-
Ingatlanértékesítő/ Asszisztens
1039 Budapest, Boglár utcaNettó 300e - 1,0M Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Lakások/házak bemutatása, ügyfelek saját módszeren történő felkutatása.
- Lépésről lépésre betanítunk, így mindent tudni fogsz, ahhoz, hogy sikeres legyél ebben a szakmában.
- Akkor engedjük el a kezedet, ha már mi is, úgy érezzük, hogy megy neked egyedül is. :)
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:08 -
-
Ügyfélszolgálati recepciós
9200 Mosonmagyaróvár, Károly út 2.Br. 527e Ft havi bér
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Páciensek fogadása, érkeztetése, időpontok egyeztetése - Alapszintű kommunikáció német nyelven a külföldi páciensekkel - Recepción és a váróban a rendezettség, barátságos hangulat fenntartása...
November 04. -
-
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- IT GxP rendszerek validálásában való részvétel, dokumentációk készítése és ellenőrzése
- IT rendszerek IQ, OQ, PQ folyamatainak végrehajtása és koordinálása
- Rendszerek életciklusának nyomon követése, életciklus-menedzsment teljes körü dokumentálása és frissítése
- Adatintegritás biztosítása
November 17. -
-
Asszisztens recepciós
BudaörsNettó 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Kezelésre érkező páciensek köszöntése és regisztrációja
- Bejövő telefonhívások és e-mailek kezelése
- Időpont kérések kezelése, időpontok rögzítése
- Számlák kiállítása, fizettetése
- Iroda rendben tartása és zavartalan működésének biztosítása
Október 27. -
Műszaki adminisztrátor
Budapest, XV. kerületBr. 500e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adminisztráció naprakész vezetése
- Műszaki és adminisztratív dokumentumok rendszerezése, lefűzése
- Adatok rögzítése, válogatása, nyilvántartása
- Kapcsolattartás partnerekkel, alvállalkozókkal és beszállítókkal
- Papír alapú adatok rögzítése webes adatbázisba
Október 28. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!