Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
18 db találat
Szűrés
-
- kimenő/bejövő számlák, banki kivonatok adatainak rögzítése számviteli programba (saját fejlesztésű program) - könyvelési részfeladatok ellátása - banki utalások felrögzítése - nyilvántartások naprakész vezetésema 17:45
-
ügyvezető igazgató és főkönyvelő munkájának segítése könyvelési dokumentáció előkészítése dokumentumok előkészítése adminisztratív feladatok elvégzése irodai eszközök beszerzése vendégek kiszolgálása (kávé, üdítő) hotel szoba foglalás kollégák és vendégek részére csomagküldés szo...ma 10:50
-
Csapatunk fontos részeként segíted tagjainkat a recepción, továbbá különböző adminisztratív tevékenységek és könnyű takarítási feladatok tartoznak munkakörödbe, igény esetén a cég termékeit is értékesíted a tagoknak. A munkaidő heti 30 óra reggel 7 és este 10 óra között, részben...ma 10:08
-
irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatástegnap 12:45
-
operatív területen felmerülő dokumentációk ellenőrzése, rendszerezése (nyomon követés, lefűzés, pótlás, stb.) számlázáshoz kapcsolódó adminisztráció bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztráció személyi asszisztensi feladatok elvégzése (időpont egyeztetés, rendelés, stb.) esetleges...tegnap 09:30
-
munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása személyi anyagok nyilvántartása, naprakész vezetése, változások lekövetése kiküldetési nyomtatványok igénylése kapcsolattartás német és...tegnap 00:35
-
Ügyfélszolgálati feladatok: Ügyfélszolgálati és recepciós feladatok ellátása Páciensek fogadása Időpontadás magyar és külföldi pácienseknek Adminisztrációs feladatok ellátása Készpénzkezelés, házipénztár vezetése, számlázás Páciens koordinátori feladatok: Kommunikációs támogatá...máj. 13.
-
Meglévő Ügyfelekkel/Partnerekkel kapcsolattartás Adminisztráció Bejövő- és kimenő posta kezelése Dokumentumok előkészítése az okmányiroda és a könyvelés számára Banki dokumentumok előkészítése Biztosítás ügyintézés Saját nyilvántartási rendszer vezetése, követése Beérkező számlák...máj. 12.
-
-Informing guests of the services offered at the hotel. -Register guests' request they may have during their stay. -Check in and check out guests. -Answering calls, email management and digital platforms. -Attention to possible complaints and claims. -Billing and collection of se...máj. 11.
-
otthonos, bensőséges környezet kialakítása a ház lakói számára eseti kérdések megválaszolása vendégek útbaigazítása, támogatása beérkező vendégigények kezelése, szervezése csomagok, postai küldemények átvétele állandó személyzeti jelenlét biztosítása a lobbyban egyes házirend-bél...máj. 11.
-
Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...máj. 11.
-
üzleti utazások szervezése, foglalások Ügyvezető munkájának napi szintű feladatainak adminisztratív jellegű támogatása táblázatok aktualizálása, eseti nyilvántartások készítése Sales és marketing csapat munkájának támogatása időnként rate shopping szerződések, szabályzatok nyilvá...máj. 11.
-
Kit keresünk? olyan emberre van szükségünk, aki kedvesen és udvariasan kommunikál a páciensekkel, mindemellett precízen végzi az ehhez kapcsolódó adminisztrációt. fontos az is, hogy magabiztosan fogadja a telefonhívásokat, akár angolul is. számunkra a megfelelő jelölt hosszú távr...máj. 10.
-
teljeskörű titkársági feladatok elvégzése ügyvédek napi munkájának hatékony segítése bejövő és kimenő telefonok kezelése dokumentumszerkesztési, gépelési feladatok bírósági/cégbírósági eljárással kapcsolatos adminisztratív teendőkmáj. 10.
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...máj. 10.
-
Pénzügyi adminisztrátor (diákmunka)
Legyen az első 5 jelentkező között!2330 Dunaharaszti, Némedi út 2.Pénzügyi dokumentumok kezelése és nyomon követése Borítékolás, Irat rendezés, Számlázás, Excel kimutatások kezelésemáj. 04. -
Pénzügyi adminisztrátor (diákmunka)
Legyen az első 5 jelentkező között!2330 Dunaharaszti, Némedi út 2.Pénzügyi dokumentumok kezelése és nyomon követése Borítékolás, Irat rendezés, Számlázás, Excel kimutatások kezelésemáj. 03. -
Érdekel a back office és szívesen megismerkednél és belelátnál egy építőipari vállalat működésébe, akkor jelentkezz! Irodai asszisztens gyakornokot keresünk azonnali kezdéssel 10.kerületi partnercégünk megbízásából! Az Ügyvezetői asszisztenssel való szoros és aktív együttműködés...máj. 02.