Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Győr-Moson-Sopron megyében 1-3 év tapasztalattal
14 db találat
Szűrés
-
vásárlók szakszerű, magas színvonalú kiszolgálása az üzlet rendben és tisztán tartása üzletmenettel kapcsolatos feladatok (pénztárgép kezelése, áruátvétel, árufeltöltés, árazás, leltár) fénymásolási, spirálozási, nyomtatási, diplomakötési feladatok vevői igényre a webshopban megr...ápr. 23.
-
Megrendelések rögzítése és visszaigazolások készítése Belföldi és külföldi kapcsolatokért felelős képviselőkkel kapcsolattartás és együttműködés Reklamációkezelések bonyolítása Belső szervezeti egységekkel (termelés, kiszállítás, mintagyártás, pénzügy) való folyamatos kapcsolatta...ma 14:00
-
Az autóipari minőségirányítással nemzetközi szinten sikeresen foglalkozó SULCO Automotive Group, s.r.o. cég új kollégát keres baráti munkahelyi csapatába raktári adminisztrátor pozícióra. Feladatok: A raktárba beérkező, illetve a kimenő szállítmányok feldolgozása, vállalatirányí...tegnap 13:45
-
Partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás a megrendelésekről, kiszállításokról Szerződések kezelése, adminisztrálása Kiszállítások szervezése, nyomonkövetése Kereskedelmi dokumentációk elvégzése Számlázás elvégzése Reklammációk kezeléseápr. 24.
-
Aktív kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel, elsősorban telefonon és e-mailben Cég által forgalmazott termékek és szolgáltatások értékesítésének támogatása Aktív kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel elsősorban telefonon és e-mailben Írásban, telefonon beérkező ajánlatk...ápr. 23.
-
- a vendégek érkeztetése, utaztatása - ajánlatkérések és foglalások kezelése - vendégszámlák készítése - teljes körű információszolgáltatás - telefonhívások és e-mail-ek kezelése - folyamatos kapcsolattartás a szálloda különböző területeivelápr. 23.
-
Árajánlatkérések kezelése, kalkulációk készítése és az ezzel kapcsolatos megbeszéléseken való részvétel angol nyelven Leközlekedett vonatok számlázása Szerződések összeállítása, ellenőrzése és aláírásra történő előkészítése Fuvarokhoz utóelemzés készítése, kiajánlott díj összehas...ápr. 22.
-
Rába Domínium Ingatlan Kft. győri központjába keresünk TITKÁRSÁGI KISEGÍTŐ / ÜGYINTÉZŐT 4 vagy 6 órás munkaidőben Feladatok: Titkárunk irányítása mellett banki és postai küldemények szállítása Gépjárművek mosatása, szervizeltetése Ingatlanokban mérőórák leolvasása Bérlőkkel való...ápr. 22.
-
Dinamikus csapatunkba keresünk, azonnali belépési lehetőséggel, gyakorlattal rendelkező ügyintézőt. Ami nálunk vár a mindennapokban: A munkaidő egy részében pénzügyi asszisztensi feladatok ellátása - pénzügyi vezető támogatásával. Árajánlatok készítése - Területi értékesítőinkkel...ápr. 22.
-
járműpark üzemeltetésének megszervezése kötelező revíziók elvégeztetése gépjármű javítások nyomon követése gépjármű adminisztrációs ügyintézések (pl.: biztosítási, okmányiroda, stb.) káreseményes javítások menedzselése javítási árajánlatok ellenőrzése, jóváhagyása bejövő számlák...ápr. 22.
-
Az irodai napi adminisztrációs feladatainak ellátása A központi telefonrendszer kezelése A létesítmény fenntartásával kapcsolatos ügyek intézése A létesítmény fenntartásával összefüggő beszerzések intézéseápr. 19.
-
Cég vezetőinek és munkatársainak napi támogatása Bejövő számlák kezelése, ellenőrzése, rögzítése Adatrögzítés, nyilvántartások vezetése A cég tevékenységéhez kapcsolódó dokumentumok kezelése, rendszerezése, tárolása, archiválása Kimutatások, elemzések készítése Kimenő és bejövő s...ápr. 19.
-
Kereskedelmi folyamatokban való aktív részvétel. Partnerekkel kapcsolattartás telefonon, e-mailben (vevők/szállítók) Árajánlatok készítése Műszaki támogatás Műszaki tartalmak készítése a marketinghez/webshophozápr. 17.
-
irodai adminisztrációs tevékenységek, valamint partnerekkel való telefonos és írásos kapcsolattartás a cég policy-nak megfelelően. Kiváló excel ismeretek és felhasználói szintű számítógép kezelés Tízujjas gépírási készség Legalább középfokú végzettség szükséges, Alapos, precíz, ö...ápr. 11.