Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodai munkatárs állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

1306 db találat
Szűrés
  • Területi képviselő (óra-ékszer)

    Rugalmas - Fejér megye, Somogy megye, Tolna megye, Veszprém megye
    a felettes részére Kapcsolattartás az irodai munkatársakkal Az értékesítéshez kapcsolódó adminisztrációs...
    tegnap 14:20
  • Adatrögzítési és adminisztratív feladatokat végeznél Segítenél dokumentumok szkennelésében, fénymásolásában és rögzítésében  Munkáddal a HR csapatot támogatnád
    máj. 10.
  • Kiemelten a megrendelt termékek összeszedése, csomagolása, majd szállító partnereinknek átadása a fő feladat! Beérkező rendelések feldolgozása Kapcsolattartás a megrendelőkkel, beszállítókkal Számlák, szállítólevelek kiállítása Garanciális ügyintézés Beszerzéssel kapcsolatos fela...
    máj. 07.
  • Az ügyvezető munkájának támogatása Számlázási feladatok Pénzügyi adminisztráció napi teendőinek ellátása Utalások előkészítése Árajánlatok és pályázatok kezelése, nyilvántartása Szerződések előkészítése, nyilvántartása Riportok készítése heti és havi szinten egyaránt Rendezvények...
    máj. 09.
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Te fogod koordinálni az ügyfeleket az irodában Nyomtatványokat osztasz, valamint segédkezel a dokumentáció kitöltésében Időpontokat foglalsz a kliensek részére
    máj. 13.
  • ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...
    máj. 10.
  • Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    máj. 11.
  • Telefonos kapcsolattartás. Ügyfélszerzés. Személyes értékesítés.
    máj. 10.
  • Szivattyútechnikával és vízgépészettel foglalkozó szakcég műszaki munkatársat keres. Főbb feladatok: - bejövő megkeresések kezelése, - ügyfelekkel történő kapcsolattartás - munkák helyszíni felmérése - árajánlatok készítése - árajánlatok lekövetése - irodai adminisztrációs felada...
    máj. 13.
  • érkező vendégek fogadása, informálása; postakezelés, beérkező számlák iktatása (scannelés, kódolás, elektronikus irattálcán rögzítés); beérkező hívások kezelése, az ügyfélprobléma azonosítást követő továbbítása a társosztályoknak; az irodaüzemeltetéshez szükséges alapvető eszközö...
    máj. 06.
  • Irodai adminisztrátor

    2800 Tatabánya, Fürdő utca 55.
    Általános adminisztrációs feladatok ellátása Kapcsolattartás a partnerekkel Rendelések rögzítése, nyomon követése Számlák kiállítása Készpénzkezelés
    máj. 08.
  • Az irodavezető és a munkatársak adminisztratív támogatása (szkennelés, fénymásolás, aláíratás) posta kezelése, iktatás iratok, dokumentumok, szerződések teljeskörű adminisztrációjában való segítségnyújtás belső rendszerek használata Munkavégzés: 13. Kerület Munkaidő:  H-P 8:00-16...
    máj. 10.
  • Leendő utasainknak az igényeik szerint megtalálni a megfelelő utazást Ajánlatok küldése, kezelése Folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel az első kapcsolatfelvételtől a szerződéskötésig Foglalásokkal kapcsolatos feladatok ellátása Partnerekkel történő kapcsolattartás Különböző...
    máj. 12.
  • Olyan munkatársat keresünk, aki képes rá, hogy elvégezze a napi adminisztratív és rutin feladatokat... arra is, hogy megérti és megoldja az ad‐hoc rábízott feladatokat. Olyan munkatársat keresünk... , hogy az ügymenet még jobb és hatékonyabb legyen. Nagyon fontos, hogy új munkatársunk képes legyen magas szintű... mellett igyekezzen megoldási lehetőségeket is kialakítani! Olyan munkatársat keresünk, aki képes... , Dokumentumkezelő; Titkárnő, Titkár; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai...
    máj. 13.
  • Telefonhívások kezelése Adminisztratív feladatok ellátása Beosztások írása Kimutatások készítése Front office manager és supervisorok munkájának segítése
    tegnap 12:20
  • - terminálok előkészítése és felülvizsgálata - kisebb dobozok, csomagok pakolása - raktár rendben tartása - csomagok feladása - bejövő és kimenő posta kezelése
    máj. 11.
  • , pénzügy, QM) és az anyavállalat munkatársaival Számlák, bónuszok nyomonkövetése Vevőkkel... ; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Kereskedelmi munkatárs; Értékesítési munkatárs... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Értékesítés, Kereskedelem; Angol; Általános munkarend; Full time...
    tegnap 10:40
  • Folyamatos együttműködés és kapcsolattartás a könyveléssel, munkájuk segítése Könyvelési anyagok előkészítése Kimenő és bejövő számlák kezelése Adminisztratív támogatás hitelügyletek előterjesztésében, szerződések előkészítésében Szerződéskötési, folyósítási és utólag teljesítend...
    máj. 09.
  • Esti Szállodai Recepciós

    6725 Szeged, Petőfi Sándor sugárút 47.
    Csongrád-Csanád megye Munkatársat keresünk Esti Szállodai recepciós pozícióba.Szeged Belvárosának... Állás, munka területe(i): Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka Recepciós Vendéglátás, Hotel... ; Részmunkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Recepciós; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai...
    máj. 13.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim