Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Büroadministrator állások, munkák >10 év tapasztalattal

2529 db találat
Szűrés
  • banki ügyintézés, utalások banki rögzítése, nyomon követése, számlázási folyamatban való részvétel háttértámogató irodai munkakörhöz kapcsolódó naprakész nyilvántartások vezetése, határidők nyomon követése, betartása pályázatokhoz szükséges dokumentációk adminisztratív előkészíté...
    ápr. 27.
  • Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...
    ápr. 26.
  • Kezelt lakásokkal kapcsolatos karbantartási igények megoldása emailen, illetve telefonon angol és magyar nyelven. Szakági karbantartók, illetve időpontok koordinálása. Folyamatban levő, illetve elvégzett munkák lekövetése, rendszerben történő adat regisztrálása...
    tegnap 16:00
  • Sales administrator

    2040 Budaörs, Szabadság út 117.
    in the course of their daily activities, advises and provides assistance to the partner teams dealing with the brand, superior and the brand dealers, and reports to superiors on their results continuously monitors customer and dealer satisfaction and prepares plans for positive c...
    tegnap 23:10
  • Bejövő hívások fogadása magyar illetve angol nyelven. Excel táblázatok napi szerkesztése, jelentések készítése. Munkavállalókkal kapcsolatos napi feladatok koordinálása. Irodai munkafeltételek biztosítása, gyártással való folyamatos együttműködés. Eseti ügyintézések önállóan. A...
    ápr. 24.
  • Szükségünk van új munkaerőre, aki rendben tartja az irodai háttérfolyamatokat nálunk. Keressük azt az embert, aki minden folyamatot azonnal átlát, nyolckezes zongoradarabokat is könnyedén eljátszik és office gomb van a vállára tetoválva :) Jellemző feladatok: előfizetéses online...
    tegnap 10:51
  • Adatok riportálása, adatbázisok kezelése és munkaidő riportok készítése, Beosztástervezés és tényleges jelenlét rögzítése, Munkavállalók be- és kiléptetésével összefüggő dokumentációk kezelése, Szabadság, táppénz, adózási dokumentumok begyűjtése, ellenőrzése és leadása, Kapcsolat...
    ápr. 24.
  • A kisvállalkozásunk adminisztrációs ügyintézése. Készlet rögzítése, vevőkkel való kapcsolattartás, ajánlatok , rendelések késztése, számlázás, pénztár kezelése, munkavállalókkal kapcsolatos napi ügyintézés. Könyvelés, bérszámfejtés NEM része a feladatnak...
    ápr. 24.
  • Office assistant

    Rugalmas - Budapest, Fejér megye
    office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and filing; performing administrative tasks relat...
    ápr. 26.
  • Warehouse administrator

    2903 Komárom, Bánki Donát utca 8.
    Task: Warehouse management Handling and storage in accordance with warehouse and safety regulations and following FIFO methods WMS (Warehouse Management System) daily processing and updating Reporting Stocktaking Creation of warehouse documentation
    tegnap 14:15
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás Jelentések, összesítők, kimutatások készítése, adminisztráció A cég CRM rendszerének pontos, precíz használata
    ápr. 26.
  • Adminisztrátor

    1239 Budapest, Ócsai út 4/B.
    Budapest, 23. kerületi telephelyünkre olyan precíz, pontos adminisztrátor csapattársat keresünk, aki napi munkájával partnereinket és munkatársainkat támogatja. A több, mint 25 éves múltra tekintő, 100%-ban magyar tulajdonú vállalatunk fő tevékenysége a teljes körű vámügyintézés,...
    tegnap 18:15
  • Adatrögzítési és adminisztratív feladatokat végeznél Segítenél dokumentumok szkennelésében, fénymásolásában és rögzítésében  Munkáddal a HR csapatot támogatnád
    ápr. 25.
  • Amiben számítunk a szakértelmedre: A divízió/osztály napi szintű adminisztratív támogatása K+F és ipari tevékenységhez kapcsolódó beszerzési folyamatok teljeskörű nyomon követése, adminisztrációja Folyamatos kapcsolattartás, egyeztetés a többi divízióval Beszállító partnerekkel v...
    ápr. 25.
  • - általános irodai, adminisztratív feladatok elvégzése - adatrögzítési feladatok ellátása és adatbázis kezelés, irattározás - kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben, és telefonon - kimenő és bejövő hívások kezelése - ajánlati kalkulációk összeállítása,...
    ápr. 26.
  • A munkáltató kezelésében lévő ingatlanalapok működéséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása: kapcsolattartás az ingatlanalapok által megbízott vállalkozókkal, partnerekkel (többek között, de nem kizárólagosan: értékbecslő, jogász, vállalkozók, közműszolgáltatók, biztos...
    ápr. 25.
  • Excel táblázatok készítése, költségvetések készítése, postára járás, ügyfelekkel való kapcsolattartás, ügyintézés.
    ápr. 23.
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    ápr. 23.
  • Raktári adminisztrátor

    2360 Gyál, Gorcsev Iván utca 7.
    Betárolás és kitárolás (raktári) adminisztrációja A menetlevelek és egyéb fuvardokumentumok ellenőrzése Készletnyilvántartás pontos vezetése, leltármodul kezelése A szükséges adattáblák kitöltése Kimutatások, jelentések határidőre való elkészítése, riportok karbantartása Társoszt...
    tegnap 15:15
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim