Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Asszisztens munkatárs állás, munka

520 db találat
Szűrés
  • A cégcsoport tagjainak pénzügyi adminisztrációjában (dokumentumok kezelése, rendszerezése, tárolása, archiválása, esetenként postázás) és ügyintézésében történő részvétel Bejövő szállítói számlák kezelése, ellenőrzése, rendszerben történő iktatása Számlázás, analitikák vezetése V...
    máj. 08.
  • Holokauszt túlélők esetmenedzsereinek/szociális munkásainak támogatása: szakmai dokumentáció és egyéb támogatáshoz szükséges dokumentáció készítése, rendszerezése, kapcsolattartás kliensekkel adminisztratív ügyek kapcsán , csekkek, utalások, számlák előkészítése pénzügyi csoport...
    máj. 10.
  • Folyamatos együttműködés és kapcsolattartás a könyveléssel, munkájuk segítése Könyvelési anyagok előkészítése Kimenő és bejövő számlák kezelése Adminisztratív támogatás hitelügyletek előterjesztésében, szerződések előkészítésében Szerződéskötési, folyósítási és utólag teljesítend...
    máj. 09.
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • értékesítő kollégák elszámoltatása pénzügyi és raktár területen iroda teljes raktárnyilvántartásának precíz vezetése havi leltározás teljes körű lebonyolítása házipénztár kezelés adminisztrációs, asszisztensi feladatok teljes körű ellátása áru- és irodaszer rendelés havi zárás cs...
    máj. 10.
  • Pénzügyi elszámolások összeállításában való részvétel, pénzügyi háttérfolyamatokban közreműködés Analitikus nyilvántartások kezelése Számlakezelés, számlák érkeztetése, formai ellenőrzése, informatikai rendszerben történő feldolgozása Banki és pénztári nyilvántartások kezelése Sz...
    máj. 08.
  • Irodai asszisztens

    1224 Budapest, Barackvirág utca 11.
    Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartása 
    máj. 06.
  • Shop assistant

    Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
    Ügyfelek magas színvonalú kiszolgálása Xiaomi termékekkel Termékinformációk és elérhetőségek átadása Kasszarendszer-, és pénz kezelés Készletfigyelés, rendelés, polcfeltöltés Telefonon és weben információk adása az Ügyfelek felé Egyéb, az üzlettel kapcsolatos teendők...
    máj. 08.
  • Ügyfelekkel való kommunikáció telefonon, e-mailben, személyesen Pénzügyi termékek és szolgáltatások bemutatása és értékesítése ügyfeleknek Értékesítési folyamat támogatása Ügyfelekkel való kapcsolattartás fenntartása és elégedettségük biztosítása Adminisztratív feladatok Piac- és...
    máj. 07.
  • projektvezető munkájának támogatása kivitelezéshez szükséges engedélyek beszerzése feladatok nyomon követése, státusz riportok anyagmozgások dokumentálása, nyomon követése egyéb adminisztrációs feladatok: munkaidő nyilvántartás, anyaglisták összeállítása, projekt adatok rögzítése...
    máj. 10.
  • Üzletágvezető teljes körű személyi asszisztenciája; Az üzletágvezető és a szenior kollégák napi és szakmai munkájának támogatása, segítése és az általuk meghatározott projektfeladatokban való részvétel; Ügyviteli és egyéb adminisztrációs feladatok koordinálása és ellátása; Érteke...
    máj. 10.
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    tegnap 12:45
  • A szerviz működésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok teljes körű elvégzése Normázott munkalapok lezárása Munkalapok előírásszerű archiválása Műszaki vizsgák érvényességének folyamatos vizsgálata, a lejáró műszaki vizsgák nyilvántartása, átadása a munkafelvevőknek Műszaki v...
    máj. 08.
  • Dokumentációk irodai rendszerezése Ki- és beérkező számlák kezelése A bizonylatok könyvelésre való előkészítése Bérszámfejtéshez kapcsolódó papírok előkészítése Házipénztár kezelése
    tegnap 13:40
  • Az alábbi feladatok kapcsán számítunk Rád: Fő feladat a cég működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása munkaügyi és pénzügyi területen. munkaügyhöz kapcsolódó nyilvántartások vezetésében való közreműködés napi jelentések, munkaidőnyilvántartás, egyéb bizonylatok fe...
    máj. 07.
  • Integrált vállalatirányítási rendszerben elektronikus számlák kiállítása Analitikus nyilvántartások vezetése Kapcsolattartás a vevőkkel, reklamáció kezelés a számlák vonatkozásában; Számlázási folyamatokkal járó egyéb adminisztrációs feladatok ellátása...
    tegnap 16:15
  • Termelési feladatok (megrendelők) gyártásához szükséges feltételek (dokumentációk) biztosítása, Társterületekkel történő kapcsolattartás, Bizonylatok, jegyzőkönyvek kiállítása, lejelentése, nyilvántartások naprakész vezetése, Az Integrált Irányítási Rendszerben előírt dokumentálá...
    máj. 09.
  • irodáinkhoz tartozó pénzügyi feladatok támogatása, kimenő számlák kiállítása, bejövő számlák feldolgozása, könyvelés-előkészítés, pénztár készítés banki utalások előkészítése, kivonatok letöltése pénzügyi egyeztetések partnereinkkel, könyvelőnkkel irodáink működésének támogatása...
    máj. 10.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim