-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Valuta és deviza ügyletek kapcsán a be- és kifizetések lebonyolításában, könyvelésében.
- A bankjegyek valódiságának vizsgálatában.
- Az ATM feltöltésében és a pénztárhoz kapcsolódó adminisztráció elvégzésében.
- Rovancsolásban, értéktárkezelésben.
November 24. -
-
1173 Budapest, Köröstói utca 8.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokTe fogod tartani a kapcsolatot viszonteladói partnereinkkel illetve lakossági vásárlóinkkal, segíted Őket megrendeléseikkel kapcsolatos kérdéseikben, számlájuk, díjbekérőjük kiállításában - továbbításában, esetleges reklamációjuk kezelésében. Udvarias, segítőkész hozzáállásoddal, italok ajánlásával...
November 02.• Előre sorolva november 23. -
HR asszisztens
2454 Iváncsa, Kilencedi út 1.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A HR és bérszámfejtés adminisztratív feladatainak támogatása
- Kimutatások készítése
- Toborzási és kiválasztási folyamatok támogatása (hirdetések feladása, önéletrajzok előszűrése, interjúszervezés)
- Kék-galléros toborzás-kiválasztás
- HR adatbázisok, nyilvántartások naprakészen tartása
November 03.• Előre sorolva november 23. -
-
Beszerzési asszisztens gyógyszertári hálózatba
Hibrid • Erzsébet Körúti Gyógyszertár - Budapest, Erzsébet krt. 23, 1073Nettó 300e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Gyógyszerek, gyógyászati segédeszközök, valamint egyéb termékek beszerzési folyamatának támogatása a hálózat gyógyszertárai számára.
- Kapcsolattartás beszállítókkal, ajánlatkérések, illetve megrendelések előkészítése.
- A megrendelések ellenőrzése és adminisztrációja.
November 10. -
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A Front Office Manager-rel együttműködve az elsődleges feladatod a pozitív vendégélmény fenntartása és saját munkatársaink motivációjának fenntartása, elkötelezése lesz.
- Irányítod és koordinálod a Front Office részleget, összehangolod a Front Desk és a Guest Experience csapat munkafolyamatait;
November 07. -
-
Aszeptikus operátor
Budapest
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Tisztatérben (C-B tisztasági tér) gyártó gépeket kezelsz, tisztán tartod őket a vonatkozó munkautasítások szerint
- Az előírásoknak megfelelő módon és gyakorisággal tisztán tartod a munkaterületet
- Pontosan vezeted a gyártáshoz és egyéb kapcsolódó tevékebnységekhez tartozó dokumentációt
November 22. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Hegesztés a rajzi dokumentáció szerint majd a hegesztés ellenőrzése
- A gyártás jegyzőkönyvezése
- A hegesztő berendezés és készülék alapvető karbantartása és beállítása
- Anyagmozgatás
- Előkészítés és befejező művelet elvégzése az alumínium lemezen
- Hegesztés csiszolása
November 07. -
Általános irodai asszisztens
2900 Komárom, Puskás Tivadar utca 3.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Külföldi munkatársak támogatása
- Céges ingatlanok és járművek kezelése
- Napi beszerzések lebonyolítása
- Napi, heti és havi riportok elkészítése egyéb társosztályokkal együttműködve
- Szállás, reptéri transzfer, repülőjegy foglalása
- Bejövő számlák kezelése, együttműködés a pénzügyi részleggel
November 07. -
Takarítási területvezető
Komárom-Esztergom megye
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Teljes körű erőforrás-menedzsment a takarítási szerződésben foglaltak teljesítése érdekében
- Takarítók irányítása, oktatása, értékelése
- Takarítási dokumentáció naprakészen tartása, változások lekövetése
- Szakmai teljesítménymutató-rendszer követése, ellenőrzése
- Eseti megbízási feladatok koordinálása
November 07. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Elsődleges feladatod a vendégélmény biztosítása, így proaktív, segítőkész hozzáállást kérünk nap, mint nap Kollégáinktól
- Közös feladatunknak érezzük, hogy ne csak Csapatunk tagjai tervezzenek velünk hosszú távon, hanem Vendégeink is visszatérjenek hozzánk
November 07. -
Raktárkezelő
Vecsés
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Készgyógyszer termékek lecsomagolását végzed
- Raktárkezelői tevékenységeket látsz el: bevételezés, komissiózás, kiadás
- Kézi és gépi anyagmozgatást is végzel
- Vállalatirányítási rendszert (SAP) használsz
- Raktári áruszállító rendszert kezeled
November 22. -
-
Termelés tervező
6600 Szentes, Attila út 2.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Közreműködsz a Társaság értékesítési terveinek megvalósításában.
- Részt veszel az operatív heti termelési és értékesítési tervek elkészítésében a kereskedelmi igények, az árualap és a termelési lehetőségek figyelembevételével.
November 07. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A magyarországi pénzügyi szektor egyik piacvezető, nemzetközi háttérrel rendelkező, stabil, innovatív bank munkavállalójaként megismerni az értékesítési szakma rejtelmeit;
- Egy univerzális bank munkatársaként széles termékpalettával, kiemelkedő konstrukciójú termékekkel dolgozni;
November 07. -
Támogató szolgálat adminisztrátor (Göd)
H-2132, Göd, Munkácsy Mihály. u. 2.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Gondviselés Háza - Fogyatékos Emberek Otthona (2131 Göd, Munkácsy Mihály u. 2.) támogatott lakhatásban élő lakóinak gondozási, szállítási feladatainak adminisztrációja
- A szolgáltatás működtetésével összefüggő feladatok dokumentálása
November 07. -
-
Területi képviselő
Budapest, Pest megyeNettó 400e - 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon • Céges autó
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Meglévő partnerkapcsolatok ápolása, az ügyfelek irányából érkező problémák kezelése
- Új ügyfelek felkutatása, rendszerbe állítása
- Az értékesítési területhez tartozó potenciális partnerek rendszeres látogatása
- A cég által kínált partneri lehetőségek kommunikálása
November 07. -
Irodavezető asszisztens
1122 BudapestNettó 300e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A cég napi munkájának támogatása, személyi asszisztencia biztosítása a tervező- és szervízmérnökök, pénzügy (~10 fő) részére (telefonhívások kezelése, levelezések lebonyolítása, utazások megszervezése),
- A napi adminisztratív feladatok ellátása
November 07. -
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- EKÁER elektronikus ügyintézés
- Behajtási engedély elektronikus ügyintézés
- Termék árképzési excel táblázatok követése, aktualizálása
- Forgalmi kimutatások készítése
- Banki ügyintézés
- Postai ügyintézés
- Konkurencia árfigyelés
- Számla bevételezés, áruforgalom rögzítés
November 07. -
-
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Analyze and resolve application issues escalated from Level 1 support.
- Perform root cause analysis and implement temporary or permanent fixes.
- Document resolutions and contribute to the knowledge base.
- Monitor application performance and logs using tools and custom scripts.
November 03.• Előre sorolva november 24. -
-
Műszaki support munkatárs
Hajdú-Bihar megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
HÁLÓZATI ISMERETEK
Főbb feladatok– Ügyfeleink technikai támogatása GPS és telematikai rendszereink használatában – Hibabejelentések kezelése, eszközök távdiagnosztikája – Új eszközök, szolgáltatások beüzemelésében való közreműködés – Kapcsolattartás partnerekkel és a szervizcsapattal...
November 07. -
Adminisztrátor
Békéscsaba
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező áruk bevételezése
- Általános adminisztratív feladatok ellátása
- Beérkező levelek kezelése
- Kapcsolattartás a központi irodával
- Irodaszerek, napi felhasználású anyagok felügyelete és rendelése
- Postai feladatok ellátása
November 07. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!