-
Támogató szolgálat adminisztrátor (Göd)
H-2132, Göd, Munkácsy Mihály. u. 2.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Gondviselés Háza - Fogyatékos Emberek Otthona (2131 Göd, Munkácsy Mihály u. 2.) támogatott lakhatásban élő lakóinak gondozási, szállítási feladatainak adminisztrációja
- A szolgáltatás működtetésével összefüggő feladatok dokumentálása
November 07. -
-
Senior rendszermérnök (Adatbázis adminisztrátor)
Hibrid • 1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
MSSQL • SQL • DATABASE • BACKUP • WINDOWS • POWERSHELL • POSTGRESQL • AZURE • POWERBI • ADATTÁRHÁZ • GDPR
Főbb feladatok- MSSQL adatbázisok telepítése, konfigurálása és karbantartása különböző környezetekben (fejlesztés, tesztelés, éles üzem).
- Adatbázisok teljesítményének optimalizálása, indexek és lekérdezések finomhangolása.
- Biztonsági mentési és visszaállítási stratégiák tervezése és megvalósítása MSSQL-ben.
November 10.• Előre sorolva 5 órája -
HR gyakornok/adminisztrátor (diákmunka)
Országos lefedettségNettó 356e - 420e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok-diák és felnőtt toborzási projectekben való aktív részvétel -adatrögzítés, beléptetési és egyéb adminisztráció -hirdetések feladása, megszerkesztése -jelentkezők felhívása, tájékoztatása, leszervezése -reportálás ...
November 07. -
-
Adminisztrátor
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező szállítói számlák formai és tartalmi ellenőrzése, belső vállalatirányítási rendszerbe (Kristály) történő rögzítése, számlák költségelése;
- Bejövő-, kimenő levelek, e-mailek adminisztrálása, iktatása;
- Szerződések naprakész nyilvántartása, hatályosságának figyelemmel kísérése;
November 19. -
Adminisztrációs és azonosító diákmunka - Microsec
1033 Budapest, Ángel Sanz Briz út 13.Br. 2 500 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztrációs feladatok ellátása annak érdekében, hogy a háttérfolyamatok zökkenőmentesen működjenek...
November 20. -
Biztonságtechnikai adminisztrációs gyakornok - diákmunka
BudapestBr. 2 035 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Belépőkártyák kiadása, átvétele, kapcsolódó dokumentáció kezelése
- Napi irodai jellegű, adminisztrációs munkák elvégzése (beérkezett és kiküldendő dokumentumok kezelése, szkennelése, irattározása, rendszerezése, adott esetben borítékolás, címzés stb.)
November 20. -
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A privát banki ügyfelek telefonon kötött értékpapír és pénzforgalmi ügyleteinek, rögzítése ellenőrzése, hanganyagok visszahallgatása.
- A privát banki tanácsadók telefonon adott megbízásainak teljeskörű szúrópróbaszerű ellenőrzése., (befektetési tanácsadás történt-e)
Tegnap 10:04 -
Vagyonvédelmi rendszerintegrátor - rendszer adminisztrátor
4028 Debrecen, Simonyi út 23.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- a Társaság vagyonvédelméhez szükséges különböző biztonságtechnikai rendszerek egységes, optimálisan működő rendszerré történő összeállítása
- a telepített elektronikai vagyonvédelmi rendszerek napi működtetése, felügyelete
November 03.• Előre sorolva tegnap 15:30 -
Felnőttképzési Irodai Ügyintéző
2080 Pilisjászfalu, Bécsi út 30.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- felnőttképzési adminisztráció kezelése
- kapcsolattartás jelentkezőkkel, oktatókkal, résztvevőkkel (telefonon és emailben)
- oktatók munkájának támogatása
- felnőttképzési szervezési feladatok ellátása (pl. beiratkozás támogatása)
- belső crm rendszer kezelése
November 11.• Előre sorolva november 17. -
-
Értékesítési adminisztrátor
Magyarország,Komárom-Esztergom,Környe,8 Üveggyár utca
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az értékesítési vezető és munkatársa munkájának támogatása
- Kontaktszemély a szállítókezelő rendszerben
- Leltárellenőrzés
- Szállítási igények könyvelése SAP-ban
- Szükséges dokumentáció előkészítése (számlák SAP-ban, valamint egyszerű szállítási dokumentumok)
- Havi zárás (kiadások)
November 05. -
Energiakereskedelmi adminisztrátor
1117 Budapest, Dombóvári út 25.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A közbeszerzési portálokon az eljárások nyomonkövetése, nyilvántartása, az ajánlatok határidőre történő beadása, eredmények feldolgozása;
- Ajánlatadások adminisztratív támogatása;
- Nyomtatás, szkennelés, iktatás, postázás;
- Szerződések ellenőrzése;
November 14.• Előre sorolva november 20. -
-
Raktári adminisztrátor
9027 Győr, Bermann Miksa utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező és kiszállításra kerülő szállítmányok átvétele- előkészítés, mennyiség és minőségi ellenőrzése, adatok pontos rögzítése WMS rendszerben
- Szállítási és raktári dokumentumok(szállítólevelek, fuvarlevelek, vámokmányok, stb...) előkészítése, kezelése és archíválása
November 05. -
-
Adminisztrátor
Győr-Moson-Sopron megye
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Feladatok:
- Nyilvántartások vezetése;
- Közreműködés személyi és munkaügyi feladatokban;
- Kapcsolattartás a kollégákkal, társosztályokkal;
- Kapcsolattartás a megrendelővel és az alvállalkozókkal;
- Postázás adminisztratív támogatása;
- Munkaidőhöz kapcsolódó adminisztráció és dokumentumkezelés;
November 13.• Előre sorolva november 19. -
Irodai adminisztrátor
1034 Budapest, Zápor utca 4.Nettó 250e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokKimenő/bejövő telefonhívásokkal és e-mail-ekkel kapcsolatos ügyintézés adminisztráció (NEM MARKETINGES MUNKA!)...
Október 29. -
Termékbevételezési adminisztrátor(Budapest)
1089 Budapest, Orczy út 44.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Import számlák alapján szállítmányok bevételezése
- Import számlák iktatása a cég saját rendszerébe, számlareklamációk kezelése
- Proforma számlák ellenőrzése és kezelése
- Számlák előkészítése és feldolgozása Excelben
- Árlisták kezelése, elemzésre való előkészítése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
Kereskedelmi adminisztrátor
1097 Budapest, Soroksári út 160.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Kereskedelmi támogató tevékenységek önálló elvégzése a vállalatirányítási rendszerekben (pl.: cikktörzs karbantartás, ár karbantartás, partnertörzs karbantartás, akciók beállítása) • Webshop adminisztrációs feladatok ellátása, így a webáruház adminisztrációs felületének a kezelése • A...
November 19. -
Pénztáros-adminisztrátor
1173 Budapest, Pesti út 16.Nettó 300e - 350e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Pénztár kezelése, adminisztrációja;
- Számlázás, számla iktatás, könyvelésre való előkészítés;
- Napi pénztárzárás;
- Egyéb, a pénztárhoz kapcsolódó tevékenységek;
- Jelenléti ívek kezelése, egyéb adminisztratív feladatok ellátása.
- Bejövő telefonok kezelése
- Partner kintlévőség kezelése
November 19. -
-
Adminisztrátor
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimutatások, riportok készítése;
- Projekt támogató adminisztrációs feladatok;
- Belépési engedélyek kérése;
- Dokumentumkezelés;
- Társosztályokkal való kapcsolattartás;
- Egyéb ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok ellátása.
November 18. -
Pénzügyi adminisztrátor
8929 Pölöske, Petőfi Sándor utca 1.Br. 540e - 540e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Vevői rendelések fogadása és a visszaérkezett szállítólevelek alapján kimenő számla készítése
- Díjbekérő, előleg, illetve helyesbítő számlák kiállítása
- Kimenő számlákkal kapcsolatos ügyintézés, kapcsolattartás társosztályokkal, kereskedelmi képviselőkkel
- Bejövő- és kimenő számlák könyvelése
November 04. -
-
Hitelezési operációs (back office) munkatárs
1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A 2007-2013, 2014-2020 és 2021-2027-es programozási időszakot érintően a Bankműveleti Igazgatóság tevékenységi körébe tartozó háttérműveleti feladatok ellátása,
- ügyletek rögzítése az SAP-CML rendszerben,
- folyósítások, egyéb hitelezéséhez kapcsolódó utalások rögzítése, indítása, könyvelése,
November 03.• Előre sorolva tegnap 14:30 -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!