-
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Minden SAP típusú megrendelés indítása a szolgáltatások megfelelő időben történő számlázása érdekében
- Munkamegrendelések rögzítése és azok lezárása SAP-ban
November 12.• Előre sorolva 19 órája -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- IT-hoz kapcsolódó beszerzési folyamatok, szerződések és licencek kezelése, nyomon követése, azzal kapcsolatos adminisztrációk intézése
- Mobiltelefon flotta és azzal kapcsolatos teendők elvégzése
- Helyi IT Service Desk folyamatok támogatása
November 17.• Előre sorolva tegnap 01:00 -
Adminisztrátor - Velence
Fejér megye
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Műszaki, munkaügyi és szállítási dokumentációk kezelése, ajánlatok bekérése, nyilvántartások vezetése;
- Üzemvezető és helyettese, műszakvezetők munkájának támogatása;
- Számlák, szállítólevelek rendszerezése, rögzítése;
- Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása;
November 11.• Előre sorolva tegnap 01:00 -
-
Üzemviteli adminisztrátor
Pannon Hőerőmű - Pécs, Edison u. 1, 7630
-
Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Anyag és szolgáltatások igénylési folyamatának koordinálása, lebonyolítása
- Partnerekkel való kapcsolattartás
- Üzemi egységekkel való kapcsolattartás az igénylések folyamata miatt
- Beszerzési osztállyal történő együttműködés
- Adminisztratív feladatok ellátása
- Statisztikák, elemzések elkészítése
November 17.• Előre sorolva tegnap 00:13 -
-
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Anyag és szolgáltatások igénylési folyamatának koordinálása, lebonyolítása
- Partnerekkel való kapcsolattartás
- Üzemi egységekkel való kapcsolattartás az igénylések folyamata miatt
- Beszerzési osztállyal történő együttműködés
- Adminisztratív feladatok ellátása
- Statisztikák, elemzések elkészítése
November 17.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
-
Irodai adminisztrátor
8360 Keszthely, Pajtaalja utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimenő számlák készítése
- Bejövő- és kimenő számlák iktatása
- Banki utalások elvégzése
- Pénztári nyilvántartások kezelése
- Postai küldemények átvétele és feladása
- Fentiekhez kötődő egyéb irodai,- és adminisztratív feladatok
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Bejövő/Kimenő áruforgalom adminisztratív kezelése, rendszerben való rögzítése, szállítási dokumentumok kezelése
- Napi/Heti/Havi riportok készítése, frissítése
- Vezető felé folyamatos riportolás
- Raktári szoftver használata
November 17.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
Termelési adminisztrátor
2800 Tatabánya, Vigadó út 1.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- padlógyártó gépek napi termelési adatainak rögzítése SAP rendszerbe
- bizonylatok készítése az alapanyagok komissionálásához, félkész termékek kivételezéséhez és raktárra vételezéséhez kapcsolódóan
- csomagolóanyagok megrendelése és nyilvántartásainak vezetése
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
-
Irodai adminisztrátor
Budapest, XIII. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- irodáinkhoz tartozó pénzügyi feladatok támogatása,
- kimenő számlák kiállítása, bejövő számlák feldolgozása,
- iratkezelés, iktatás, postázás, fénymásolás, szkennelés
- irodáink működésének támogatása, mindennapi adminisztrációs feladatok elvégzése,
November 17. -
Adminisztrátor
2700 Cegléd, Külső Kátai út 41.
- Teljes munkaidő • Megváltozott munkaképességű • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező számlák regisztrálása, sorszámozása, a bevételezett tételekkel összevezetése, eltérések azonosítása és javítása
- Egyeztetés beszerző kollégákkal, beszállítókkal és a főkönyvi könyveléssel
- Gazdasági események naprakész rögzítése, napi bankkivonatok könyvelése és egyeztetése
November 28.• Előre sorolva december 4. -
Logisztikai adminisztrátor
2045 Törökbálint
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő
-
Monitor (2 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Menetlevelek, fuvardokumentumok visszavétele, ellenőrzése és archiválása
- GPS adatok ellenőrzése, munkaidő excel táblázatba történő rögzítése
- Munkaruhák és védőeszközök ügyintézése (igényfelmérés, rendelés összesítés, rendelés, készletnyilvántartás vezetés)
- Tachográf adatok lementése
December 04. -
-
Adminisztrátor Gyakornok
1119 Budapest, Andor utca 27.
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Menetlevelek adatainak pontos és gyors rögzítése a vállalati rendszerben.
- Adatok ellenőrzése és javítása, hogy minden információ helyesen kerüljön rögzítésre.
December 04. -
Vetőmagüzemi adminisztrátor
Magyarország,Pest,Kartal,
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő és kimenő áru mérlegelése, ehhez kapcsolódó adminisztráció elvégzése.
- Be- és kitárolások koordinálása.
- Be- és kiszállító kamionok fogadása, irányítása.
- Kapcsolattartás a vetőmagüzem partnereivel.
- Készletkezelés, adminisztratív feladatok ellátása.
- Havi jelentések készítése.
December 04. -
Munkaügyi adminisztrátor
GyöngyösBr. 616e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adminisztratív és személyügyi nyilvántartások kezelése, naprakészen tartása
- Munkaviszony létesítéséhez, módosításához és megszüntetéséhez kapcsolódó dokumentációk elkészítése
- Szolgáltatási szerződésekhez tartozó adminisztráció, irattárazás
- Havi jelenléti ívek, béradatok előkészítése és továbbítása
December 04. -
-
Adminisztrátor és ügyfélszolgálati munkatárs
Mechanikai Művek - Törökbálint, 2045
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Beérkező telefonhívások és megrendelések kezelése
- Adatrögzítés, szállítólevelek és fuvarok adminisztrációja
- Fuvarszervezési feladatok támogatása
- Járatlapok megírása, visszaszedése, ellenőrzése
- Kapcsolattartás a sofőrökkel és megrendelőkkel
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:12 -
Vámügyintéző
Budapest, XVIII. kerület
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Vámokmányok kitöltése / import vámkezelés kezdeményezése
- Vámkezeléshez szükséges okmányok bekérése, ügyfelek tájékoztatása
- Napi kapcsolattartás a Vámhivatallal
November 07.• Előre sorolva december 1. -
-
Vámügyintéző
8000 Székesfehérvár, Vásárhelyi utca 7.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Import vámokmányok kezelése, adminisztrációja
- Származási igazolások (EUR1, A.T.R. stb.) adattartalmának megállapítása
- Vámhatósággal, szállítókkal, társosztályokkal való kapcsolattartás szóban és írásban
- Vámkezeléshez szükséges okmányok bekérése, információ nyújtás
- Vámhatósági Auditok támogatása
November 07.• Előre sorolva december 1. -
-
Back office adminisztrátor
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Back office és adminisztratív feladatok ellátása, valamint a CRM rendszer naprakész vezetése.
- Aktív részvétel a vállalat értékesítési céljainak megvalósításában, azok nyomon követésében és eredményességük ellenőrzésében.
- Árajánlatok elkészítése és kiadása meglévő és potenciális partnerek számára.
November 20. -
Közbeszerzési és pályázati adminisztrátor
1149 Budapest, Angol utca 77.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- közbeszerzési és magánpiaci beszerzési eljárások ajánlatkérői dokumentumainak feldolgozása, határidők betartása, információk és adatok gyűjtése, rögzítése, karbantartása és kezelése, nyomon követése;
- ajánlatok dokumentumainak elő- és elkészítése, adminisztrációja;
November 17.• Előre sorolva tegnap 00:13 -
-
Beszerzési és Logisztikai Adminisztrátor
1171 Budapest, Pányva utca 6.Br. 500e - 600e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a partnerekkel, beszállítókkal és a belső munkatársakkal
- Ajánlatok bekérése
- Szállítói rendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs tevékenység.
- Csomagok előkészítése küldésre (szállítmányozás intézése);
- Vállalatirányítási rendszerünkben a munkakörhöz tartozó adminisztrációs feladatok.
November 17.• Előre sorolva tegnap 00:07 -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!