-
Commercial & Office Manager (f/m/d)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Dán középfok
Főbb feladatok- Processing and issuing purchase orders and tracking their delivery
- Collection of supporting documents for payments to suppliers
- Support offer preparation, order tracking, and invoice handling
- Office management and administrative routines, ensuring smooth daily operations
November 17. -
Irodavezető
Budapest, XI. kerület
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Az iroda napi működésének felügyelete és hatékony szervezése.
- A kollégák támogatása adminisztratív feladatokban, időpont-egyeztetésben és dokumentumkezelésben.
November 13. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Erfahrung in vergleichbarer Position in der Luxushotellerie
- Leidenschaft für Gastfreundschaft
- Zuverlässige, sorgfältige und teamorientierte Arbeitsweise
- Organisationsstärke, Hands-on-Mentalität, Hohes Verantwortungs- und Qualitätsbewusstsein
- Gute Hotelsoftware- Kenntnisse, idealerweise MEWS
November 07. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatokOffice Management: Ensure the smooth day-to-day running of our Hamburg office, including supplies, equipment and meeting rooms. Be the go-to person for all things operational — from facility management to IT coordination....
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Leitung der Rezeption
- persönliche und telefonische Beratung von Gästen
- Begrüßung und Verabschiedung - Check-In und Check-Out
- Auskunft sowie Verkauf unserer Hotelleistungen sowie Zusatzangebote
- Angebote telefonisch oder per Mail erstellen
- Büro und Sekretariatsaufgaben
- allgemeine administrative Aufgaben
November 07. -
Irodavezető
Országos lefedettség
- Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokMenedzseli a könyvelőiroda mindennapjait Nyomonköveti a jól működő folyamatokat Emlékezteti a kollégákat kötelezettségeikre vagy elmaradásaikra Átlátja a működést, támogatja a kollégákat Kezeli az innovatív ötletek bevezetését a csapatban Biztosítja az ügyfelek igényeinek teljesítését rugalmasan és...
November 10. -
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Support European and German business leaders with a wide range of administrative and organizational tasks, including email management, appointment scheduling, and tracking pending items
- Handle end-to-end travel arrangements, including flights, hotels, and credit card claims
November 17. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számlák iktatása Excel táblázatba
- Kimenő számlák készítése
- Rendelések leadása
- Termelési lapok összeírása
- Egyéb adminisztratív feladatok, telefonok
November 06.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!