Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
64 db találat
Szűrés
-
Toborzási folyamatok end-to-end menedzsmentje Új munkatársak beillesztésének és betanulásának biztosítása Képzések szervezése, nyilvántartása Üzemi képzési rendszer működtetése Ismétlődő vagy ad-hoc riportok készítése Belső kommunikáció Globális projektek helyi szintű támogatása...ápr. 23.
-
Your role: As a learning and development professional, you will be responsible for designing and implementing training programs to develop the skills and knowledge of employees within the organization. This includes designing the training process, assessing training needs, prepa...Friss
-
Új munkatársak képzése és meglévő kollégák átképzése Munkafolyamatok létrehozása és frissítése Rendszeres kommunikáció a raktárban dolgozó kollégákkal Az alkalmazottak értékelése a vezetőkkel Képzési tevékenységekkel kapcsolatos adminisztráció Ne számítson unalomra, sztereotípiák...ma 13:35
-
A Nagykereskedelmi Ügyfélszolgálat egységének munkavégzéséhez kapcsolódó feladatok elvégzése, kapcsolattartás a csoport munkavégzése során érintett szervezetekkel. Országos szinten üzemanyag megrendelések rögzítése, az ezzel kapcsolatos teljes körű SAP rendszeri, valamint kapcsol...ma 13:30
-
Rendelések felvétele és rögzítése, számlázás Kiszállítás szervezése Kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, e-mail-en Kapcsolattartás a Helios csoporton belül angol nyelven szóban és írásban Statisztikák készítése Értékesítés, pénzügy és a cégvezetés támogatása Egyéb, munkához...ma 13:05
-
Folyamatosan tartod a kapcsolatot a német és osztrák ügyfelekkel, illetve kollégákkal A beérkező kérdéseket te fogadod és válaszolod meg az általad felkutatott információk alapján Nyomonköveted a csomagokat, ellenőrzöd, hogy minden rendben menjen Kezeled az esetleges panaszokat K...ma 12:40
-
Ensures the digital training platform governance model implementation and usage in all Retail OpCos and conducts regular platform and content reviews of OpCos (audit and quality assurance activities). Measures and analyses the efficiency of trainings’ impact on business results,...ma 12:30
-
Az MCC Műhelytagság Programjának és Junior Kutatói Programjának regionális képzési központokban történő megvalósulásának koordinációja és menedzselése A két képzési programhoz kapcsolódó kurzusok szervezése az MCC regionális központjaiban A két képzési programban tanuló diákok sz...ma 12:00
-
Kapcsolattartás a vevőkkel és a gyártástervezéssel Vevői megrendelések kezelése SAP rendszerben Szállítások koordinálása, számlázásma 11:05
-
a betelefonáló páciensek tájékoztatásában időpontfoglalásban a páciensek igényeinek megfelelően kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátásában beérkező telefonhívások kezelésében, magyar és angol nyelvenma 11:05
-
Project background and importance of the role: As part of our global SAP Greenfield project "Phoenix", which aims to integrate different ERP systems worldwide into a unified S/4HANA system, the Training Manager plays a crucial role. The success of this project, which runs until J...ma 11:00
-
ügyfelek udvarias, segítőkész fogadása, eligazítása az autószalonban; telefonos információ- és segítségnyújtás (nem műszaki kérdésekben); szerviz-időpontok tervezése, egyeztetése; ügyfelek mobilitásának koordinációja; szerviztanácsadó munkájának adminisztratív segítése; pénztári...ma 10:20
-
Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keres...ma 10:00
-
Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...ma 09:50
-
Kapcsolattartás a gépkocsi használókkal, alvállalkozókkal és a kijelölt kapcsolattartóval A kezelt autók üzemeltetése során felmerülő szolgáltatási igények kezelése Ügyfél szerviz és egyéb műszaki problémával járó igényeinek fogadása Szervizzel, egyéb alvállalkozókkal időpontszer...ma 00:35
-
A központi ügyfélszolgálatra beérkező hívások fogadása, udvarias, gyors és pontos megválaszolása A cég meglévő ügyfeleinek telefonos megkeresése az autók éves, időszakos szervizeivel kapcsolatosan Ügyfelek tájékoztatása az aktuális akciókról, szolgáltatásokról Beérkező megrendelé...ma 00:30
-
Call centerünket jelenleg hárman alkotják, akik egy nagyon vidám, összetartó csapat. Nemcsak egymás munkájában, hanem a különböző üzletágainknak, telephelyeinknek is hatalmas támogatást nyújtanak nap mint nap. A bejövő telefonhívások kezelése, előjegyzési időpontok rögzítése, hív...tegnap 22:50
-
A Társasághoz telefonon, e-mailen, személyesen érkező bejelentések kezelése. Ügyfél csatlakozási feladatok ellátása, adatszolgáltatás, egyenleg egyeztetés, fizetési felszólítások küldése, felmerülő igények fogadása, megoldása, megválaszolása. Ügyfél befizetések könyvelése, függő...tegnap 16:30
-
bejövő hívásokon keresztüli értékesítés és ügyféltámogatás, hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció.tegnap 15:35
-
Acting as First Point of Contact for our customers, dealing with queries mainly via email (85%) and phone (15%) regarding Business to Business (B2B) Create tickets in ticketing system and assign them to the relevant Team / Technician Connecting with internal teams and occasionall...tegnap 15:20
-
A contact center kialakításában, működésének optimalizálásában ügyintézői szinten Az ügyfélszolgálat által használt rendszerek tesztelésében, felhasználói szintű fejlesztési javaslatok megfogalmazásában a hatékonyság növelése érdekében A panaszkezelési folyamat támogatásában, o...tegnap 14:00