Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodai asszisztens állások, munkák >10 év tapasztalattal

2828 db találat
Szűrés
  • Amiben számítunk a szakértelmedre: A divízió/osztály napi szintű adminisztratív támogatása K+F és ipari tevékenységhez kapcsolódó beszerzési folyamatok teljeskörű nyomon követése, adminisztrációja Folyamatos kapcsolattartás, egyeztetés a többi divízióval Beszállító partnerekkel v...
    tegnap 13:49
  • - általános irodai, adminisztratív feladatok elvégzése - adatrögzítési feladatok ellátása és adatbázis kezelés, irattározás - kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben, és telefonon - kimenő és bejövő hívások kezelése - ajánlati kalkulációk összeállítása,...
    ma 09:20
  • Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    ápr. 23.
  • Adatrögzítési és adminisztratív feladatokat végeznél Segítenél dokumentumok szkennelésében, fénymásolásában és rögzítésében  Munkáddal a HR csapatot támogatnád
    tegnap 10:35
  • A munkáltató kezelésében lévő ingatlanalapok működéséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása: kapcsolattartás az ingatlanalapok által megbízott vállalkozókkal, partnerekkel (többek között, de nem kizárólagosan: értékbecslő, jogász, vállalkozók, közműszolgáltatók, biztos...
    tegnap 12:30
  • Adminisztrációs ügyintéző

    8000 Székesfehérvár, Vásárhelyi utca
    Az ügyvezető igazgató személyi asszisztenseként általános asszisztensi feladatok ellátása, Általános rögzítési feladatok, szükség esetén vevőkkel történő telefonos kapcsolattartás alap szinten (német vagy angol nyelven), A főkönyvelő munkájának háttértámogatása (számlák iktatása,...
    ápr. 22.
  • ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...
    ápr. 22.
  • Projektmenedzser feladatainak adminisztratív támogatása, információgyűjtés, döntéstámogatás Folyamatos kapcsolattartás ügyfelekkel és alvállalkozókkal Projektekhez kapcsolódó szerződések teljeskörű kezelése (előkészítéstől a teljes kifutásig) Projektdokumentációk elkészítésében v...
    ápr. 23.
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    ápr. 23.
  • Excel táblázatok készítése, költségvetések készítése, postára járás, ügyfelekkel való kapcsolattartás, ügyintézés.
    ápr. 23.
  • Irodai Csapatunk Téged vár barátságos környezetben. A feladatok változatosak és pörgősek, nincs két ugyanolyan munkanap. Várunk Téged napi 8-órás munkaidőben Budaörsi telephelyünkre, csatlakozz hozzánk. Feladatok: Titkársági feladatok ellátása (telefonok kezelése, levelezés, post...
    ápr. 24.
  • Egyszerűbb ügyféllevelezési feladatok ellátása Iktatási adminisztráció
    ápr. 23.
  • Adminisztratív feladatok ellátása A vezetők munkájának támogatása Napi kapcsolattartás a társosztályokkal Kimutatások, statisztikák készítése, ellenőrzése, elemzése Ügyfelekkel való kapcsolattartás Megrendelések nyomon követése Panaszkezelés Vállalatirányítási rendszer használata...
    ápr. 22.
  • Dinamikus csapatunkba keresünk, azonnali belépési lehetőséggel, gyakorlattal rendelkező ügyintézőt. Ami nálunk vár a mindennapokban: A munkaidő egy részében pénzügyi asszisztensi feladatok ellátása - pénzügyi vezető támogatásával. Árajánlatok készítése - Területi értékesítőinkkel...
    ápr. 22.
  • Ügyfelekkel, belföldi- és külföldi beszállítókkal való kapcsolattartás Árajánlatok készítése Rendelések feldolgozása és nyomon követése Szállítási és vámkezelési ügyintézés Számlázás
    ápr. 22.
  • - leltári dokumentumok kezelése - napi szintű készletnyilvántartás  - kapcsolattartás  a partnerekkel - beszerzés támogatása - fuvarszervezésben és adminisztrációban való aktív részvétel - EKÁER szám igénylése, vámkezelések koordinálása  
    ma 10:45
  • Irodai asszisztens

    1221 Budapest, Gyár utca 18.
    Postázással kapcsolatos feladatok Központi telefonszámra beérkező hívások és központi email címekre érkező email-ek kezelése Külső látogatók fogadása, szállás, ellátás szervezése Céges rendezvények és kisebb események szervezése, koordinálása Irodán kívüli ügyintézések Irodai és...
    ápr. 19.
  • Az értékesítők és támogató mérnökök napi munkájának aktív támogatása az irodából ellátható feladatokban – vevői kapcsolattartás, ajánlatok és műszaki anyagok kiküldése, kiadott ajánlatok adminisztrációja, árazó fájlok elkészítése Értékesítési igazgató és operatív vezető munkájána...
    ápr. 19.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim