-
Adminisztrátor - Velence
Fejér megye
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Műszaki, munkaügyi és szállítási dokumentációk kezelése, ajánlatok bekérése, nyilvántartások vezetése;
- Üzemvezető és helyettese, műszakvezetők munkájának támogatása;
- Számlák, szállítólevelek rendszerezése, rögzítése;
- Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása;
November 11.• Előre sorolva tegnap 01:00 -
-
Vámügyintéző
8000 Székesfehérvár, Vásárhelyi utca 7.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Import vámokmányok kezelése, adminisztrációja
- Származási igazolások (EUR1, A.T.R. stb.) adattartalmának megállapítása
- Vámhatósággal, szállítókkal, társosztályokkal való kapcsolattartás szóban és írásban
- Vámkezeléshez szükséges okmányok bekérése, információ nyújtás
- Vámhatósági Auditok támogatása
November 07.• Előre sorolva december 1. -
-
BÉRAUTÓ ADMINISZTRÁTOR (GM-1676)
Fejér megye
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyféligények, ajánlatok kezelése;
- bérautó igények egyeztetése;
- beérkezett csereautó igények feldolgozása, koordinálása;
- bérautó szerződések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben;
- kapcsolattartás a cégek flottás kapcsolattartóival, esetleges használóival;
November 05.• Előre sorolva november 29. -
Adminisztrációs munkatárs
8154 Polgárdi, Somlyói út 1.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Hulladékgazdálkodási bizonylatok rögzítése, kezelése
- Beérkező és kimenő áruk adatrögzítése nyilvántartó programban
- Készlet kezelés
- Adminisztratív támogatás a hulladékgazdálkodási folyamatokhoz
- Adatrögzítés ,ügyfélkezelés
- Kasszakezelés, ügyfelek udvarias kiszolgálása, nap végi elszámolás
November 25.• Előre sorolva december 1. -
Pénzügyi és irodai asszisztens
8000 Székesfehérvár, Budai út 336.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- adminisztrációs és dokumentációs feladatok ellátása
- számlák kezelése és rögzítése a belső CRM rendszerben
- időszakos kimutatások, riportok készítése
- anyaggazdálkodási teendők: készletnyilvántartás vezetése, rendelések kezelése, beszállítókkal való egyeztetés
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
Pénzügyi, adminisztrációs munkatárs
8085 Vértesboglár, Kossuth utca 69.Nettó 370e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok-Pénzügyi feladatok ellátása -Napi adminisztratív feladatok ellátása -Ügyfelekkel való kapcsolattartás -Asszisztensi feladatok ellátása -A vendéglátóhely napi életében való aktív részvétele és segítése ...
November 13. -
-
Projekt asszisztens
Fejér megye, Mór
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Egyedi bútorok gyártási projektjeinek tervezési és szervezési feladatainak ellátása projektvezetői és mérnöki irányítás mellett
- Projektek kivitelezésének teljes körű támogatása
November 21. -
Irodai adminisztrátor
Bakonycsernye
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokIrodai adminisztrációs feladatok elvégzésére keresünk munkatársat. ...
December 03. -
Recepciós / Pultos
Kiskút Tenisz Klub Székesfehérvár - Székesfehérvár, Kiskút útja, 8000
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatokRecepciós, pultos feladatkörök ellátása. ...
November 11.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!