-
Telefonos ügyfélszolgálati tanácsadó
Budapest, IX. kerület
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő hívások fogadása és kimenő hívások indítása meglévő ügyfélkörben
- Információnyújtás a banki szolgáltatásokkal kapcsolatban
- Adminisztráció a belső rendszerben
- Társosztályokkal való kapcsolattartás
- Keresztértékesítés
Október 31. -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Bónusz
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Support complex systems, including MES system
- Troubleshoot and resolve technical issues related to system
- Be part of projects to ensure successful implementation of new systems and technologies
- Collaborate with stakeholders to identify and prioritize system integration and support needs
November 10. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Act as a key escalation point for complex client issues
- Collaborate with development teams to diagnose, reproduce, and resolve critical bugs
- Design and implement internal tools and scripts to streamline support processes
- Mentor junior engineers and drive continuous improvement in support operations
November 12. -
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Help EV drivers and charging point users across chat, email & phone
- Solve problems, answer questions, and keep customers happy
- Learn how to use tools like Salesforce & Amazon Connect
- Be part of a diverse global team and grow your career fast
November 14. -
-
-
Cafeteria
- Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Provide customer support via phone, email, and chat,
- Assist with product setup, configuration, and troubleshooting,
- Ensure customer satisfaction by tracking and resolving issues,
- Collaborate with various departments to solve complex technical problems,
- Educate customers on product usage and benefits.
Október 28. -
-
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- telefonon kezeled a távfűtéssel vagy temetkezéssel kapcsolatos ügyfél megkereséseket
- tájékoztatod a lakossági és közületi, valamint lakóközösséget képviselő ügyfeleket
- megoldásorientált, hatékony módon kezeled az ügyfélpanaszokat
- ellátod az ügyfélkezelés adminisztratív feladatait
Október 30. -
-
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Troubleshoot IT related issues and handle customer requests.
- Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat.
- Support our top customers using your specific language skills.
November 07. -
-
-
Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Portugál felsőfok • Görög felsőfok • Román felsőfok • Szlovák felsőfok • Török felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 04. -
-
Ügyfélkapcsolati munkatárs német nyelvismerettel
7631 Pécs, ReménypusztaBr. 450e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatok- Ügyféligények és megrendelések kezelése, rögzítése, nyomon követése
- Telefonos és írásos ügyfélkapcsolat partnereinkkel
- Termékinformációk és megrendeléssel kapcsolatos támogatás
- Reklamációk kulturált és hatékony kezelése
- A csapat munkájának támogatása, adminisztratív feladatok ellátása
November 13. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Holland felsőfok
Főbb feladatok- a high school diploma
- speak English on a communication level (for interviews, training and internal communication)
- speak Dutch on a business level (working/support language)
- relevant experience in a similar field (Service Desk, Help Desk or Customer Care)
November 05. -
IT Helpdesk technikus
1052 Budapest, Deák Ferenc tér 3.Br. 500e - 700e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
Windows • MS Office • PC • Notebook • Hálózat • Kliens Support
Főbb feladatok- A felhasználók informatikai kérdéseivel, problémáival kapcsolatos feladatok megoldása.
- Különböző üzleti, ügyfél specifikus alkalmazások 1. szintű támogatása.
Október 27. -
Senior Customer Service Representative- Dutch Speaking
Hibrid • 1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Holland középfok
Főbb feladatok- Managing customer requests and queries
- Logging, assigning, tracking progress of complaints & claims from receipt to completion
- Interacting with customers and collaborators in a professional, friendly and efficient manner
- Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s queries end-to-end
November 05. -
-
Customer Service Representative- German Speaking- Fixed-term
Hibrid • 1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Maintain customer and material master database
- Enter customer orders and follow them up
- Manage customer requests and queries
- Logging, assigning and tracking the progress of complaints & claims from receipt to completion
November 05. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- You will support our employees in the onboarding and offboarding process by ensuring that all IT resources are provided and correctly set up.
- You provide IT support through the IT Service Desk, ensuring adherence to SLA's and KPI's.
November 24. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
IT SUPPORT • WINDOWS • EXCEL
Főbb feladatokYou lead and develop a team of 10 IT Support Agents by building, coaching, and empowering a high-performing IT Support team through regular 1:1s, clear goals, and continuous feedback...
November 24. -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Francia középfok
-
IT SUPPORT • HARDWARE • ACTIVE DIRECTORY • IOS • DNS • DHCP • TROUBLESHOOTING • AGILE
Főbb feladatok- Dental Prevention
- Urology
- Shock Wave Therapy
- Serve as the main point of contact for Service Desk incidents and requests.
- Diagnose and resolve hardware and software issues related to Active Directory, Office 365, and workplace systems.
November 21. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- You handle support requests via our internal ticketing system and provide first-level support, e.g., for SAP HCM-related questions, login issues, or password resets.
- You forward more complex cases to the second- or third-level support and ensure that all necessary information is complete.
November 24. -
It Support Specialist
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
Workstation • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
-
IT SUPPORT • HARDWARE • NETWORK • WINDOWS • MS OFFICE • ACTIVE DIRECTORY
Főbb feladatok- Provide Level 1 & 2 technical support for users (hardware, software, network, and peripherals)
- Diagnose and resolve incidents via ticketing tools (remote & on-site support)
- Install, configure, and maintain devices, applications & user accounts
November 07. -
It Service Desk Specialist
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
Windows
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Francia középfok
-
WINDOWS • ACTIVE DIRECTORY • CITRIX • CLOUD • IT SUPPORT
Főbb feladatokYOUR ROLE As a Service Desk Specialist, you will play a key role in delivering technical excellence and ensuring client satisfaction. YOU WILL: Support Users: Provide efficient remote and on-site assistance to resolve client issues across Microsoft 365, Windows, and networking environments. ...
November 21. -
Working Student IT Support (m/f/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- You will help new employees get started quickly by allocating and installing IT equipment.
- You will act as a point of contact to support new employees' introduction to our systems (hardware, software, mobile services), provide help with onboarding and be available to answer questions.
November 07.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!