Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák angol nyelvtudással, 3-5 év tapasztalattal
105 db találat
Szűrés
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...tegnap 16:30
-
Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása...tegnap 12:51
-
Szereted az autókat és megelégedéssel tölt el, ha az ügyfél megdicsér a szolgáltatásod után? Szeretnél részt venni Amerika legnagyobb autókölcsönzőjének magyarországi növekedésében és ezzel egy globális hálózathoz csatlakozni? Ehhez még angolul is tudsz? Akkor a Bérbeadási Ügyint...máj. 28.
-
Handle end user calls and web queries in Czech/Slovakian and English Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casesmáj. 28.
-
Analysis of customer requirements/problems and preparation of solutions. Technical support of customers and partners via Ticket System Development of application manuals and KnowledgeBase documents and videos Troubleshooting and repair of 3D printing systems in the factory Togeth...máj. 28.
-
Hozzád fog tartozni ügyfeleink kliens oldali IT rendszereinek (hardver, szoftver) üzemeltetése, támogatása, tesztelése helyszíni vagy távoli jelenléttel és kapcsolódó rendszereinek a támogatása. A Te feladatod lesz az ügyfelektől telefonon, e-mailben, hibajegy kezelő rendszerben...máj. 28.
-
Answers inbound customer calls and / or collects all necessary information from any customer service channel into the ticket system. Engages with customers to further understand reported issues and provide guidance, according to solution tree and knowledge base protocol, to diagn...máj. 27.
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...máj. 27.
-
Számla-, betét- és fedezetlen hiteltermékek (személyi kölcsön, folyószámla-hitelkeret, babaváró) tanácsadása, értékesítése, ügyintézése lakossági ügyfelek részére és Számlavezetési tevékenység kisvállalati ügyfelek részére; Kapcsolattartás a meglévő és az új ügyfelekkel; A Közöss...máj. 27.
-
Management of end-user IT requests, ensuring restoration of site IT service interruptions. Deployment, configuration & support of hardware, client operating systems, productivity software. Hardware support includes: online PCs, PC peripherals, PC non-networked, OT Systems (I4.0),...máj. 27.
-
Az ügyfelek professzionális kiszolgálása, az ügyfélkapcsolatok erősítése Munkafolyamatok menedzselése, a fordítási projektet előkészítő folyamat adminisztrációja és precíz nyomon követése az előírt ütemezések és határidők betartásának biztosítása érdekében Információk megosztása,...máj. 27.
-
Ügyféltámogatás, hibakezelés Rendszerdokumentációk készítésemáj. 27.
-
EZEKBEN A FELADATOKBAN SZÁMÍTUNK RÁ AMENNYIBEN. jó kommunikációs képességgel angol és magyar nyelven, proaktív és problémamegoldó attitűddel rendelkezik, empatikus, analitikus gondolkodású: Vevői megkeresések kezelése, felmerülő informatikai problémák megoldása vagy továbbí...máj. 27.
-
bejövő megrendelések fogadása telefonon és e-mailen keresztül ügyfelek segítése, támogatása szakmai tanácsadással megrendelések összekészítése, nyomon követése számlák, bizonylatok kiállítása (Navision rendszerben) garanciális termékek, illetve visszáruk kezelése, dokumentálása...máj. 27.
-
Process entitlement, compliance review requests and/or incident/change management handling for Citi’s global customer base within established support thresholds. Utilize key information security administration tools. Support bulk customer requests for comparable granting of entit...máj. 27.
-
In this role, you will work closely with our cross-functional teams and stakeholders, providing support for all phases and teams in the development lifecycle with a main focus on production systems. We are looking for someone who is eager to learn with the ability to work both in...máj. 27.
-
You will be hired as a software support specialist for the 4flow software business line. You will be part of a project team that is granting access to the possibility of transportation network management. With this product, our customers are able to create and visualize their net...máj. 27.
-
IT és technikai infrastruktúra támogatás Alap szintű funkcionális és technikai specifikációk készítése Külső beszállítókkal való kapcsolattartás IT eszközleltár naprakészen tartása Első szintű hibaelhárítás Infrastruktúrát érintő változások kezelése Tudásbázis frissen tartása Pro...máj. 27.
-
A vállalaton belül használt alkalmazások, szoftverek technikai támogatása, telepítése, konfigurálása Az alkalmazásokkal kapcsolatos problémák elhárítása és megoldása, valamint időben történő támogatás biztosítása A vállalat üzleti alkalmazásainak magasabb szintű felhasználói támo...máj. 27.
-
Beérkező hibajegyek, emailek, telefonok kezelése és hibaelhárítás PC-k és mobil eszközök telepítése, problémaelhárítás Informatikai eszközök megrendelésében való részvétel, majd azok kezelése A belső szoftverek működésének támogatása Az ügyfelek és az üzemeltetés közötti kommunik...máj. 27.
-
As IT Administrator, you will be responsible for the IT processes in our new Debrecen plant. Installation, maintenance and securing of hardware and software components 1st and 2nd level support, you are the first point of contact for error analysis, troubleshooting and support fo...máj. 27.
-
Identify, classify and analyse root causes and solve incidents in the area of Company IT solutions according to the guarantees provided in the SLA (incident management process); diagnose problems based on the analysis of detected irregularities and manage the process of their sol...máj. 27.