-
Fejlesztési és üzemeltetési referens
9026 Győr, Egyetem tér 1.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Műszaki Fejlesztési és Üzemeltetési Igazgatóság adminisztrációs feladatainak ellátása
- Az igazgatóság szervezeti egységeivel való kapcsolattartás
- Beszerzési dokumentációk, beérkező számlák ügykezelése, folyamatok koordinálása
November 10.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- ATM-ek rendszeres időközönként történő monitorozása
- Hiba esetén első körös beavatkozás távoli javításra
- ATM hibabejelentések kezelése
- Partnerekkel való kapcsolattartás
- Információ adás és támogatás fiókhálózatnak / partnereknek
- Panasz és reklamáció kezelés
November 07.• Előre sorolva november 19. -
Üzemeltetési előadó
Nyíregyháza
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Műszaki, fenntartási, rekonstrukciós, eszközbeszerzési tervek, ütemtervek előkészítése, elkészítése.
- Tárgyi eszköz állomány nyilvántartásával, kezelésével kapcsolatos feladatok.
- Karbantartásra, javításra vonatkozó igények feldolgozása, eszközök felülvizsgálatának, újraminősítésének koordinálása.
November 17. -
-
Irodai asszisztens – Részmunkaidő (6 óra)
Budapest, X. kerület
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás • Prémium
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- irodavezető munkájának jellemzően adminisztratív támogatása
- ingatlan üzemeltetési folyamatokban történő aktív részvétel
- járművek üzemeltetésének teljes körű ügyintézése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Irodaüzemeltetési munkatárs
Lurdy Bevásárló- és Irodaközpont - Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14, 1097
-
Szakmai tréningek
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az iroda napi működésének koordinálása és ellenőrzése
- Irodai infrastruktúra (bútorok, technikai eszközök, közművek) karbantartásának szervezése
- Szolgáltatókkal, alvállalkozókkal, beszállítókkal való kapcsolattartás (takarítás, biztonsági szolgálat, karbantartó, IT stb.)
November 18. -
-
Assistant IT Manager
1051 Budapest, Erzsébet tér 7-8.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- IT Manager munkájának támogatása a napi IT-üzemeltetésben
- A hotel informatikai rendszereinek, hálózatainak és eszközeinek felügyelete, karbantartása a Kempinski előírások szerint
- Informatikai rendszerek biztonságának felügyelete
November 10.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
-
Recepciós
4362 Nyírgelse
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Munkásszálló üzemeltetéséhez kapcsolódó feladatok ellátása
- A szálló vendégeinek tájékoztatása, beillesztésük segítése, segítségnyújtás idegen nyelven;
- A szálló működéséhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
- Esetlegesen felmerülő problémák elhárítása
- A szálló zavartalan működésének biztosítása
November 03.• Előre sorolva november 21. -
-
Üzemeltetési asszisztens
2351 Alsónémedi, Ócsai út 7.
-
Mobiltelefon • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- forgalmi adatok és a hozzá kapcsolódó bevételek feldolgozása, egyeztetése, ellenőrzése,
- üzemeltetés irányításához és szervezéséhez szükséges adatok szolgáltatása,
- kapcsolattartás töltő- és szervíztechnikus kollégákkal,
- ED-val kapcsolatos ügyintézés,
- leltár feldolgozásban részvétel,
November 06. -
-
Társasházkezelő
Budapest
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Lakók problémáinak kezelése telefonon és személyesen, e-mailek megválaszolása
- Rendszeres jelenlét az ingatlanokon, folyamatos kapcsolattartás
- Gondnokok, karbantartók és takarítók munkájának kiosztása és számonkérése
- Társasházak műszaki problémáinak kezelése
- Közgyűlések és lakógyűlések önálló megtartása
Október 28.• Előre sorolva november 21. -
Office munkatárs
1117 Budapest, Budafoki út 91-93.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatokIratkezelés, iktatás menedzselése (bejövő és kimenő dokumentumok kezelése, pénzügyi programban való rögzítés, elektronikus és fizikai irattárazás, szerződéskezelés)...
Október 29.• Előre sorolva tegnap 18:15 -
-
Recepciós
1082 Budapest
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Recepciós feladatok ellátása (ügyfélfogadás, telefonok fogadása, postázás)
- Beérkező telefonhívások kezelése
- Meetingek nyomonkövetése
- Tárgyalók kezelése, foglalása (outlook naptáron keresztül), rendbetétele tárgyalások előtt és után
- Futárok küldése, fogadása
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Vezetői asszisztens
1123 Budapest, Alkotás utca 21.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- támogatod a Műszaki igazgató és az Operatív igazgató napi, operatív munkáját,
- naprakészen dokumentálod az egyes projekteket,
- aktívan részt veszel beszerzési eljárások lebonyolításában,
- ajánlatokat hasonlítasz össze, ár tükröket készítesz,
- szerződéseket kezelsz és készítesz elő,
November 07.• Előre sorolva tegnap 00:07 -
-
HR asszisztens – részmunkaidő
Hibrid • 2100 Gödöllő, Páter Károly utca 1.Br. 400e - 450e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A HR vezető adminisztratív támogatása
- A toborzási és kiválasztási folyamatok gördülékeny lebonyolításának segítése
- Be- és kiléptetési folyamatok adminisztrációja, személyi anyagok kezelése
- EFO-s foglalkoztatással kapcsolatos ügyintézés
- Személyügyi iratok megőrzése, rendszerezése és naprakészen tartása
November 18.• Előre sorolva 21 órája -
Irodai és Adminisztrációs koordinátor
4025 Debrecen, Piac utca 77.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- a DV Zrt. irodai, adminisztratív feladatainak magas szintű ellátása,
- ügyviteli és dokumentációs tevékenységek elvégzése, koordinálása, nyilvántartások vezetése,
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása, iratkezelési rendszer (adActa) kezelése; iratok, számlák iktatása,
November 17.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
-
Irodavezető
1193 Budapest, Üllői út 266.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- iroda működésével kapcsolatos feladatok ellátása
- rendelések, foglalások, irodai beszerzések bonyolítása
- vezetők adminisztratív támogatása
- beérkező hívások kezelése
- beérkező dokumentumok szkennelése, iktatása
- iratrendezés
November 17.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
-
Vagyonvédelmi rendszerintegrátor - rendszer adminisztrátor
4028 Debrecen, Simonyi út 23.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- a Társaság vagyonvédelméhez szükséges különböző biztonságtechnikai rendszerek egységes, optimálisan működő rendszerré történő összeállítása
- a telepített elektronikai vagyonvédelmi rendszerek napi működtetése, felügyelete
November 03.• Előre sorolva november 21. -
Termeltetési Adminisztrátor
Szarvasgede, apci elágazás - Szarvasgede, 3051
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokGYÓGY, - ÉS FŰSZERNÖVÉNYEK TERMESZTÉSÉNEK JOGSZABÁLYI MEGFELELTETÉSÉNEK-, ADMINISZTRATÍV HÁTTERÉNEK MŰKÖDTETÉSE CÉLJÁBÓL. FOLYAMAT DOKUMENTÁLÁSBAN, VALAMINT A MEZŐGAZDASÁGI MUNKÁLATOK ÖSSZEHANGOLÁSÁBAN SZÁMÍTUNK RÁD! ...
November 15.• Előre sorolva november 21. -
-
IT projekt asszisztens
1146 Budapest, Hermina út 17.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatoka cég irodai anyag- és eszközellátásának biztosítása, kezelése, ügyviteli folyamatainak működtetése, ezzel a kollégák zavartalan munkavégzésének biztosítása;...
November 04.• Előre sorolva tegnap 12:20 -
-
Műszaki adminisztrátor
1163 Budapest, Kövirózsa utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- vízkészlet használati járulék egyeztetése, utaltatása, levelezés-, felszólítók kezelése
- aktiválási jegyzőkönyvek előkészítése
- VPFD és belső beruházási projektek nyomonkövetése és adminisztratív támogatása
- erőmű látogatások szervezési támogatása
- megbeszélések szervezése
November 07.• Előre sorolva november 19. -
-
Recepciós - diákmunka (XIII. kerület)
1133 Budapest, Váci út 76.Br. 2 005 - 2 005 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Vendégek fogadása
- Telefonhívások fogadása, kezelése
- Bejövő és kimenő postai küldemények kezelése, feldolgozása
- Számlák érkeztetése, iktatása
- Fogyóeszköz készletek figyelemmel kísérése, rendelések feladása
- Üzemeltetési problémák bejelentése és nyomon követése
- Adatrögzítés, iratkezelés, archiválás
November 03.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!