Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, home office munkák
20 db találat
Szűrés
-
in the course of their daily activities, advises and provides assistance to the partner teams dealing with the brand, superior and the brand dealers, and reports to superiors on their results continuously monitors customer and dealer satisfaction and prepares plans for positive c...tegnap 23:10
-
People & Transformation (HR) részleg támogatása HR folyamatok támogatása Napi szintű és ad hoc adminisztratív feladatok elvégzése, dokumentáció Adatbázisok naprakészen tartása E-lea...tegnap 17:15
-
Fleet Management: Being the contact person and organizing meetings for Business Lease and DE Fleet Management Keeping track of fuel prices – adjusting company fuel card limits by Business Lease purchase department if necessary Maintaining, reporting fleet list to Tax and Ac...tegnap 17:15
-
Holokauszt túlélők esetmenedzsereinek/szociális munkásainak támogatása: szakmai dokumentáció és egyéb támogatáshoz szükséges dokumentáció készítése, rendszerezése, kapcsolattartás kliensekkel adminisztratív ügyek kapcsán , csekkek, utalások, számlák előkészítése pénzügyi csoport...tegnap 13:40
-
bejövő számlák rögzítése szállítmányozással kapcsolatos adatrögzítés posta érkeztetése, scannelése rögzített adatok ellenőrzésetegnap 11:20
-
A sneak peek into this role: It is a unique role where you can collaborate with and support high-level Executive leaders around Europe among many other experienced Assistants in the same organization in a multinational environment. What you will do in this role: providing daily...tegnap 11:05
-
Takes a leading role in improving current catalogue administration processes with standardization, determining policies aligned with master data administration principles. Drives the efficiency of catalogue processes and leads related improvement projects; drives the identificati...tegnap 09:40
-
Projektekkel kapcsolatos szervezési , kommunikációs, valamint elszámolási feladatok ellátása, határidők felkövetése Emlékeztetők, státuszjelentések, elszámolások, készítése Dokumentáció kezelés Egyéb irodai feladatok ellátásaápr. 27.
-
A SPAR online shop működésével összefüggő statisztikák, riportok elkészítése Termékadatok, termékkategóriák, promóciók, árak karbantartása, nyomon követése Aktív részvétel az online shop működtetésében Adminisztratív jellegű feladatokápr. 26.
-
Számlák küldése, fogadása Kapcsolattartás ügyfelekkel, a felmerülő problémák e-mailben történő kezelése Rendelések leadása és nyomonkövetéseápr. 26.
-
Iktatás Dokumentációkezelés Számlázás Számlareklamációk intézése Alvállalkozói számlák ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel, alvállalkozókkalápr. 26.
-
Kapcsolattartás a beszerzőkkel, értékesítőkkel, raktárakkal Kapcsolattartás a beszállítókkal és a nemzetközi beszerzéssel Szállítói ajánlatok bekérése, feldolgozása Árugazdálkodási rendszerünk kezelése Szortimentet érintő változások rendszerben történő rögzítése Áruterület teljes...ápr. 26.
-
Boltok műszaki hibabejelentéseinek kezelése Műszaki dokumentumok elektronikus iktatása Kapcsolattartás partnercégekkel Megrendelések megírása és elszámolások előkészítése Nyomon követési táblázatok kezelése, adatok rögzítése a nyilvántartási programban Eszközselejtezéssel kapcsol...ápr. 26.
-
A következő feladatok várnak Rád a gazdasági jellegű képzéseinkkel és továbbképzéseinkkel kapcsolatban: Gazdasági jellegű képzések, továbbképzések-rendezvények szervezése, lebonyolítása Felhő alapú képzésmenedzsment és távoktatási platformok és nyilvántartások kezelése Oktatói me...ápr. 24.
-
kategória menedzserek munkájának napi szintű támogatása; elemzések, kimutatások készítése, adminisztrációs feladatok, szervezési teendők, határidők nyomon követése, azok betartása és betartatása belső értekezletekre való előkészületek, prezentációk készítése forgalmi jelentések...ápr. 23.
-
Képzések, csapatépítők szervezésében való aktív segítség nyújtás Képzés-fejlesztési rendszerben való adminisztratív feladatok ellátása E-learning tananyagok készítésében való aktív támogatás Nemzetközi HR projektekben való aktív részvétel HR osztályvezető munkájának támogatása sz...ápr. 23.
-
Belföldi és nemzetközi garancia ügyletek feldolgozása (véleményezés, tervezetkészítés, kibocsátás) Garanciákhoz kapcsolódó könyvelések, SWIFT feladatok és egyéb háttérteendők elvégzése Egyeztetés üzleti területtel, jogi területtel garanciákat érintő témákban A területet érintő fe...ápr. 23.
-
hatósági és üzleti jelentések, adatszolgáltatások hatályos jogszabályoknak és szabályozói elvárásoknak, megállapodásoknak megfelelő, határidőre történő elkészítése és megküldése ügyfeles adatszolgáltatások és kimutatások (lakossági és vállalati tartozáskimutatások, hiteltörténeti...ápr. 23.
-
Generalist in Front Office HR Services (German Speaking)
Legyen az első 5 jelentkező között!2220 Vecsés, Lincoln útAnswering telephone and written enquiries relating to personnel administration at Bosch, taking into consideration legal, collective agreement and company requirements. Handling HR related questions, queries of our employees, managers and HR Business Partners. Active and daily us...ápr. 23. -
Működési költségek felmérése a terv időszakára Külső vállalkozók által végzett szolgáltatások várható költségeinek összeállítása, a teljesítések ütemezése, a tervezett munkák rendelésszámonkénti megbontása Árkalkuláció készítése Az Üzem gazdálkodásának és a költségvetés betartásá...ápr. 23.