Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

233 db találat
Szűrés
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    ma 00:00
  • Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...
    máj. 05.
  • Változatos munkakörbe, budaörsi logisztikai központunkba (Budaörs, Gyár u. 2.) keressük azt a munkájára igényes, precíz, pontos, akár pályakezdő kollégánkat, aki örömmel munkatársunk lenne és még a saját ötleteit is megvalósítaná
    ma 14:59
  • ma 13:24
  • Kaputechnikai szerelők napjának összeállítása, és kordinálása a kaputechnikai szerelőkkel történő folyamatos napi kapcsolattartás. Tervek és a kaputechnikai szerelők munkabérének összevetése, értelmezése. Munkához szükséges gépek (emelő stb.) leszervezése és biztosítása. Projekt...
    ma 11:12
  • a cégvezető/pénzügyi vezető munkájának segítése (pl. megbeszélések, találkozók szervezése), irodai készletek (irodaszer, tisztítószer, víz, tea, kávé, stb.) nyilvántartása, beszerzése/rendelése, az irodai tárgyi eszközök nyilvántartása, a bejövő/kimenő posta adminisztrációja, ikt...
    ma 09:15
  • A klinikára érkező páciensek üdvözlése, fogadása és információ nyújtása a kezelésekkel kapcsolatban  Időpontok egyeztetése, rögzítése és nyomon követése/ Páciensek kezelésének ütemezése  Páciensek kezelési folyamatának és kezelési terveinek nyomon követése, a kapcsolódó dokumentá...
    ma 18:18
  • Az értékesítéshez kapcsolódó adminisztráció ellátása; Értékesítő kollégák mindennapos munkavégzésének támogatása;  Kapcsolattartás az ügyfelekekkel; Napi dokumentumok ellenőrzése, irattározása;  Levelek kezelése, postázása; Szerződések és az ehhez kapcsolódó dokumentumok előkészí...
    ma 17:10
  • Az értékesítéshez kapcsolódó adminisztráció ellátása; Digitalizációs feladatok ellátása; Főállású kollégák mindennapi munkájának támogatása; Meglévő ügyfélkör magas színvonalú kiszolgálása; Számladossziék kezelése;
    ma 17:10
  • A vezetők és munkatársak munkájának támogatása, Adminisztratív feladatok elvégzése (dokumentumok, projekt-dossziék kezelése, lefűzés, rendrakás) Bejövő, kimenő számlák kezelése (számlák kiállítása, számlák postázása, átadás-átvétel, iktatás, ellenőriztetés, aláíratás, másolás) Ba...
    ma 16:55
  • Munkaruha rendszer és nyilvántartás vezetése Munkaruha és védőeszköz rendelés előkészítése és átvétele a beszállító cégtől Dolgozói szekrények kezelése, nyilvántartása Leltárkészlet naprakész vezetése és felügyelete, havi leltár elvégzése Új belépők területbejárásának koordinálás...
    ma 15:20
  • E-mailes kapcsolattartás külső és belső partnerekkel Érkező csoportokkal kapcsolatos információkat továbbítani a beszállítóknak Számlák feltöltése a rendszerbe Egyéb ad-hoc jellegű adminisztrációs feladatok
    ma 14:19
  • Árajánlatok készítése, megrendelések feldolgozása, illetve utógondozása Vásárlók helyszíni kiszolgálása Számlák, szállítólevelek készítése, termékek átadása Telefon kezelése Szükség esetén más területen dolgozó kollégák segítése
    ma 14:16
  • A cég külföldi ügyfeleinek segítése személyesen, hivatali ügyintézések során (OIF, Kormányhivatal) Bárminemű felmerülő probléma megoldása az ügyintézések során, az irodai csapat háttértámogatásával Folyamatban lévő ügyekről, beadványokról érdeklődés személyesen  Intézkedés és dok...
    ma 14:02
  • Adminisztrátor

    5400 Mezőtúr, Szolnoki út 5.
    A cég napi adminisztrációjának kezelése Számviteli folyamatokban való aktív részvétel Adatrögzítés, nyilvántartások vezetése Belső szabályzatok kezelése Kimutatások, riportok készítése
    ma 13:25
  • Adminisztratív munka ellátása Postázás Archiválás Táblázatok vezetése
    ma 12:17
  • Kazincbarcikai BorsodChem Zrt. területén lévő telephelyünk irodájába, teljes munkaidőre keresünk megbízható, gyakorlattal rendelkező, önállóan is dolgozni tudó irodavezetőt. BorsodChem Zrt.-hoz kötődő releváns szakmai tapasztalat előnyt élvez. Általános adminisztratív feladatok e...
    ma 12:00
  • Kereskedelmi igazgató és sales csapat támogatás:   Egyedi és közbeszerzéses ajánlatok készítésében való részvétel Vevői kapcsolattartás támogatása, egyszerűbb ajánlatok önálló elkészítése Kapcsolattartás beszállítókkal, árak és kondíciók bekérése Digitális és nyomtatott anyagok e...
    ma 11:40
  • Ügyfél tájékoztatása telefonon, e-mailben a mérőcserékkel kapcsolatos információkról Mérőcserére időpont egyeztetés, időpont módosítás az ügyféllel Az ügyféllel leegyeztetett időpontok rögzítése a naptárba a szerelő kollégák részére Reklamációk és panaszok kezelése Számlák és mun...
    ma 11:05
  • ügyvezető igazgató és főkönyvelő munkájának segítése könyvelési dokumentáció előkészítése dokumentumok előkészítése adminisztratív feladatok elvégzése irodai eszközök beszerzése vendégek kiszolgálása (kávé, üdítő) hotel szoba foglalás kollégák és vendégek részére csomagküldés szo...
    ma 10:50
  • A kisvállalkozásunk adminisztrációs ügyintézése. Készlet rögzítése, vevőkkel való kapcsolattartás, ajánlatok , rendelések késztése, számlázás, pénztár kezelése, munkavállalókkal kapcsolatos napi ügyintézés. Könyvelés, bérszámfejtés NEM része a feladatnak...
    ma 10:30
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim