Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai asszisztens állások, munkák egyetemi végzettséggel
2483 db találat
Szűrés
-
Adatrögzítési és adminisztratív feladatokat végeznél Segítenél dokumentumok szkennelésében, fénymásolásában és rögzítésében Munkáddal a HR csapatot támogatnádápr. 25.
-
- általános irodai, adminisztratív feladatok elvégzése - adatrögzítési feladatok ellátása és adatbázis kezelés, irattározás - kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben, és telefonon - kimenő és bejövő hívások kezelése - ajánlati kalkulációk összeállítása,...tegnap 09:20
-
Amiben számítunk a szakértelmedre: A divízió/osztály napi szintű adminisztratív támogatása K+F és ipari tevékenységhez kapcsolódó beszerzési folyamatok teljeskörű nyomon követése, adminisztrációja Folyamatos kapcsolattartás, egyeztetés a többi divízióval Beszállító partnerekkel v...ápr. 25.
-
Beérkező ajánlatkérések/megrendelések kezelése (főleg a külföldi vevőknél a felmerülő kérdések tisztázása, kommunikáció a technológiával stb.); Ajánlatkérések elkészítése, nyomon követése; Szállításokkal, vámkezeléssel kapcsolatos kommunikáció a vevő felé; Szerviz utak, kiküldeté...ápr. 22.
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...ápr. 22.
-
CT és MR vizsgálatra érkező páciensek fogadása, felvilágosítása, telefonos adategyeztetés, tájékoztatás.tegnap 15:20
-
Az ügyvezető igazgató személyi asszisztenseként általános asszisztensi feladatok ellátása, Általános rögzítési feladatok, szükség esetén vevőkkel történő telefonos kapcsolattartás alap szinten (német vagy angol nyelven), A főkönyvelő munkájának háttértámogatása (számlák iktatása,...ápr. 22.
-
A munkáltató kezelésében lévő ingatlanalapok működéséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása: kapcsolattartás az ingatlanalapok által megbízott vállalkozókkal, partnerekkel (többek között, de nem kizárólagosan: értékbecslő, jogász, vállalkozók, közműszolgáltatók, biztos...ápr. 25.
-
Excel táblázatok készítése, költségvetések készítése, postára járás, ügyfelekkel való kapcsolattartás, ügyintézés.ápr. 23.
-
Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázásápr. 23.
-
Adminisztrációs munkatárs (Ingatlanfejlesztési, -üzemeltetési területen)(1089 Budapest, Orczy út 44-46.)
1089 Budapest, Orczy út 44-46.Hibajegyek kezelése, nyomon követése, dokumentálása Beérkező dokumentumok, iratok, számlák ellenőrzése, iktatása, archiválása Számlák tartalmi ellenőrzése, ezzel kapcsolatos mindennemű ügyintézés Szerződésekkel kapcsolatos ügyintézés Könyvelésre kerülő anyag teljes adminisztráció...tegnap 15:05 -
Projektmenedzser feladatainak adminisztratív támogatása, információgyűjtés, döntéstámogatás Folyamatos kapcsolattartás ügyfelekkel és alvállalkozókkal Projektekhez kapcsolódó szerződések teljeskörű kezelése (előkészítéstől a teljes kifutásig) Projektdokumentációk elkészítésében v...ápr. 23.
-
a rendelések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben, illetve a folyamat elindítása a társterületek felé, szerződéses törzsadatok rendszerszintű karbantartása, szállítólevelek és üzembe helyezési jegyzőkönyvek alapján virtuális szerződések létrehozása és aktiválása (tömeges il...ápr. 23.
-
Irodai Csapatunk Téged vár barátságos környezetben. A feladatok változatosak és pörgősek, nincs két ugyanolyan munkanap. Várunk Téged napi 8-órás munkaidőben Budaörsi telephelyünkre, csatlakozz hozzánk. Feladatok: Titkársági feladatok ellátása (telefonok kezelése, levelezés, post...ápr. 24.
-
Riportok készítése Meetingek szervezése Hívások kezelése Dokumentációkezelés Egyéb ad-hoc feladatok elvégzésetegnap 14:30
-
Dinamikus csapatunkba keresünk, azonnali belépési lehetőséggel, gyakorlattal rendelkező ügyintézőt. Ami nálunk vár a mindennapokban: A munkaidő egy részében pénzügyi asszisztensi feladatok ellátása - pénzügyi vezető támogatásával. Árajánlatok készítése - Területi értékesítőinkkel...ápr. 22.
-
Budapest, 23. kerületi telephelyünkre olyan precíz, pontos adminisztrátor csapattársat keresünk, aki napi munkájával partnereinket és munkatársainkat támogatja. A több, mint 25 éves múltra tekintő, 100%-ban magyar tulajdonú vállalatunk fő tevékenysége a teljes körű vámügyintézés,...tegnap 18:15
-
- leltári dokumentumok kezelése - napi szintű készletnyilvántartás - kapcsolattartás a partnerekkel - beszerzés támogatása - fuvarszervezésben és adminisztrációban való aktív részvétel - EKÁER szám igénylése, vámkezelések koordinálásategnap 10:45
-
Az értékesítők és támogató mérnökök napi munkájának aktív támogatása az irodából ellátható feladatokban – vevői kapcsolattartás, ajánlatok és műszaki anyagok kiküldése, kiadott ajánlatok adminisztrációja, árazó fájlok elkészítése Értékesítési igazgató és operatív vezető munkájána...ápr. 19.
-
bejövő számlák rögzítése szállítmányozással kapcsolatos adatrögzítés posta érkeztetése, scannelése rögzített adatok ellenőrzéseápr. 22.