Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Office clerk állások, munkák
76 db találat
Szűrés
-
és kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása Adminisztrációs teendők precíz elvégzése Az üzemeltetés... ; Recepciós; Szállodaipar; Szállodai recepciós; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Vendéglátás... , Office Work; Catering, Hotel, Tourism; English; Hungarian; junior; Work schedule by shift ...máj. 02.
-
és az adminisztrációs tevékenységgel. A raktári adminisztrációs tevékenység elvégzése, dokumentumok...máj. 10.
-
, utaztatása, egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése- Szállodai szoftver napi szintű használata...máj. 11.
-
beállítottság, adminisztrációs gyakorlat. - Videó és távfelügyeleti rendszerek használatában szerzett...máj. 06.
-
adminisztratív feladatai, Adminisztrációs felületek kezelése, Termékekhez kapcsolódó szolgáltatások ajánlása...máj. 08.
-
betartatása A műszakhoz tartozó csapat (2-4 fő) irányítása, felügyelete, motiválása Adminisztrációs...máj. 08.
-
elkészítése és szervírozása Adminisztrációs feladatok ellátása (Word és Excel tudás) Munkaterület...máj. 07.
-
pénztárgép kezelése a vendégtér és a munkaterület folyamatos tisztántartása napi adminisztrációs...máj. 08.
-
beosztások elkészítése, jelenléti ívek vezetése adminisztrációs, szervezési feladatok elvégzése...máj. 07.
-
Munkafolyamatokhoz kapcsolódó adminisztráció pontos kezelése Legalább középfokú iskolai végzettség (előny...máj. 03.
-
adminisztrációs feladatok ellátása betegek szállításának optimalizálása Munkavégzés helye: Budapest, X...máj. 06.
-
Manage and organize the daily operational tasks of the Front Office department Focus on the day-to-day management of the team Having a pleasant personality combined with a dynamic and professional attitude to supervise and lead the team Handle complaints and specific guest reques...máj. 13.
-
kommunikációs készség MS Office ismeretek Flottakezelőnél és/vagy rent a car szektorban szerzett szakmai... ; Ügyféltámogatás, Adminisztráció; Üzleti támogató központok; Angol; Beosztás szerinti munkarend; Full time...máj. 03.
-
végzettség, jó problémamegoldó és kommunikációs készség írásban és szóban, MS Office programok... felhasználói szintű ismerete, igényes, pontos, megbízható munkavégzés, adminisztrációs feladatokhoz...máj. 02.
-
rakodása. Teherautó tisztántartása. Szállítólevelek adminisztrációja, ügyfelekkel való kommunikáció...ápr. 19.
-
Óra és ékszer eladó - Bp. Árkád, West End, Duna Pláza, Dunakeszi Auchan
8200 Veszprém, Budapest út 20-28.kezelése Adminisztrációs feladatok elvégzése Az üzlet tisztán és rendben tartása Vevőközpontú látásmód...ápr. 15.