Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

146 db találat
Szűrés
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    máj. 09.
  • Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...
    máj. 05.
  • Üzletfejlesztési csapatunk tagjaként szükséged lesz a tárgyalóképes angol nyelvtudásodra és a természetesen az általános irodai szoftverek magabiztos használatára, az is előny, ha CRM-szoftverrel is dolgoztál már. Munkádnak fontos része lesz, hogy hazai és nemzetközi közép és nag...
    tegnap 16:19
  • Szakmai munkatárs

    1138 Budapest, Váci út 191.
    a projekt szakmai dokumentációnak előkészítése, szakmai anyagok feldolgozása, szükség szerint beépítése a projekt szakmai anyagaiba; szakmai értekezletek, egyéb találkozókon való részvétel; projekteseményeken való közreműködés, azok szakmai jellegű dokumentálásában való közreműkö...
    tegnap 13:43
  • - Alapanyagok, késztermékek be/ki szállítások mérlegelése és az ezekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok SAP-ban történő rögzítése - EKÁR, CMR készítése - Bevételezési és áruátvételi feladatok. Bejövő tételek ellenőrzése és rögzítése SAP-ban  (szükség esetén targoncás kollég...
    tegnap 09:06
  • Recepciós

    1149 Budapest, Pillangó utca 28.
    Vendégek/partnerek fogadása Telefonhívások fogadása Postázási feladatok, bejövő posta érkeztetése DMS programba, kimenő levelek kezelése Számlák iktatása, rendszerezése Irodai beszerzések (irodaszerek, élelmiszerek stb.) Egyéb üzemeltetéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok S...
    tegnap 22:20
  • Checking guests in and out according to the hotel policy and procedure Providing a professional service to guests Presenting the hotel services to guests Reporting, handover of daily tasks at shift changes High-level of cooperation with other departments Having an excellent knowl...
    tegnap 17:50
  • ügyfeleink professzionális kiszolgálása e-mailen biztosítási termékekkel kapcsolatos teljes körű információnyújtás és ügyintézés beérkező ajánlatok és állománykezelési kérelmek biztosítástechnikai rendszerben történő rögzítése a biztosítóhoz beérkező megkeresések szakszerű megvál...
    tegnap 16:35
  • ▪ Bejövő számlák feldolgozása, ▪ biztosítási káreseményekhez tartozó számlák ellenőrzése, ▪ számlák káradminisztrációs rendszerben történő rögzítése, ▪ kárkifizetések elektronikus engedélyezése, ▪ kárigénnyel kapcsolatos telefonos kapcsolattartás az ügyfelekkel és partnerekkel, ▪...
    tegnap 15:40
  • Amiben számítunk a szakértelmedre: A divízió/osztály napi szintű adminisztratív támogatása K+F és ipari tevékenységhez kapcsolódó beszerzési folyamatok teljeskörű nyomon követése, adminisztrációja Folyamatos kapcsolattartás, egyeztetés a többi divízióval Beszállító partnerekkel v...
    tegnap 13:50
  • Fuvarfeladatokkal kapcsolatos adatok, menetlevelek és szállítólevelek rögzítése belső vállalatirányítási rendszerbe Menetlevelek, szállítólevelek kapcsolódó bizonylatok teljeskörű kezelése, feldolgozása, ellenőrzése Gépkocsivezetők elszámolása Göngyöleg és cserepaletták rögzítése...
    tegnap 11:50
  • Nógrád és Pest Vármegyébe keressük szakmai megvalósító munkatársunkat: 2175 Kálló / 2375 Tatárszentgyörgy Munkakör célja: Az EFOP+ projekt keretében, a Baptista Szeretetszolgálat által megvalósításra kerülő Felzárkózó települések programban tervezett kulcsfolyamatok település szi...
    tegnap 10:40
  • Üzletágvezető teljes körű személyi asszisztenciája; Az üzletágvezető és a szenior kollégák napi és szakmai munkájának támogatása, segítése és az általuk meghatározott projektfeladatokban való részvétel; Ügyviteli és egyéb adminisztrációs feladatok koordinálása és ellátása; Érteke...
    tegnap 08:40
  • projektvezető munkájának támogatása kivitelezéshez szükséges engedélyek beszerzése feladatok nyomon követése, státusz riportok anyagmozgások dokumentálása, nyomon követése egyéb adminisztrációs feladatok: munkaidő nyilvántartás, anyaglisták összeállítása, projekt adatok rögzítése...
    tegnap 00:50
  • értékesítő kollégák elszámoltatása pénzügyi és raktár területen iroda teljes raktárnyilvántartásának precíz vezetése havi leltározás teljes körű lebonyolítása házipénztár kezelés adminisztrációs, asszisztensi feladatok teljes körű ellátása áru- és irodaszer rendelés havi zárás cs...
    tegnap 00:30
  • Job Purpose As an Accountant working with Master Data, you will be involved in transitions and own the master data processes within Europe. Job Responsibilities Being involved in the transition of master data processes within Europe Master data processing and management (vendor,...
    máj. 09.
  • EKÁER szám megkérése a szállításokhoz Szállítást igazoló dokumentumok alapján EKÁER lezárása Számlázásokhoz kapcsolódó tevékenységek elvégzése Táblázatok naprakész vezetése A mindennapos munkavégzéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása Postázás...
    máj. 09.
  • Erasmus referens

    1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4.
    Az Erasmus referens részt vesz a METU nemzetközi tevékenységéhez kapcsolódó Erasmus+ folyamatok szervezési és projekt szintű feladatainak teljesítésében. Az Erasmus+ program keretén belül a befelé irányuló hallgatói mobilitások Erasmus+ adminisztrációhoz kapcsolódó teljes körű üg...
    máj. 09.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim