Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, teljes munkaidő munkák

50 db találat
Szűrés
  • Starting date: As soon as possible Application deadline: Open until filled Full Or Part Time: Full-Time (40 working hours/week) Location: Budapest The Residence and Conference Center (location: 1106 Budapest, Kerep...
    tegnap 13:30
  • Őrzött abroncsáru bevétel – kiadás dokumentáció vezetése és adminisztrációja Fuvarok és posta teljes ügymenetének adminisztrációja, ügyintézése Beérkező áru kezelésének adminisztrációja (beérkező szállítólevelek, számlák rögzítése) Kimenő számlák kezelése Export-import áruk és vi...
    tegnap 08:41
  • Recepciós

    1052 Budapest, Apáczai Csere János utca 4.
    Check in/check out feladatok ellátása, Felmerülő vendégigények kielégítése, Vendégek tájékoztatása, Beérkező levelek kezelése, Vendég-elégedettség folyamatos javítása, A szükséges adminisztrációs feladatok ellátása.
    tegnap 17:00
  • kimenő ajánlatok összeállítása a létesítményvezető által jóváhagyott műszaki tartalom szerint,ajánlatok továbbítása a megrendelő felé ajánlati összesítő folyamatos aktualizálása kapcsolattartás a társosztályokkal munkaidő nyilvántartás vezetése a vállalatirányítási rendszerben a...
    tegnap 16:35
  • ügyfeleink professzionális kiszolgálása e-mailen biztosítási termékekkel kapcsolatos teljes körű információnyújtás és ügyintézés beérkező ajánlatok és állománykezelési kérelmek biztosítástechnikai rendszerben történő rögzítése a biztosítóhoz beérkező megkeresések szakszerű megvál...
    tegnap 16:30
  • bonyolítással kapcsolatos adatok bevitele és kezelése SAP rendszerben, beérkező áruk bevételezése, bejövő számlák ellenőrzése, kimenő számlák előkészítése, szállításokkal kapcsolatos dokumentációk, készletkezelés és követés, ki - és beszállítások dokumentációjának előkészítése, e...
    tegnap 15:40
  • Ügyviteli asszisztens

    6720 Szeged, Tisza Lajos körút 88.
    -    szervezési és adminisztrációs feladatok ellátása  -    kimenő és bejövő iratok rendszerezése, kezelése -    beérkező iratok osztályokra szignálása -    saját osztályra érkező iratok iktatása -    elektronikus kapcsolattartás hatóságokkal (cégkapu, hivatali kapu használata) -...
    tegnap 14:50
  • Amiben számítunk a szakértelmedre: A divízió/osztály napi szintű adminisztratív támogatása K+F és ipari tevékenységhez kapcsolódó beszerzési folyamatok teljeskörű nyomon követése, adminisztrációja Folyamatos kapcsolattartás, egyeztetés a többi divízióval Beszállító partnerekkel v...
    tegnap 13:49
  • A behajtás kezelésébe tartozó lakossági (elsődlegesen Áruhitel, Privát kölcsön, Jelzáloghitel, Hitelkártya, Folyószámlahitel, Fizetési számla, Mikro hitelek és pénzforgalmi számla) termékekhez kötődő behajtási munkával kapcsolatos támogató (support) feladatok ellátása, korai és k...
    Apr. 24.
  • hazai és nemzetközi pályázatok figyelése hazai és nemzetközi pályázatok elkészítése támogatási szerződések előkészítése pályázati felületek kezelése
    Apr. 24.
  • KKV ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára bankszámlacsomagokkal, pénzforgalmi- és befektetései termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára, a standard hiteltermékekr...
    Apr. 24.
  • Amennyiben egy támogató közösségben szeretnéd folyamatosan bővíteni elméleti és gyakorlati tudásodat, szereted a gondolkodást igénylő könyvelési feladatokat, és egyértelmű karrierútra vágysz, akkor ezt szeretni fogod: A mindennapjaid része lesz a napi könyvelési feladatok elvégzé...
    Apr. 24.
  • A Menzies Aviation (Hungary) Kft. munkatársat keres csapatunk bővítése céljából, Ramp Planner munkakör betöltésére, Budapest, Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér területére. Az előtéri kiszolgálók, a rakodói feladatot ellátók havi beosztásának határidőre történő elkészítése, napra...
    Apr. 24.
  • As a member of the executive assistant team you are going to assist to the local management and perform following duties: Providing office support services in order to ensure efficiency and effectiveness; Keeping in touch with the management of all Kronospan-sites, official autho...
    Apr. 24.
  • A gazdasági igazgató szakmai munkájának teljes körű, napi szintű támogatása és személyi asszisztenciája; Személyes, telefonos és e-mail-es megkeresések kezelése, a vezetői megbeszélések, találkozók megszervezése, koordinálása, ütemezése, valamint jegyzőkönyvek készítése; Kiadott...
    Apr. 23.
  • Fogadja és informálja az ügyfeleket A munkakörébe tartozó lakásügyekben a szerződéseket, az iratokat, az előterjesztéseket és a döntési javaslatokat elkészíti A lakásügyekkel kapcsolatosan érkezett bejelentésekre adandó válaszlevél tervezeteket elkészíti Közreműködik a lakásgazdá...
    Apr. 23.
  • Quality Administrator

    3200 Gyöngyös, Jedlik Ányos utca 1.
    Responsible for translation of documentation and work instructions which belong to the Quality Department Review of quality protocols and documents Keep contact with quality managers and support their work Work with engineers to create report and make work instructions Identifyin...
    Apr. 23.
  • Az iroda életének kreatív, proaktív, fennakadásoktól mentes vezetése, szervezése. Általános adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása, belső – külső megbeszélések, nagyobb létszámú események, rendezvények: meetingek, workshopok és tréningek, tematikus napok, egyéb programo...
    Apr. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim