-
Irodai adminisztrátor
Szentgotthárd
-
Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása
- Termelési és logisztikai felelős munkájának támogatása
- A bejövő áruval és a kiszállításokkal kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
- A termeléssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
November 11. -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A vagyonvédelmi divízió napi szintű adminisztrációs feladatainak ellátása;
- Teljesítési igazolások készítése;
- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentumok kezelése, archiválása;
- Társosztályokkal és megrendelőkkel való kapcsolattartás;
November 04.• Előre sorolva november 30. -
-
Hirdetési adminisztrátor
Budapest, I. kerületBr. 630e Ft havi bér
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- beérkező hirdetési kampányok kezelése,
- megrendelők ellenőrzése, kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása
- nyilvántartások vezetése,
- reklámspotok ellenőrzése,
- reklámspotok feltöltése a meghatározott szoftverekkel,
- reklámbetöltési szabályok értelmezése és elsajátítása,
Friss -
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokTe tartod majd kézben az SAP rendszerben végzendő cikktörzs műveletek teljes körű végrehajtását a vállalati szabályzatok és előírt folyamatok szerint, miközben folymaatosan tartod a kapcsolatot az érintett társosztályokkal....
Friss -
Irodai asszisztens
1068 BudapestBr. 500e Ft havi bér
- Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Biztosítási ajánlatok előkészítése, rögzítése a saját fejlesztésű rendszerünkben,
- Partnercégekkel való kapcsolattartás,
- Kiemelt Megbízotti kérdések megválaszolása, értékesítési adminisztráció támogatása e-mailben és telefonon,
November 28. -
Felnőttképzési Irodai Ügyintéző
2080 Pilisjászfalu, Bécsi út 30.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- felnőttképzési adminisztráció kezelése
- kapcsolattartás jelentkezőkkel, oktatókkal, résztvevőkkel (telefonon és emailben)
- oktatók munkájának támogatása
- felnőttképzési szervezési feladatok ellátása (pl. beiratkozás támogatása)
- belső crm rendszer kezelése
November 11.• Előre sorolva november 29. -
-
Irodai asszisztens
1044 Budapest, Megyeri út 6.Br. 300e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokIV. kerületi Sport Club adminisztratív, asszisztensi feladatok önálló ellátására alkalmas középfokú végzettséggel rendelkező munkatársat /lehet nyugdíjas is/keres. Feladat: Irattáromunkaügyi feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése, kezelése, programok koordinálása, házi pénztár kezelése,...
November 28. -
Energiakereskedelmi adminisztrátor
1117 Budapest, Dombóvári út 25.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A közbeszerzési portálokon az eljárások nyomonkövetése, nyilvántartása, az ajánlatok határidőre történő beadása, eredmények feldolgozása;
- Ajánlatadások adminisztratív támogatása;
- Nyomtatás, szkennelés, iktatás, postázás;
- Szerződések ellenőrzése;
November 14.• Előre sorolva 10 órája -
-
Adminisztrátor-ügyintéző
GödNettó 300e - 750e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokKapcsolattartás az ingatlant kereső, és eladó ügyfelekkel. Bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítás Email-ek kezelése Belső irodai hálózat kezelése Hirdetések kezelése Kirakat karbantartása, cserélése...
November 07.• Előre sorolva 10 órája -
-
Adminisztrátor
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező szállítói számlák formai és tartalmi ellenőrzése, belső vállalatirányítási rendszerbe (Kristály) történő rögzítése, számlák költségelése;
- Bejövő-, kimenő levelek, e-mailek adminisztrálása, iktatása;
- Szerződések naprakész nyilvántartása, hatályosságának figyelemmel kísérése;
November 19.• Előre sorolva tegnap 00:13 -
Diákmunka - Irodai adminisztráció
Budapest 23. ker.
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokOnline, ill. postán beérkező bírságok feldolgozása: oellenőrzése, ki volt az ügyfél outalás a hatóságok felé oszámlázás ügyfél felé oreklamációk kezelése, mind a hatóság, mind az ügyfél felé ...
November 25. -
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Targoncavezetői feladatok elvégzése, anyagmozgatás, le- és felrakodás, fizikai anyagmozgatási feladatok ellátása
- Raktárban tárolt anyagok tárolási optimalizálása, ki- és betárolási feladatok végrehajtása
- Nyilvántartási rendszerekben egyszerű rögzítési feladatok ellátása
November 11. -
-
Logistic and administrative assistant – oilseed purchasing department
6100 Kiskunfélegyháza, VIII. körzet tanya
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Maintaining contact with suppliers, forwarders and warehouses in Hungarian and English
- Planning and organising raw material shipments
- Monitoring warehouse stocks in various locations
- Maintaining cooperation with other departments
- Preparing analysis and summaries for the board of directors
November 05.• Előre sorolva november 29. -
-
Adminisztrációs munkatárs
1045 Budapest, Anonymus utca 6.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Elvégzett szolgáltatások alapján számlamellékletek / számlarészletezők összeállítása
- Árajánlatok előkészítése, elkészítése
- Napi szintű kapcsolattartás az üzletfejlesztési osztály és a laboratóriumi részlegek, üzletágak vezető kollégáival, és szükség esetén a megrendelő partnerekkel
November 10. -
-
Debrecen
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Megváltozott munkaképességű • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az árumozgásokhoz kapcsolódó dokumentáció elkészítése és archiválása - Riportok, kimutatások készítése - Kapcsolattartás a megbízókkal és a társosztályokkal - Készletnyilvántartás kezelése - Raktári folyamatok adminisztratív támogatása - Betárolás, kitárolás lekövetése a raktár-irányítási...
Tegnap 11:57 -
-
Kereskedelmi adminisztrátor
2120 Dunakeszi, Pallag utca 55.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Kereskedelmi osztály munkájának adminisztratív támogatása;
- kereskedelmi ajánlatok, kalkulációk, árlisták, egyedi árak előkészítése megadott instrukciók alapján;
- közreműködés a katalógusok készítésében;
- konkurencia- és árfigyelés, áradatok feldolgozása;
November 13.• Előre sorolva tegnap 10:30 -
-
Beszerzési és Logisztikai Adminisztrátor
1171 Budapest, Pányva utca 6.Br. 500e - 600e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a partnerekkel, beszállítókkal és a belső munkatársakkal
- Ajánlatok bekérése
- Szállítói rendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs tevékenység.
- Csomagok előkészítése küldésre (szállítmányozás intézése);
- Vállalatirányítási rendszerünkben a munkakörhöz tartozó adminisztrációs feladatok.
November 17.• Előre sorolva november 29. -
-
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a felhasznált biomasszához tartozó termékek számlázásához szükséges analitikák, bizonylatok elkészítésében való közreműködés,
- szerződések, rendelések és szállítmányok nyilvántartása, adminisztrálása,
- szállítólevelek ellenőrzése, egyeztetése, ezekről nyilvántartás vezetése,
November 21.• Előre sorolva 10 órája -
-
Bérszámfejtő & Adminisztrátor
2233 Ecser, Karzol utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Bérszámfejtés előkészítése és teljes körű lebonyolítása
- Részvétel a munkavállalók költségelszámolási folyamatában
- A hóvégi és hóközi bérszámfejtési és társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatokban való részvétel
- Belépő és kilépő munkavállalók dokumentációjának elkészítése, hatósági bejelentések
November 20.• Előre sorolva 10 órája -
-
Recepciós munkatárs
1051 Budapest, Szent István tér 2.
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- A kaszinó recepciós feladatainak ellátása,
- Érkező vendégek regisztrációja,
- Beérkező hívások kezelése,
- Napi adminisztrációs feladatok ellátása.
Tegnap 10:09
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Salesforce administrator m f d állások, munkák középiskolai végzettséggel
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!