Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

51 db találat
Szűrés
  • Adminisztrációs, számlázási  feladatok ellátása, könyvelési anyagok előkészítése, irodai beszerzések koordinálása, kimutatások, prezentációk készítése, az irodavezető munkájának elősegítése.
    tegnap 20:19
  • területi vezető közvetlen munkájának segítése központ napi munkájának támogatása együttműködés a partnerekkel, más egységek vezetőivel dokumentumok elkészítése, rendszerezése kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése
    tegnap 17:55
  • Adminisztrációs munkatárs

    8000 Székesfehérvár, Seregélyesi út 116.
    Nemzetközi fuvarozással foglalkozó cég irodai és logisztikai adminisztratív feladatok végzésére munkatársat keres. Számunkra fontos, hogy önállóan és felelősségteljesen végezd a munkád. Béred a próbaidő után elérheti akár a nettó 400.000 Ft-ot. Angol nyelvű önéletrajzzal és motiv...
    tegnap 16:15
  • Könyvelés előkészítése Postázással kapcsolatos feladatok Iktatás Számítógépes adatrögzítés és táblázatok kezelése (MS Office: excel-ben illetve word-ben) Táblázatok, pénzügyi kimutatások készítése Pénzügyi és számviteli folyamatok támogatása- Vállalatirányítási rendszerünk napi s...
    tegnap 13:10
  • Gépjármű-finanszírozási dokumentumok tartalmi ellenőrzése, javítása, ezzel kapcsolatos adatrögzítés a saját fejlesztésű vállalati szoftverben Ügyfelek bonitásvizsgálata (magánszemélyek és cégek jövedelmi / pénzügyi adatainak elemzése) Banki folyósítások előkészítése, szoros együt...
    tegnap 09:50
  • Minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztése Beszállítói folyamatok fejlesztésében, illetve termék,- és audit folyamatban való aktív részvétel Vevőkkel való kapcsolattartás minőségügyi területen Teljes körű reklamációkezelés Nyilvántartások vezetése „Első minta” vizsgálati j...
    tegnap 07:50
  • A kivitelezési projektekhez és felújítási munkákhoz kapcsolódó folyamatokban történő aktív közreműködés. a műszaki és pénzügyi feladatokban való részvétel a projektvezetői útmutatás mentén, egyeztetés az alvállalkozókkal, bérlőkkel árajánlatok beszerzése, ajánlatadók versenyeztet...
    máj. 28.
  • In this position you will be responsible for the administrative and operational support of certain partner programs - mainly related to vendor marketing and business developments activites. YOUR TASKS WILL INCLUDE: Keeping track of partner programs and policies with a special att...
    máj. 28.
  • munkaügyi feladatok adminisztrációja, kapcsolódó ügyintézési feladatok teljes körű ellátása munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció munkaszerződések, munkaköri leírások és egyéb munkaügyi dokumentumok elkészítése, nyomon követése, iktatása bérsz...
    máj. 28.
  • Logisztikai asszisztens

    2900 Komárom, Vállalkozók útja 8.
    Komissiózás - a megrendelésre legyártott kiszállítandó áru összekészítése, mennyiségi ellenőrzése, előkészítése az elszállításra. Az áru sérülésmentes átadása a gépkocsivezetőnek, megfelelő bizonylatokkal együtt. Fuvarszervezés - a cég tulajdonában lévő és bérelt gépjárművekkel t...
    máj. 28.
  • Szerződés előkészítés, szerződéskötés Kapcsolattartás az ügyfelekkel, szállítókkal Szerződéses,- és ügyfél adatbázisok kezelése, karbantartása Alvállalkozói munkák megszervezése, megrendelése Számlázás Alvállalkozói számlák ellenőrzése Számlareklamációk intézése...
    máj. 28.
  • Napi áruforgalmi ügyintézés készletgazdálkodás függvényében Beszerzési igények egyeztetése Tárgyalások lebonyolítása, ajánlatok bekérése, kiértékelése Partnerekkel, beszállítókkal történő aktív kapcsolattartás Promóciók, aktivitások szervezése, marketing osztállyal való együttműk...
    máj. 28.
  • Cégünknél a raktározás, árukiadás folyamatának megújításához, illetve az adminisztratív terhek csökkentéséhez új munkatársat keresünk az alábbi feladatokra: A raktári folyamatok hatékony működtetése, beleértve: A napi szerelésekhez szükséges gépjárműkövető egységek és perifériá...
    máj. 28.
  • Az értékesítési csapat aktív támogatása Szerződések előkészítése Megrendelés teljesítések nyomon követése Adminisztratív munka ellátása Tárgyalások szervezése Táblázatok, kimutatások, prezentációk készítése Kapcsolattartás külső-belső partnerekkel...
    máj. 28.
  • Adminisztratív feladatok: adatfeltöltés, adatátemelés, fuvarriportok-, nyilvántartások- és teljesítményelemzések- készítése, ill. folyamatos aktualizálása Excel-ben Beszerzési és készletgazdálkodási feladatok Menedzsment- és fuvarszervezők adminisztratív támogatása Számlákkal- és...
    máj. 28.
  • az alapkezelő saját értékpapír szolgáltatásához kapcsolódó napi ügyfelszolgálati és ügyfélmegtartási feladatok ellátása új és meglevő ügyfélkör aktív támogatása ügyféldokumentációk és szerződések kezelése, ellenőrzése ügynöki értékesítés adminisztratív és szakmai támogatása, szám...
    máj. 28.
  • Key Account Managerek munkájának napi szintű támogatása, a rád bízott ügyfelek magas szintű kiszolgálása A tartós bérleti szerződéskötés adminisztrációja, adatrögzítés, -módosítás, igazolások, meghatalmazások kiállítása, az ehhez kapcsolódó dokumentumok iratkezelése, irattárazása...
    máj. 28.
  • Irodavezető adminisztrátor

    1047 Budapest, Károlyi István utca 1-3.
    Az irodai adminisztrációs feladatokat elvégzi és ellenőrzi, A cégvezető munkájához szükséges asszisztensi feladatokat ellátja, teljeskörűen támogatja, Gépjármű flottamenedzsmenttel kapcsolatos felmerülő feladatokat ellátja, Az iroda működéséhez szükséges eszközöket beszerzi, Telj...
    máj. 27.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim