-
HR adminisztrátor
Szeged, Szent-Györgyi Albert utca - Szeged, 6726Br. 450e - 550e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A HR és bérszámfejtés adminisztratív feladatainak támogatása
- HR adatbázisok, nyilvántartások naprakészen tartása (munkaidőkeretben dolgozók nyilvántartása)
- Munkaszerződések, módosítások, igazolások előkészítése
- Kapcsolattartás a munkavállalókkal és a bérszámfejtéssel
November 28. -
-
Recepciós/ Front Office Supervisor
1014 Budapest, Fortuna utca 18.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol felsőfok
Főbb feladatokKis, 30 szobás, budai várnegyed területén található, patinás, Nívódíjas aparthotelünkbe keressük uj kollégánkat a fenti munkakör betöltésére, kizárólag nappalos 10 órás műszakok válallalásával.....
November 10.• Előre sorolva december 4. -
-
Receptionist (Hotel, Front Office)
Corinthia Budapest - Budapest, Erzsébet krt. 43-49, 1073
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Magyar felsőfok
Főbb feladatok- Checking guests in and out according to the hotel policy and procedure
- Providing a professional service to guests
- Presenting the hotel services to guests
- Reporting, handover of daily tasks at shift changes
- Switchboard/Telephone operator shifts – shared by all receptionists
November 05.• Előre sorolva november 29. -
-
Front Office Receptionist
1065 Budapest, Lázár utca 11.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Ensure accurate and efficient running of reception including check in/out procedures
- Respond to Guest queries in a timely and efficient manner
- Ensure that both the Front Office Team Leader and Reception Supervisors are kept fully aware of any relevant feedback from Guests and/or other departments
November 05. -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Communication management: telephone, E-mail, postal mail including couriers
- Guest relations: receive and direct guests, parents, students, and teachers
- Administrative and clerical work
- Preparation of student school documents including updating of student records
November 19. -
-
Telefonkezelő/recepciós
1125 Budapest, Szarvas Gábor út 36.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Arab anyanyelvi szint • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Beérkező hívások fogadása, továbbítása és üzenetek rögzítése.
- Látogatók fogadása és tájékoztatása udvarias, professzionális módon.
- Kisebb adminisztratív feladatok ellátása (rendelések, szállítások, foglalások intézése stb.).
November 21. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Support day to day responsibilities and strategic priorities of the Climate Risk program
- Prepare regulatory submissions as part of the ongoing supervision process, regulatory examinations and other regulatory deliverables
November 14.
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!