-
Biztonságtechnikai adminisztrációs gyakornok - diákmunka
BudapestBr. 2 035 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Belépőkártyák kiadása, átvétele, kapcsolódó dokumentáció kezelése
- Napi irodai jellegű, adminisztrációs munkák elvégzése (beérkezett és kiküldendő dokumentumok kezelése, szkennelése, irattározása, rendszerezése, adott esetben borítékolás, címzés stb.)
November 20. -
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A privát banki ügyfelek telefonon kötött értékpapír és pénzforgalmi ügyleteinek, rögzítése ellenőrzése, hanganyagok visszahallgatása.
- A privát banki tanácsadók telefonon adott megbízásainak teljeskörű szúrópróbaszerű ellenőrzése., (befektetési tanácsadás történt-e)
Tegnap 10:04 -
Vagyonvédelmi rendszerintegrátor - rendszer adminisztrátor
4028 Debrecen, Simonyi út 23.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- a Társaság vagyonvédelméhez szükséges különböző biztonságtechnikai rendszerek egységes, optimálisan működő rendszerré történő összeállítása
- a telepített elektronikai vagyonvédelmi rendszerek napi működtetése, felügyelete
November 03.• Előre sorolva tegnap 15:30 -
Felnőttképzési Irodai Ügyintéző
2080 Pilisjászfalu, Bécsi út 30.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- felnőttképzési adminisztráció kezelése
- kapcsolattartás jelentkezőkkel, oktatókkal, résztvevőkkel (telefonon és emailben)
- oktatók munkájának támogatása
- felnőttképzési szervezési feladatok ellátása (pl. beiratkozás támogatása)
- belső crm rendszer kezelése
November 11.• Előre sorolva november 17. -
-
Értékesítési adminisztrátor
Magyarország,Komárom-Esztergom,Környe,8 Üveggyár utca
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az értékesítési vezető és munkatársa munkájának támogatása
- Kontaktszemély a szállítókezelő rendszerben
- Leltárellenőrzés
- Szállítási igények könyvelése SAP-ban
- Szükséges dokumentáció előkészítése (számlák SAP-ban, valamint egyszerű szállítási dokumentumok)
- Havi zárás (kiadások)
November 05. -
Energiakereskedelmi adminisztrátor
1117 Budapest, Dombóvári út 25.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A közbeszerzési portálokon az eljárások nyomonkövetése, nyilvántartása, az ajánlatok határidőre történő beadása, eredmények feldolgozása;
- Ajánlatadások adminisztratív támogatása;
- Nyomtatás, szkennelés, iktatás, postázás;
- Szerződések ellenőrzése;
November 14.• Előre sorolva november 20. -
-
Raktári adminisztrátor
9027 Győr, Bermann Miksa utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező és kiszállításra kerülő szállítmányok átvétele- előkészítés, mennyiség és minőségi ellenőrzése, adatok pontos rögzítése WMS rendszerben
- Szállítási és raktári dokumentumok(szállítólevelek, fuvarlevelek, vámokmányok, stb...) előkészítése, kezelése és archíválása
November 05. -
-
Adminisztrátor
Győr-Moson-Sopron megye
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Feladatok:
- Nyilvántartások vezetése;
- Közreműködés személyi és munkaügyi feladatokban;
- Kapcsolattartás a kollégákkal, társosztályokkal;
- Kapcsolattartás a megrendelővel és az alvállalkozókkal;
- Postázás adminisztratív támogatása;
- Munkaidőhöz kapcsolódó adminisztráció és dokumentumkezelés;
November 13.• Előre sorolva november 19. -
Irodai adminisztrátor
1034 Budapest, Zápor utca 4.Nettó 250e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokKimenő/bejövő telefonhívásokkal és e-mail-ekkel kapcsolatos ügyintézés adminisztráció (NEM MARKETINGES MUNKA!)...
Október 29. -
Termékbevételezési adminisztrátor(Budapest)
1089 Budapest, Orczy út 44.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Import számlák alapján szállítmányok bevételezése
- Import számlák iktatása a cég saját rendszerébe, számlareklamációk kezelése
- Proforma számlák ellenőrzése és kezelése
- Számlák előkészítése és feldolgozása Excelben
- Árlisták kezelése, elemzésre való előkészítése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
Kereskedelmi adminisztrátor
1097 Budapest, Soroksári út 160.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Kereskedelmi támogató tevékenységek önálló elvégzése a vállalatirányítási rendszerekben (pl.: cikktörzs karbantartás, ár karbantartás, partnertörzs karbantartás, akciók beállítása) • Webshop adminisztrációs feladatok ellátása, így a webáruház adminisztrációs felületének a kezelése • A...
November 19. -
Pénztáros-adminisztrátor
1173 Budapest, Pesti út 16.Nettó 300e - 350e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Pénztár kezelése, adminisztrációja;
- Számlázás, számla iktatás, könyvelésre való előkészítés;
- Napi pénztárzárás;
- Egyéb, a pénztárhoz kapcsolódó tevékenységek;
- Jelenléti ívek kezelése, egyéb adminisztratív feladatok ellátása.
- Bejövő telefonok kezelése
- Partner kintlévőség kezelése
November 19. -
-
Adminisztrátor
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimutatások, riportok készítése;
- Projekt támogató adminisztrációs feladatok;
- Belépési engedélyek kérése;
- Dokumentumkezelés;
- Társosztályokkal való kapcsolattartás;
- Egyéb ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok ellátása.
November 18. -
Pénzügyi adminisztrátor
8929 Pölöske, Petőfi Sándor utca 1.Br. 540e - 540e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Vevői rendelések fogadása és a visszaérkezett szállítólevelek alapján kimenő számla készítése
- Díjbekérő, előleg, illetve helyesbítő számlák kiállítása
- Kimenő számlákkal kapcsolatos ügyintézés, kapcsolattartás társosztályokkal, kereskedelmi képviselőkkel
- Bejövő- és kimenő számlák könyvelése
November 04. -
-
Hitelezési operációs (back office) munkatárs
1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A 2007-2013, 2014-2020 és 2021-2027-es programozási időszakot érintően a Bankműveleti Igazgatóság tevékenységi körébe tartozó háttérműveleti feladatok ellátása,
- ügyletek rögzítése az SAP-CML rendszerben,
- folyósítások, egyéb hitelezéséhez kapcsolódó utalások rögzítése, indítása, könyvelése,
November 03.• Előre sorolva tegnap 14:30 -
-
Irodai adminisztrátor
2045 TörökbálintNettó 350e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- megrendelések feldolgozása
- adminisztrációs feladatok
- értékesítés
- számlázás
- egyéb eseti feladatok
November 12. -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A vagyonvédelmi divízió napi szintű adminisztrációs feladatainak ellátása;
- Teljesítési igazolások készítése;
- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentumok kezelése, archiválása;
- Társosztályokkal és megrendelőkkel való kapcsolattartás;
November 04.• Előre sorolva november 16. -
-
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Általános adminisztratív feladatok ellátása
- Leltározási, selejtezési és készletkezelési folyamatok támogatása
- Raktári/ irodai rend fenntartása, dokumentumkezelés
November 07.• Előre sorolva november 19. -
-
IT biztonsági adminisztrátor (SIG 124)
Hibrid • 1123 Budapest, Alkotás utca 50.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
WINDOWS • MS OFFICE
Főbb feladatok- kapcsolattartás feladatok felelőseivel, valamint információk bekérésével, rendszerezésével a feladatgazdák munkájának támogatása,
- a kapott feladatstátuszok alapján a nyilvántartások frissítése, dokumentációk nyilvántartása,
- rendezvények előkészítése, szervezése és dokumentálása; kimutatások készítése,
November 06. -
-
Pénztárkezelő, pénzügyi adminisztrátor
1211 Budapest, Színesfém utca 10.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- A vállalat házipénztárának kezelése, készpénzes tranzakciók pontos adminisztrációja a vállalatirányítási rendszerben és egyéb adatbázisokban is
- Előlegek kiadása, elszámoltatása;
- Pénztárbizonylatok kiállítása, ellenőrzése, iktatása;
- Kifizetésekhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció;
November 19.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!