Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák főiskolai végzettséggel
14 db találat
Szűrés
-
Vállalati és kereskedelmi stratégiák gyakorlatba történő átültetése, és az account manager-ek felé való kommunikálása Partner és területi akciótervek kidolgozása és végrehajtása Proaktív kapcsolatépítés és kapcsolattartás a területhez tartozó partnerekkel Partnerek hatékony megk...ápr. 20.
-
ápr. 27.
-
Vásárlók fogadása az áruházunkban kialakított műhelyünkben Kerékpár szervizelési folyamatok önálló véghezvitele a munkafelvételtől egészen az átadásig Centrírozás, váltó- és fék beállítás, külső és belső kerékgumi cseréje, valamint minden folyamat, ami a kis- és nagyszervíz részé...ma 13:05
-
A vállalat vevőinek folyószámla kezelése, legyen az termékértékesítésből, szolgáltatásnyújtásból származó bevétel vagy kintlévőség, valamint a kimenő számlák elkészítése az ezekkel kapcsolatos pénzügyi/számviteli információk nyújtása a te feladatod lenne. Mi az, ami színesíti ezt...tegnap 16:05
-
Vevői kapcsolattartó mérnök (MatSol - minőségügyi területre)
Legyen az első 5 jelentkező között!NyíregyházaKözvetlen kapcsolattartás a kiemelt, stratégiailag fontos vevőkkel, kizárólag idegen nyelven (minőségi elvárások / kérdések / eltérések egyeztetése – napi kapcsolattartás): Vevői elvárásokhoz igazodó minőségfejlesztési tervek kidolgozásban való aktív részvétel, azok megvalósításá...tegnap 00:00 -
Entry of customer orders in the ERP system Processing of incoming customer orders Customer correspondence around the order process Preparing shipping documents for the warehouse Transferring the delivery notes to the warehouse and follow up packing process Communication with cust...ápr. 29.
-
Operations Service Coordinator (Hebrew speaking)
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóJoin us as an Operations Service Coordinator in a diverse, successful, international tech unicorn and work with the world’s most loved consumer brands like Coca-Cola, Nestle, Unilever, P&G and Heineken! Responsibilities Own overall relationship with clients in scope, which includ...ápr. 28. -
Az értékesítési szint (női- férfi divat) ellenőrzése az előre meghatározott üzleti és áruforgalmi mutatók, különösen az értékesítési célok megvalósítása tekintetében Az értékesítés, pénztár és a logisztika/visual merchandising folyamatok szervezésése és ellenőrzése Munkatársak ki...ápr. 28.
-
Vásárlóink első meghatározó,pozitív élményének biztosítása. Az összetett munkafolyamatok gyors és precíz elvégzésével hozzájárulsz a kellemes áruházi és online vásárlási élmény megtapasztalásához, Teljeskörű információt nyújtasz, valamint ellátod az adminisztratív feladatokat; on...ápr. 28.
-
Folyamatos kapcsolattartás a vállalaton belüli logisztikai és értékesítési területekkel (angol és magyar nyelven) Ellátási lánc megfelelő dokumentációs rendjének kialakítása, betartása Vállalatirányítási rendszer karbantartása, adatok és folyamatok frissítése Ügyfélkapcsolati fel...ápr. 28.
-
Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása...ápr. 28.
-
Hosszútávú kapcsolatok kiépítése ügyfelekkel és partnerekkel a tanácsadási folyamatban és az értékesítés utáni szolgáltatásokban való részvétel révén; Árajánlatok készítése, az ajánlatok nyomon követése és továbbítása az ügyfelek részére; Promóciós, kollaborációs tevékenységek sz...ápr. 27.
-
responding to emails from customers seeking assistance during their first post-sale stage — onboarding period; identifying the goal that the customer wants to achieve with our products and helping them to reach it; participating in building and improving customer success workflow...ápr. 27.
-
Complete day to day customer service related operational tasks to ensure delivery meets customer expectations and is consistent with set process performance indicators, applicable service level agreements and the customer service functions core values Leverage deep understanding...ápr. 26.