Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

33 db találat
Szűrés
  • Éjszaka érkező vendégek teljes körű tájékoztatása, vendégélmény növelése Felmerülő vendégigények kezelése Kapcsolattartás e-mailben és telefonon a vendégeinkkel Adminisztrációs feladatok elvégzése Szállodai szoftver, számlázó program napi szintű használata Aktív kapcsolattartás a...
    tegnap 17:41
  • Közreműködik a közbeszerzési eljárás megindításban, a felhívás és a közbeszerzési dokumentáció összeállításában; előkészíti az eljárás megindításhoz szükséges iratokat a Hivatal szabályzata szerint. Az ajánlattevők által benyújtott ajánlatok értékelése során ellátja az ezzel kapc...
    tegnap 16:20
  • Bérszámfejtő

    1024 Budapest, Lövőház utca 30.
    Gazdasági társaságok teljeskörű bérszámfejtése Bér/munkaügyi nyilvántartások vezetése Havi jelentések, adatszolgáltatások elkészítése (hatóságok és ügyfelek felé) Napi kapcsolattartás az ügyfelekkel, hatóságokkal
    tegnap 14:20
  • Szükségünk van új munkaerőre, aki rendben tartja az irodai háttérfolyamatokat nálunk. Keressük azt az embert, aki minden folyamatot azonnal átlát, nyolckezes zongoradarabokat is könnyedén eljátszik és office gomb van a vállára tetoválva :) Jellemző feladatok: előfizetéses online...
    tegnap 10:55
  • Partner Assistant (w/m/d) – (Full-time) - Hungary

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1123 Budapest, Alkotás utca 53.
    Administrative and organisational support of the extended management team Classic assistant tasks, such as appointment coordination, travel planning and expense reports Close cooperation with the other assistants and taking over substitute activities (e.g. in case of sick leave,...
    tegnap 10:15
  • Marketing részleg adminisztratív feladatainak elvégzése (szerződések, számlák, megállapodások, megrendelések, prezentációk és riportok előkészítése) Eladáshelyi ösztönző anyagok és bemutatófalak fejlesztése, ügyintézése és nyilvántartása Külső és belső rendezvények, partner esemé...
    tegnap 08:55
  • médiakampányok alakulásának követése pénzügyi rendszer médiaoldali adminisztrációja kimutatások, elemzések, adatbázisok készítése partnerekkel való kapcsolattartás egyéb adminisztrációs és ad hoc feladatok
    máj. 12.
  • Back office munkatárs

    2000 Szentendre, Dózsa György út 26.
    Ügyfél megrendelések fogadása, kategorizálása, regisztrációja, ajánlatok elkészítése és teljes tervezése (idő, költség, kapacitás, stb.), kiküldése; szerződések és teljesítések nyomon követése és ezek menedzselése, adminisztrálása felhő alapú szoftverben, változások kezelése; vev...
    máj. 12.
  • Az alábbi feladatok várnak Rád adminisztratív feladatok elvégzése adatrögzítés riportok készítése értékesítési- és toborzási listákból történő telefonos hideghívások indítása, kezelése call center forgatókönyv szakszerű követése kapcsolattartás a társosztályokkal – értékesítés, t...
    máj. 11.
  • Ajánlatokat, megrendeléseket rögzít Ügyvezetőnek teljes körű adminisztratív támogatást nyújt Személyi titkársági feladatokat végez Napi szintű kapcsolatot tart és egyeztet a partnerekkel Statisztikákat és kimutatásokat készít, cégszerű levelezést lebonyolít...
    máj. 11.
  • ▪ Bejövő számlák feldolgozása, ▪ biztosítási káreseményekhez tartozó számlák ellenőrzése, ▪ számlák káradminisztrációs rendszerben történő rögzítése, ▪ kárkifizetések elektronikus engedélyezése, ▪ kárigénnyel kapcsolatos telefonos kapcsolattartás az ügyfelekkel és partnerekkel, ▪...
    máj. 10.
  • Projektmanager

    1072 Budapest, Klauzál utca
    Napi kapcsolattartás hazai és külföldi partnerekkel Digitális anyagok összekészítése és továbbítása a megfelelő helyre A gyártáshoz kapcsolódó megrendelések koordinálása, összehangolása, adminisztrációja Projektek összeállítása, ütemtervezése a határidők betartatásával Különböző...
    máj. 10.
  • Ügyfelek telefonos támogatása Partner vállalatok angol nyelvű tájékoztatása Ügyfelek onboarding tevékenységének biztosítása Értékesítők informálása Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
    máj. 10.
  • IT Projekt koordinátor és scrum master

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút
    ügyletek/projektek koordinációs és asszisztensi feladatainak ellátása; ügyletek/projektek adminisztrációs teendőinek elvégzése (pl. indítás, követés, zárás); ügyfél szerződési keretek betartásának figyelése – szükség esetén időbeni eszkalálás a Projekt vezetője felé; projekt stát...
    máj. 09.
  • Job Purpose As an Accountant working with Master Data, you will be involved in transitions and own the master data processes within Europe. Job Responsibilities Being involved in the transition of master data processes within Europe Master data processing and management (vendor,...
    máj. 09.
  • Teljes körű, naprakész könyvelés Banki utalások összeállítása, bankszámlakivonat könyvelése Vevőkkel és szállítókkal folyószámla-egyeztetés Vevők fizetőképességének, pénzügyi adatainak vizsgálata Bejövő számlák rögzítése Kimenő számlázás Kimutatások, riportok készítése, további a...
    máj. 09.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása precízen és hatékonyan Készlet nyilvántartás vezetése és rendszeres frissítése Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben Rendelések fogadása, feldolgozása és koordinálása Számlázá...
    máj. 08.
  • Az értékesítő kollégák munkájának támogatása Kereskedelmi dokumentumok kezelése Értékesítési adatok elemzése, jelentések, prezentációk készítése Együttműködés a társosztályokkal (SCM, pénzügy, QM) és az anyavállalat munkatársaival Számlák, bónuszok nyomonkövetése Vevőkkel való ka...
    máj. 08.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim