Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák Budaörsön, Törökbálinton, Biatorbágyon, Budakesziben, Dunakesziben, Nagytarcsán, Szigetszentmiklóson, Gyálon, Cegléden, Debrecenben, Pécsett, Székesfehérváron, Abán, Gyenesdiáson

41 db találat
Szűrés
  • Novohost rendszer használata Étel és italkínálatunk teljeskörű ismerete Á la carte ebédeltetésben és vacsoràban való felszolgálás éttermünkben Asztalok megterítése és leszedése Rendelések felvétele és felszolgálása Vendégekkel való kommunikáció Vendégpanaszok hatékony kezelése Fi...
    ápr. 20.
  • Környezetvédelmi engedélyeztetési kérelmek elkészítése Környezetvédelmi projektek vezetése és koordinálása
    tegnap 14:10
  • - vállalatirányítási rendszer vezetése, kezelése - beérkező számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése - fuvarokmányok szkennelése - nem számlázott tételek nyomon követése, alvállalkozóktól való bekérése - postai levelek összekészítése -...
    ma 14:10
  • Kereskedelmi asszisztens

    4025 Debrecen, Postakert utca 8.
    Árajánlatok, megrendelések készítése magyar és angol nyelven csapatmunkában segítséggel. Projektek, határidők nyomonkövetése. Napi szintű angol nyelvű kommunikáció a külföldi beszállítókkal, főként e-mailen keresztül, esetenként telefonon. Kapcsolattartás a hazai partnerekkel. Ad...
    ma 13:49
  • Érdekel a marketing, ami tényleg nem csak játék és mese Láttál már közelről kreatív anyagot, vagy nagyon kíváncsi vagy rá Szeretnél részt venni az elkészítésében, majd magad készítenéd el vagy elő őket Tudsz rendszerben gondolkodni és tervezni (pl. össze tudsz tenni egy excelbe k...
    ma 11:05
  • Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.
    Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    ma 11:00
  • - leltári dokumentumok kezelése - napi szintű készletnyilvántartás  - kapcsolattartás  a partnerekkel - beszerzés támogatása - fuvarszervezésben és adminisztrációban való aktív részvétel - EKÁER szám igénylése, vámkezelések koordinálása  
    ma 10:45
  • Import beszállítóktól vevői igények alapján mintakérések és árkérések, mintacsomagok intézése, minták árazása, kiválasztott termékek fényképezése, Excel táblákba és saját rendszerünkbe termék fotóinak és adatbázisainak gépre vitele, vevői rendelések összesítése, vevői rendelések...
    tegnap 18:45
  • Ügyfél kapcsolattartás külföldi és belföldi partnerekkel, kérdések/kérések megválaszolása elsősorban e-mailben alkalmanként telefonon is, Bejövő vevői megrendelések feldolgozása, kezelése, nyomon követése Rendelés feldolgozáshoz tartozó adminisztratív feladatok kezelése Panasz és...
    tegnap 14:25
  • Pénzügyi asszisztens

    2092 Budakeszi, Vincellér utca 2.
    Költségszámlák rögzítése Vevői számlák kiállítása könyvelési anyagok előkészítése (szkennelés, fénymásolás, iktatás) Céges bankszámlák kezelése, átutalások indítása Ügyfélfogadás, csomag átvétel Irodai beszerzések intézése Jelenléti ívek vezetése...
    tegnap 09:41
  • Budaörsi irodánkba, fiatalos csapatba, kollégát/kolléganőt keresünk, irodai asszisztensi munkakörbe. Feladatok: Általános irodai feladatok Kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben és telefonon Kimutatások készítése Kimenő, bejövő hívások kezelése A cég te...
    tegnap 09:30
  • Webshop adminisztrátor

    2040 Budaörs, Kinizsi utca 18.
    Webshop feltöltése és karbantartása (termékek feltöltése, termék változások adminisztrálása, termékek adatainak frissítése – termékleírás, fotó, stb), módosítása Weboldalhoz kapcsolódó online tartalom kezelése  Beérkező megrendelések feldolgozása és utánkövetése Megrendelt termék...
    ápr. 24.
  • Irodai munkavégzés irodai jelenléttel 6, 8 órában. Az irodai munkafolyamatok hatékony szervezése, koordinálása és optimalizálása. Pénzügyi és számviteli folyamatok alapvető ismeretekkel. Dokumentációk precíz kezelése, munkafolyamatok dokumentálása. Adminisztratív nyújtása az érté...
    ápr. 24.
  • Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.
    Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    ápr. 23.
  • Feladatok: iroda működésével kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció szállító / vevő számlák, pénztárbizonylatok kezelése, iktatása, rendszerezése Igény szerinti kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése vállalkozói, megbízási, stb. szerződések előkészítése dokumentumok keze...
    ápr. 23.
  • Kereskedelmi asszisztens

    2040 Budaörs, Építők útja 2-4.
    Budaörsi bemutató teremben ügyfelek fogadása, tájékoztatása -Bemutató terem napi fenntartása, nyitás, zárás -Beérkező megkeresések feldolgozása -Előzetes árajánlatok készítése -Megrendelések. szerződések előkészítése -Projekt  árajánlatok, előkészítésében való részvétel -Értékesí...
    ápr. 23.
  • Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    ápr. 23.
  • Irodai asszisztens

    2092 Budakeszi, Tiefenweg utca
    garázskapuk és alkatrészek értékesítése, az ehhez tartozó adminisztrációs munkák elvégzése szervizbejelentések kezelése ügyfelek tájékoztatása, segítése ajánlatot kérő ügyfelek kezelése
    ápr. 23.
  • Operatív ügyintéző

    8000 Székesfehérvár, Kaszap István utca 6.
    A munkakörbe tartozó lényeges feladatok: Részt vesz a produkciók költségvetésének előkészítésében, felügyeletében és gazdasági ügyeinek intézésében, illetve koordinálásában. Elindítja az alkotói felkéréseket és nyilvántartja az azokra adott válaszokat. Szervezi az előadással kapc...
    ápr. 22.
  • Megrendelések bevitele az Oracle rendszerbe Napi riportok készítése A csapat adminisztratív támogatása
    ápr. 22.
  • Energia Irányítási Rendszer és dokumentáció ellenőrzése, kiegészítése, fejlesztése; Tervdokumentációk ellenőrzése; Energia Menedzsment Rendszer ellenőrzés, bővítés, fejlesztés; Energia mérőrendszer ellenőrzése, fejlesztése; Energetikai adat elemzés Facility management napi tevéke...
    ápr. 22.
  • Technikai tréningeket kell szervezése és előkészíteni az ügyfelek számára Európa szerte Tréningekhez kapcsolódó dokumentációs folyamatok elvégzése
    ápr. 22.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim