27.
  • -Ügyfélszerzés Magyarországon -Vevőkkel történő adásvételi szerződés megkötésére irányuló tevékenység végzése -Értékesítési hálózatok szervezése -Versenyhelyzet elemzése a magyar piacon -Promóciós tevékenységek szervezése -Vásárokon és kiállításokon való részvétel. -Termékek prom...
    máj. 27.
  • Cégcsoport meglévő ügyfél partnerkapcsolatainak bővítéséhez adott piac előszűrése, előtárgyalások megszervezése, Turnénaptárban dátumkoordináció, Új ügyfél akvizíció, Produkciós vezető által kijelölt meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása, Tárgyalások kezdeményezése, lebonyolítása új...
    máj. 27.
  • We are looking for a person, who has wide experience in assistant fields, including financial operational and sales areas. The person must be able to oversee and proactively recommend, any part of the business directly to the UK MD. report to MD verbally and in writing proactivel...
    máj. 27.
  • az üzemeltetési csapat tagjaként szervezi a beruházásokhoz, átépítésekhez, állagmegőrzéshez szükséges beszerzéseket, folyamatos kapcsolatot tart az alvállalkozókkal és beszállítókkal folyamatos kommunikáció és kapcsolattartás a bérlőkkel és a logisztikai parkok facility managment...
    máj. 26.
  • Ügyvezető napi munkájának támogatása Társosztályok munkájának adminisztratív támogatása Vezetői döntések elősegítése és támogatása A kimenő és bejövő dokumentumok iktatása, továbbítása, irattározás, posta kezelése Iroda működéséhez szükséges eszközök beszerzése Vendégek érkezése...
    máj. 26.
  • A Vállalat dorogi székhelyére érkező vendég- és partnerforgalom koordinálása, recepciós feladatok ellátása Tárgyalók előkészítése, foglalása, rendben tartása E-mailek, telefonhívások kezelése Társaság részére érkező és feladásra váró levelek és küldemények kezelése Rendezvények s...
    máj. 25.
  • Részvétel a marketing, média és PR stratégiák tervezésében és fejlesztésében; Különböző marketinganyagok és tartalmak előkészítése, mint például prezentációk, sales anyagok, blogbejegyzések, sajtóközlemények és közösségi médiás bejegyzések; Szoros együttműködés a grafikusokkal és...
    máj. 25.
  • Beérkező telefonhívások, e-mailek kezelése, kapcsolattartás partnerekkel Árajánlatok készítése, kereskedelmi megállapodások adminisztratív lebonyolítása Értékesítési területhez tartozó feladatok precíz végrehajtása Időszakos partnerlátogatások egyeztetése, szervezése Meglévő szer...
    máj. 24.
  • a tulajdonos munkájának széleskörű és aktív támogatása ; üzleti és magán jellegű napi teendőinek megszervezése és előkészítése, naptárkezelés; telefonhívások, levelek, e-mail üzenetek szűrése, priorizálása, valamint a tulajdonossal történő egyeztetést követően a (rész)feladatok s...
    máj. 16.
  • Irodavezető asszisztens

    3525 Miskolc, Széchenyi istván út 1.
    - bejelentésekhez szükséges anyagok összeállítása könyvelő részére - jelenléti ívek ellenőrzése - beérkező és kimenő levelek iktatása - orvosi alkalmassági vizsgálatok, tűz- és munkavédelmi oktatások szervezése, munkavédelmi dokumentáció összeállítása - nyilvántartások vezetése -...
    máj. 14.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim