Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

354 db találat
Szűrés
  • Egy kis, összetartó, a BMW Group Hungary ügyfeleit kiszolgáló csapatban egyrészt klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban való részvétel, másrészt pedig a telefonon, emailben és chaten érkező kérdések, kérések adminisztrációja és megválaszolása. Direkt értékesítés é...
    máj. 11.
  • Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása...
    máj. 13.
  • Vevői kapcsolattartó

    1106 Budapest, Jászberényi út 29.
    Vevőktől érkező megrendelések kezelése, feldolgozása, visszaigazolása, vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése és nyomon követése Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás Vevői igények egyeztetése, együttműködve a gyártástervezéssel Készletszintek figyelemmel kísérése s...
    máj. 13.
  • Kapcsolattartás meglevő közép- és nagyvállalati, illetve közintézményi ügyfelekkel. Bejövő hívások fogadása és a felmerülő ügyféligények megoldása. Igények befogadása, előterjesztése, szerződéstervezet előkészítése, szerződéskötés, monitoring. Szoros együttműködés az általa kisz...
    máj. 11.
  • Telefonos, elektronikus és személyes kapcsolattartás a képzésben résztvevőkkel Érdeklődők, jelentkezők tájékoztatása, adatkezelése Folyamatos résztvevői adatkezelés, iratgyűjtés Képzések előkészítése, elektronikus és papíralapú nyilvántartások kezelése Honlap adminisztrációja, st...
    máj. 11.
  • Kimenő ügyfélhívások indítása a lakossági jelzáloghitel és babaváró kölcsön iránt érdeklődő ügyfelek irányába telefonon vagy VideóBankon keresztül. Lakossági jelzáloghitel és Babaváró kölcsön után érdeklődő ügyfelek bejövő hívásainak fogadása (telefonon, vagy VideóBankon keresztü...
    máj. 11.
  • számítógépek telepítése, hibakeresés hálózati végpontok bekötése nyomtatók kezelése (tonercsere, konfigurálás) felhasználók támogatása alkalmazások telepítése Ticketing rendszer kezelése felhasználó management
    máj. 13.
  • Meglévő autós partnerekkel (márkaimportőrök, lízing cégek, flottakezelők, stb.) történő folyamatos kapcsolattartás, az ügyféligények megértése és feltárása. A portfólió gondozása mind az árbevétel, mind pedig a minőségi mutatók tekintetében. Az éves árbevétel növelése, új terméke...
    máj. 12.
  • közös finanszírozási kampányok kidolgozása, menedzselése (kampány bevezetés, kommunikáció és oktatás, után követés, kiértékelés stb.) riportok és kimutatások készítése a teljesítményről és a költségekről megjelenés a partnerek rendezvényein, előadások készítése részvétel a Bank C...
    tegnap 12:55
  • Kimenő hívások indítása, bejövő hívások fogadása, információnyújtás, egyeztetés, szerződésmódosítások végrehajtása.
    tegnap 12:55
  • Meglévő és jövőbeni ügyfeleink Call Centerünkben történő kiszolgálása (bejövő hívások fogadása és kimenő hívások – visszahívás és hideg hívások), Ügyfelek telefonos érdeklődéseinek, megrendeléseinek kiszolgálásában nyújtott támogatása belföldön; Termékeink ajánlása, igényfelkelté...
    máj. 01.
  • Hatékony és hatékony válaszadás a német nyelvű ügyfélkérdésekre minden rendelkezésre álló csatornán (telefon, chat, jegyek stb.) keresztül. Az ügyfelek igényeinek azonosítása és azok figyelembevételének biztosítása az ügyfélközpontú szolgáltatás nyújtása során A szolgáltatási szi...
    máj. 12.
  • Megnövekvő megrendeléseink végett , új projektek vezetésére, keressük munkatársunkat!   Vevői igények, felmerülő problémák hatékony kezelése Árváltozások lekövetése Projekt megbeszélések vezetése Projektek nyomon követése
    máj. 13.
  • Ügyfélszolgálatos kollégákat keresünk több műszakos munkarendbe az alábbi feladatokkal: Ügyfelekkel kapcsolattartás chaten és hanghívásban. Ügyfelektől érkező e-mailek kezelése, megválaszolása. Ügyfelek számlanyitásának segítése videóhívásban. Ügyfelektől érkező panaszok felvétel...
    máj. 10.
  • Ügyfélszolgálati referens

    1026 Budapest, Kelemen László utca 12.
    szakrendelési időben a páciensek fogadása, számlázás, időpontegyeztetés, az Intézet szerződés állományának kezelése és a hozzá tartozó adminisztrációs feladatok ellátása, telefonon beérkező hívások ügyfélközpontú, udvarias, gyors és pontos fogadása és a felmerülő kérdések megvála...
    máj. 10.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim