-
IT Helpdesk munkatárs – német nyelvtudással
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- 1st level szintű dedikált ügyféltámogatási kérések önálló és professzionális kezelése német nyelven (telefonon és írásban)
- Kapcsolattartás az ügyfelek és a 2nd-Level támogatás között
- Hibajegyek létrehozása és nyomon követése
- Tudásbázisuk karbantartása és fejlesztése
Október 28. -
Service Desk Agent - Norwegian Speaking
Hibrid • Tech Mahindra - CityZen Office - Budapest, Váci út 37, 1134
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Norvég felsőfok
Főbb feladatok- Voice Call Handling: excellent knowledge of handing voice calls.
- Email Communication: professional email writing skills.
- Infrastructure Monitoring: Good understanding of Infrastructure components and respective alerts.
Október 28.• Előre sorolva november 15. -
-
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokBe the first point in contact for internal customers of the KUKA Group, responding to their inquiries and technical issues in a timely and professional manner via tools, phone & email,provide exceptional technical support, troubleshoot and resolve issues efficiently,...
Október 27.• Előre sorolva november 14. -
-
Junior IT Support Specialist with German - Hybrid Work Model
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 44.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Német felsőfok
-
IT SUPPORT • ACCESS
Főbb feladatok- Act as the initial point of contact for end users via phone and email.
- Diagnose basic technical issues and provide first-line resolutions.
- Create and categorize support tickets, ensuring correct priority levels.
- Escalate more complex incidents to specialized support teams.
November 17. -
-
Helpdesk munkatárs
6800 Hódmezővásárhely, Tulipán utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szoftver felhasználóink telefonon érkező hívásainak segítőkész fogadása;
- Kéréseik, problémájuk telefonon történő megoldása, segítség nyújtás;
- Szakszerű tájékoztatás a megoldási lehetőségekről;
- A hívások, problémák pontos és követhető adminisztrációja;
Október 27.• Előre sorolva november 14. -
-
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • MacOS • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
-
WINDOWS • LINUX • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • IOS • ANDROID • HÁLÓZATI ISMERETEK
Főbb feladatok- IT rendszerek üzemeltetése, karbantartása és felügyelete
- Felhasználói és technikai támogatás biztosítása (helpdesk)
- Hibajegyek kezelése, problémák gyors és hatékony megoldása
- Hardverek és szoftverek telepítése, konfigurálása
- Dokumentáció vezetése, riportok készítése
November 04.• Előre sorolva november 14. -
-
IT Technical Support Analyst
4002 Debrecen, Vezér utca 39.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Headset
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Monday - Friday
- 8.00-16:30
- Deliver top-tier technical support to our end-user community via phone, in-person, or online;
- Diagnose hardware and software issues and provide effective, timely solutions;
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
-
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Beérkező IT hibajegyek és szolgáltatáskérések kezelése (telefonon, e-mailben, jegykezelő rendszeren keresztül) SLA és KPI mutatók szerint
- Hibajegyek létrehozása, kategorizálása, megoldása és dokumentálása
November 13. -
-
Polish Speaking Service Desk Agent
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 44.
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Lengyel felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 13. -
-
Service Desk koordinátor
Hibrid • Állami Számvevőszék - Budapest, Apáczai Csere János u. 10, 1051
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokaz Állami Számvevőszék informatikai szolgáltatásai működésének, hatékonyságának mérése, elemzése, fejlesztési igények megfogalmazása;...
November 17. -
-
IT Support
Hibrid • Gödöllő
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A vállalat HELPDESK rendszerében rögzített hibák, kérések és feladatok megoldása és dokumentálása
- Felhasználók napi szintű informatikai támogatása (helyszíni és távoli segítségnyújtás) beleértve más országokban dolgozó kollégák támogatását is
November 11.• Előre sorolva november 17. -
French Speaking Customer Support Technician
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 43.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Francia felsőfok
Főbb feladatokAs a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products...
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
-
German Speaking Customer Support Technician
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 43.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatokAs a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products...
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:01 -
-
Hibrid • 1037 Budapest, Montevideó utca 2c.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Felhasználóktól érkező IT problémák megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel
- Beérkező incidensek L2 szintű megoldása, hibák okainak kiderítése
- Feladataid precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával
- Az előre meghatározott rendszeres üzemeltetői feladatok elvégzése kliens oldalon
Tegnap 16:28 -
-
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Cseh felsőfok
Főbb feladatok- Provide support on IT infrastructure related issues to customers.
- Analyze issues and requests and escalate unsolved cases to the appropriate IT team.
- Maintain end-to-end ownership of all incidents and service requests in scope of the Level 2 support team.
Október 22.• Előre sorolva november 16. -
-
IT support gyakornok - diákmunka
Hibrid • Budapest XI.Br. 2 400 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
-
IT SUPPORT • WINDOWS • VPN • SQL • HÁLÓZATI ISMERETEK
Főbb feladatokKözreműködés a Windows szerver környezetben működő üzleti alkalmazások (hagyományos és AI-alapú adatkinyerés, munkafolyamattámogató és dokumentumkezelő rendszerek, IoT kamera- és CCTV megoldások) támogatásában...
November 17. -
Alkalmazás támogató munkatárs (helpdesk)
Hibrid • 1037 Budapest, Montevideó utca 16.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
SQL • MS OFFICE • Windows
Főbb feladatok- Szakszerű informatikai ügyféltámogatás telefonon, emailen és távmenedzsment eszközökkel
- Ügyfeleink számára szolgáltatásainkkal kapcsolatos technikai jellegű információk nyújtása
- Saját fejlesztésű alkalmazások támogatása L1 és L2 szinten
- Bejövő hívások és e-mailek fogadása és adminisztrálása
Október 22.• Előre sorolva november 15. -
-
vállalati ügyféltámogató munkatárs - telefonos kapcsolattartás
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- kiemelt vállalati ügyfeleink telefonos támogatása, tanácsadás és információnyújtás részükre
- bejövő és kimenő ügyfélhívások lebonyolítása
- reklamációkezelés
- magánszemély ügyfelek videón történő azonosítása
Tegnap 10:13 -
vállalati ügyféltámogató munkatárs - videós kapcsolattartás
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- ügyfélazonosítás elvégzése videóhívás keretében
- időpont egyeztetés videós azonosításra
- videóhívások utólagos négyszemes ellenőrzése
- alkalmanként részvétel bejövő vagy kimenő hívások lebonyolításában
- kollégákkal, társosztályokkal való együttműködés
- banki alkalmazások kezelése
Tegnap 10:13 -
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Cseh felsőfok
Főbb feladatok- Troubleshoot IT related issues and handle customer requests.
- Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat.
- Support our top customers using your specific language skills.
Október 28.• Előre sorolva november 17. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Security support engineer iam cloud állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!