Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodai asszisztens állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

2316 db találat
Szűrés
  • telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...
    ápr. 26.
  • Őrzött abroncsáru bevétel – kiadás dokumentáció vezetése és adminisztrációja Fuvarok és posta teljes ügymenetének adminisztrációja, ügyintézése Beérkező áru kezelésének adminisztrációja (beérkező szállítólevelek, számlák rögzítése) Kimenő számlák kezelése Export-import áruk és vi...
    tegnap 08:45
  • Adminisztratív feladatok elvégzése Emailek kezelése
    ápr. 29.
  • Adminisztrátor

    1239 Budapest, Ócsai út 4/B.
    Budapest, 23. kerületi telephelyünkre olyan precíz, pontos adminisztrátor csapattársat keresünk, aki napi munkájával partnereinket és munkatársainkat támogatja. A több, mint 25 éves múltra tekintő, 100%-ban magyar tulajdonú vállalatunk fő tevékenysége a teljes körű vámügyintézés,...
    ápr. 29.
  • Járatelszámolás és számlázás a vállalatirányítási rendszerben, Szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása, iktatása, Egyedi elszámolások készítése, egyéb számlák ellenőrzése, Riportok, kimutatások, statisztikák készítése, Gépjárművezetőkkel való kapcsolattartás,...
    ápr. 30.
  • egyes beszállítások kezelése, adminisztrációja kiscsomagos kiszállítások adminisztrációja raktári csapat támogatása megrendelések kezelése, adminisztrációja belföldi ügyfélszolgálat támogatása kapcsolattartás belső csapatainkkal, belföldi ügyfelekkel és fuvarozókkal...
    ápr. 30.
  • General Tasks: Assist Chief Accountant with financial tasks Handle office administration duties Organize daily workflow efficiently Professional Duties: Process incoming mails Verification of invoices: canning, copying, threading invoices Checking account compliance (formal, co...
    ápr. 29.
  • Quality Administrator

    3200 Gyöngyös, Jedlik Ányos utca 1.
    Responsible for translation of documentation and work instructions which belong to the Quality Department Review of quality protocols and documents Keep contact with quality managers and support their work Work with engineers to create report and make work instructions Identifyin...
    ápr. 29.
  • Alapvető adminisztrációs feladatokat a webshoppal kapcsolatban Munkatársak, társosztályok és ügyfelek támogatása a webshoppal kapcsolatos kérdésekben, problémákban Fejlesztések tesztelése Részvétel Agilis szoftverfejlesztői csapatmunkában, fejlesztési feladatok kommunikálása a fe...
    ápr. 30.
  • Finance Administrator

    1024 Budapest, Lövőház utca 39.
    Filing and recording incoming and outgoing invoices in Business Central accounting software Checking the administration of purchases of materials and production, Preparing the accounts (invoices, delivery notes) Administration of travel accounts Administration of contracts, and o...
    tegnap 12:20
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    ápr. 27.
  • Vendégek fogadása, kínálása, (hostess tevékenység) A tárgyalók előkészítése megbeszélésekhez Iroda rendben tartása Bejövő telefonhívások kezelése Irodaműködéshez szükséges beszerzések lebonyolítása (pl. konyhai eszközök, irodaszerek) Iratok szkennelése, lefűzése Levelek, csomagok...
    ápr. 29.
  • Projektlebonyolítás  Cégképviselet Szerződés egyeztetések Műszaki és szervezési ügyintézés Irodai adminisztráció Èrtékesítéshez kötődő dokumentáció elvégzése Rendszeres kapcsolattartás meglévő és leendő ügyfelekkel Telefonos ügyintézés
    ápr. 24.
  • Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád: Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés MOHU Partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés) Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok...
    ápr. 30.
  • rendelések rögzítése szállítólevelek készítése különféle adatok rögzítése Excelben anyag felhasználásának könyvelése dokumentálás raktárellenőrzés Amit kínálunk bér: bruttó 1.874,-Ft/óra igényes, modern, tiszta munkakörnyezet hosszú távú munka
    ápr. 30.
  • Adatrögzítés, nyilvántartások vezetése - Excel táblázatokban Dokumentumkezelés, -archiválás Vállalatirányítási szoftver kezelése (SAP) Társosztályokkal való kapcsolattartás Kimutatások, riportok készítése
    ápr. 26.
  • Dokumentációk nyilvántartása, és hibák javítása Audit felkészülési tevékenységek segítése Bejövő áru ellenőrzése Készáru válogatása
    ápr. 30.
  • Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...
    ápr. 26.
  • Megvalósult projektek, munkák utáni adminisztráció elvégzése, munkalapok számlázásra juttatása, problémás esetek kitisztázása back office vezető segítségével Szerződések nyilvántartások kezelése és frissítése. Új dokumentumok, sablonok és nyilvántartások létrehozása a vállalat ig...
    ápr. 30.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim