-
humánköltség elszámolási és HR adminisztrációs munkatárs (6 órás, határozott időre)
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
- Részmunkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bérszámfejtés teljeskörű ellátása SAP HR modulban
- társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok ügyintézése
- kereseti, munkaviszony és egyéb igazolások készítése
- béren kívüli juttatás rögzítése
- tájékoztatás, tanácsadás a munkavállalók, illetve a hatóságok felé
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
humánköltség elszámolási és HR adminisztrációs munkatárs
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bérszámfejtés teljeskörű ellátása SAP HR modulban
- társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok ügyintézése
- kereseti, munkaviszony és egyéb igazolások készítése
- béren kívüli juttatás rögzítése
- tájékoztatás, tanácsadás a munkavállalók, illetve a hatóságok felé
Október 29. -
HR gyakornok/adminisztrátor (diákmunka)
Országos lefedettségNettó 356e - 420e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok-diák és felnőtt toborzási projectekben való aktív részvétel -adatrögzítés, beléptetési és egyéb adminisztráció -hirdetések feladása, megszerkesztése -jelentkezők felhívása, tájékoztatása, leszervezése -reportálás ...
November 07. -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A vagyonvédelmi divízió napi szintű adminisztrációs feladatainak ellátása;
- Teljesítési igazolások készítése;
- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentumok kezelése, archiválása;
- Társosztályokkal és megrendelőkkel való kapcsolattartás;
November 04.• Előre sorolva november 16. -
-
Raktári adminisztrátor(Budapest)
Budapest 1089 Budapest, Orczy út. 46
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Belépő kollégák adminisztrációja
- Kilépő kollégák adminisztrációja
- Raktári statisztikák készítése
- Táppénzes papírok rovancsolása és tovább küldése a munkaügynek
- Dokumentációk begyűjtése és kezelése
- Különböző beosztások készítése
- Műszakbeosztási kérelmek intézése
November 11.• Előre sorolva november 17. -
Senior bérszámfejtési adminisztrátor
Hibrid • 2233 Ecser, Karzol utca 1.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Bérszámfejtés előkészítése és teljes körű lebonyolítása
- Részvétel a munkavállalók költségelszámolási folyamatában
- A hóvégi és hóközi bérszámfejtési és társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatokban való részvétel
- Belépő és kilépő munkavállalók dokumentációjának elkészítése, hatósági bejelentések
Október 22.• Előre sorolva november 7. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!