-
Irodai adminisztrátor - Diákmunka
HerceghalomNettó 2 100 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztratív feladatok: bizonylatok, szállítólevelek feldolgozása, szkennelése, rendszerezése, archiválása...
November 12. -
Irodai adminisztrátor
Szentgotthárd
-
Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása
- Termelési és logisztikai felelős munkájának támogatása
- A bejövő áruval és a kiszállításokkal kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
- A termeléssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
November 11. -
-
Irodai adminisztrátor
2071 PátyNettó 350e - 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- dokumentumok rendszerezése, archiválása, katalogizálása
- vállalatirányítási rendszer használata, iktatott anyagok feltöltése, rendszerezése, kategorizálása
- telefonok kezelése
- scannelési-, másolási-, iktatási feladatok elvégzése
November 14.• Előre sorolva tegnap 00:04 -
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Általános napi adminisztratív feladatok ellátása
- Kapcsolattartás a HR-rel és a könyvelővel
- Export és import tevékenységek kezelése
- Szerződések és jogi dokumentumok kezelése
- Kapcsolattartás a hatóságokkal
- Megrendelések kezelése
November 25. -
-
Adminisztrációs munkatárs
8154 Polgárdi, Somlyói út 1.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Hulladékgazdálkodási bizonylatok rögzítése, kezelése
- Beérkező és kimenő áruk adatrögzítése nyilvántartó programban
- Készlet kezelés
- Adminisztratív támogatás a hulladékgazdálkodási folyamatokhoz
- Adatrögzítés ,ügyfélkezelés
- Kasszakezelés, ügyfelek udvarias kiszolgálása, nap végi elszámolás
November 25. -
Adminisztrációs munkatárs
1126 Budapest, Istenhegyi út 18.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Iratok, dokumentumok szkennelése, fénymásolása, rendezése, iktatása,
- Poszeidon rendszerben történő iratkezelés,
- Szakterület napi munkájának adminisztratív támogatása,
- Dokumentumok szervezeti folyamatának, határidejének nyomonkövetése,
- Adatbázisok kezelése, nyomon követese,
November 25. -
-
Beszerzési és adminisztrációs asszisztens
1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 57.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (2 db) • Windows • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Vállalati beszerzések és szolgáltatási szerződések kezelése, nyilvántartások naprakészen tartása
- Tárgyi eszközök beszerzésének és raktározásának koordinálása
- Leltározások szervezése és lebonyolításának támogatása
- Számlák, teljesítésigazolások kezelése és adminisztrációja
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
Adminisztrációs ügyintéző /Műszaki raktáros
ATEV Zrt. - Hódmezővásárhely - Hódmezővásárhely, Hódmezővásárhely 47, 6800
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Műszaki raktárba érkező anyagok átvétele, bevételezése, cikkszámmal történő ellátása, kapcsolódó bizonylatok feldolgozása, szükséges ellenőrzések végrehajtása.
- Beszerzési, számlázási és pénzügyi dokumentáció kezelése.
- A raktárban lévő anyagok kiadása, utalványoztatása.
November 14.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
-
Adminisztrációs munkatárs
1045 Budapest, Anonymus utca 6.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Elvégzett szolgáltatások alapján számlamellékletek / számlarészletezők összeállítása
- Árajánlatok előkészítése, elkészítése
- Napi szintű kapcsolattartás az üzletfejlesztési osztály és a laboratóriumi részlegek, üzletágak vezető kollégáival, és szükség esetén a megrendelő partnerekkel
November 10. -
-
Diákmunka - Irodai adminisztráció
Budapest 23. ker.
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokOnline, ill. postán beérkező bírságok feldolgozása: oellenőrzése, ki volt az ügyfél outalás a hatóságok felé oszámlázás ügyfél felé oreklamációk kezelése, mind a hatóság, mind az ügyfél felé ...
November 25. -
Irodai adminisztrátor
7623 Pécs, Megyeri út 59.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok• Irodai adminisztrációs feladatok ellátása • Kapcsolattartás ügyfelekkel telefonon és e-mailben • Árajánlatok előkészítése és elkészítése • Szerződések, dokumentumok és nyilvántartások kezelése (Excel táblázatokban is) • Számlázás • Bejövő és kimenő számlák kezelése...
November 13.• Előre sorolva november 25. -
Irodai adminisztrátor
3200 Gyöngyös, Vasöntő utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztratív és irodaszervezési feladatok Irodai adminisztráció teljes körű ellátása, nyilvántartások kezelése (adatbázisok, eszközök, szerződések) Új munkatársak beléptetéséhez, kiléptetéséhez kapcsolódó adminisztráció Jelenléti ívek, munkaidő nyilvántartása Szabadság- és túlóra-nyilvántartások...
November 13.• Előre sorolva november 25. -
Várpalota
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- A vállalat szervezetének adminisztratív háttértámogatása és a napi működés támogatása
- A gazdasági osztály mindennapi adminisztratív feladatainak segítése
- Önálló adminisztratív teendők ellátása: dokumentumkezelés, postázás, nyilvántartások vezetése
Tegnap 18:15 -
-
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Targoncavezetői feladatok elvégzése, anyagmozgatás, le- és felrakodás, fizikai anyagmozgatási feladatok ellátása
- Raktárban tárolt anyagok tárolási optimalizálása, ki- és betárolási feladatok végrehajtása
- Nyilvántartási rendszerekben egyszerű rögzítési feladatok ellátása
November 11. -
-
Adminisztrációs munkatárs
1118 Budapest, Rétköz utca 5.
-
Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Energiahatékonysággal kapcsolatos szolgáltatások megismerése
- Szerződéskötési folyamatok támogatása, nyomon követése
- Posta kezelése
- Belépőkártya nyilvántartás kezelése
- Irodaszer rendelés és nyomonkövetése
- Általános irodai és adminisztrációs feladatok ellátása
Október 31.• Előre sorolva november 24. -
-
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok•Ügyfelek kezelése (telefonon és személyesen) •Bejövő–kimenő posta intézése •Adminisztrációs feladatok •Futárszolgálatok koordinálása •Egyéb recepciós és irodai teendők támogatása ...
November 24. -
Irodai adminisztrátor
8360 Keszthely, Pajtaalja utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimenő számlák készítése
- Bejövő- és kimenő számlák iktatása
- Banki utalások elvégzése
- Pénztári nyilvántartások kezelése
- Postai küldemények átvétele és feladása
- Fentiekhez kötődő egyéb irodai,- és adminisztratív feladatok
November 11.• Előre sorolva november 24. -
Irodai adminisztrátor
Budapest, XIII. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- irodáinkhoz tartozó pénzügyi feladatok támogatása,
- kimenő számlák kiállítása, bejövő számlák feldolgozása,
- iratkezelés, iktatás, postázás, fénymásolás, szkennelés
- irodáink működésének támogatása, mindennapi adminisztrációs feladatok elvégzése,
November 17. -
Ügyfélszolgálati és Adminisztrációs Munkatárs
Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér - Budapest, 1185
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A napi operációban történő teljes körű ügyfél kezelés, ad-hoc ügyfelek részére számla készítés.
- Ügyfélkapcsolati feladatok ellátása, a szerződött partnerekkel történő folyamatos kapcsolattartás, szóban és írásban egyaránt.
November 19.• Előre sorolva november 25. -
-
Irodai adminisztrátor
7030 Paks, Fehérvári út
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adatrögzítés és adminisztráció vállalatirányítási rendszerben
- Szállítólevelek, számlák kezelése, iktatása és nyilvántartása
- Adminisztráció, bevételezés
- Szerződések és egyéb üzleti dokumentumok előkészítése
- Kapcsolattartás beszállítókkal és partnerekkel
November 24. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Salesforce administrator m f d állások, munkák középiskolai végzettséggel
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!