Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák

22 db találat
Szűrés
  • Feladatod lesz a nemzetközi kapcsolatokért és stratégiai témákért felelős kolléga támogatása Részt veszel az Európai Uniós energetikai és jogszabályi témák megismerésében, feldolgozásában Rád bízzák az összefoglaló anyagok elkészítését, valamint aktívan bekapcsolódsz a projektek...
    tegnap 09:40
  • Értékesítő kollégákkal folyamatos kommunikáció és a munkájuk a támogatása Beérkező rendelések feldolgozása és visszaigazolása Számlázás, szállítólevél készítés az ügyviteli rendszerben Készletek figyelése Szállítás szervezés Kommunikáció a raktárral...
    ápr. 25.
  • Help desk feladatok ellátása, mint hibajelentések kezelése, hibák rögzítése ticketing rendszerben Emellett frissítened kell vállalati applikációnk tartalmát, hogy mindig naprakészek legyenek. Gyakorlati tapasztalatot szerezhetsz külső és belső adatbázisok kezelésében, miközben jo...
    ápr. 25.
  • A feladataid közé fog tartozni az értékesítési dokumentumok (ajánlatok, szerződések) összeállíása Részt veszel a kimutatások, a riportok és a heti jelentések készítésében Bekapcsolódsz a partnerek pénzügyi minősítésébe Rád bízzák a napi szintű kapcsolattartást a műszaki és támoga...
    ápr. 25.
  •  Feladataid közé fog tartozni a termékfejlesztéssel kapcsolatos adminisztráció és az értékesítési kampányok támogatása. Rád bízzuk az adatbázisokban való adattisztítást, valamint az ügyfél szerződéses sablonok karbantartását és kezelését. Részt veszel a hírlevelek összeállításban...
    ápr. 24.
  • Irodai asszisztens

    1224 Budapest, Barackvirág utca 11.
    Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartása 
    ápr. 24.
  • Pénzügyi feladatok és folyamatok teljeskörű kézbentartása: számlák kezelése, bank, utalások, kapcsolattartás a könyvelővel. Irodavezetés: a vállalat munkájához kapcsolódó eszközök beszerzése, és kezelése iroda rendben tartása, irodai külalak tervezés, posta, emailek kezelése A cé...
    ápr. 23.
  • A központi iroda mindennapi működésének biztosítása kiemeltként az irodai nyitása/zárása Vendégek fogadása és a bejövő hívások, emailek kezelése Beérkező telefonhívások fogadása, irányítása Tárgyalófoglalás kezelés, tárgyalótermek ellenőrzése, rendben tartása Postázás, dokumentum...
    ápr. 23.
  • Alvállalkozói szerződések előkészítése Teljesítés igazolások előkészítése, adminisztrációja Beszerzések előkészítéséhez ártükör készítése Fontosabb megbeszélésekről írásos feljegyzés készítése Helyszíni jegyzőkönyv készítése Építési naplóba bejegyzések Formanyomtatványok, sablono...
    ápr. 23.
  • - Te fogod koordinálni az ügyfeleket az irodában - Nyomtatványokat osztasz, majd segédkezel a dokumentáció kitöltésében - Időpontokat foglalsz a kliensek részére
    ápr. 23.
  • 4 órás, bejelentett állást keresel? Itt a lehetőség, legyél az EU Management Kft. csapatának tagja! Pályázati projektek előkészítéséhez ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS (IDŐPONTEGYEZTETŐ) kollégát keresünk! Mi lesz a feladatod? kapott címlista alapján hideghívások indítása az érdeklődők...
    ápr. 20.
  • Feladatod lesz az értékesítő kollégák támogatása, prezentációk, leírások és fordítások készítése A teendőid közé fog tartozni a lekérdezések, riportok, kimutatások készítése, valamint az adatbázisokban való keresés Rád bízzák a szerződések előkészítését és aláíratását, a kapcsola...
    ápr. 20.
  • Támogassa a tanuló csapatot a tanulási tevékenységgel kapcsolatos adminisztráció minden vonatkozásában. A tanulással kapcsolatos rendszerek és platformok frissítése és karbantartása a szükséges adatokkal. Készítsen rendszeres és ad hoc jelentéseket különböző rendszerekről Kezelje...
    ápr. 20.
  • Részt fogsz venni a kimutatások, riportok készítésében, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése, a társosztályokkal való kapcsolattartás és a dokumentumok nyomon követese Számítunk rád az ad-hoc jellegű irodai feladatok e...
    ápr. 20.
  • Te fogod koordinálni az ügyfeleket az irodában Nyomtatványokat osztasz, valamint segédkezel a dokumentáció kitöltésében Időpontokat foglalsz a kliensek részére
    ápr. 18.
  • Részt fogsz venni a havi riportok készítésében, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése Bekapcsolódsz a számlázási kérések feladásába és a teljesítés igazolások előállításába Számítunk rád az ad-hoc jellegű feladatok ellá...
    ápr. 18.
  • Részt fogsz venni a havi riportok készítésében, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése Bekapcsolódsz a számlázási kérések feladásába és a teljesítés igazolások előállításába Számítunk rád az ad-hoc jellegű feladatok ellá...
    ápr. 18.
  • Adminisztratív teendőid lesznek, többek között iratkezelés, felügyelőbizottsági anyagok összeállítása A projektek kezelése is a Te feladatkörödbe tartozik Árazási feladatokat is rád fognak bízni Programok, konferenciák szervezésébe is bekapcsolódsz majd Kis értékű beszerzésekben...
    ápr. 18.
  • Adminisztratív teendőid lesznek, többek között iratkezelés, felügyelőbizottsági anyagok összeállítása A projektek kezelése is a Te feladatkörödbe tartozik Árazási feladatokat is rád fognak bízni Programok, konferenciák szervezésébe is bekapcsolódsz majd Kis értékű beszerzésekben...
    ápr. 18.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim