Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Tesztmérnök állás, munka (5-10 év tapasztalat)
470 db találat
Szűrés
-
Belső IT infrastruktúra üzemeltetése és karbantartása több fizikai helyszínen, főként Windows környezetben; Szerverek, alkalmazáskörnyezet, egyéb számítástechnikai eszközök teljes körű felügyelete, üzemeltetése virtualizált és/vagy fizikai környezetben távoli hozzáféréssel; Felha...tegnap 14:35
-
Active directory adminisztráció, csoportházirendek, jogosultsági szerepkörök karbantartása Számítógépes hálózatok, munkaállomások felügyelete, karbantartása Munkaállomások üzembe helyezése Azure környezet kezelése, karbantartása Napi üzleti, igények kezelése, felhasználók rés...tegnap 16:06
-
felhasználók napi szintű IT segítése alapvető IT kérések megoldása felhasználók részére IT eszközök kiadása, visszavételetegnap 21:25
-
Saját szoftver üzemeltetése Windows, windows szerver üzemeltetés Rendszereink telepítése Help desk szolgáltatás Hardverek beüzemelésmáj. 09.
-
informatikai hálózatok üzemeltetése; a hálózat monitorozása, a stabil működés érdekében törekvés az előrelátható problémák preventív módon való elkerülésére, a már felmerült probléma mielőbbi megoldása; felhasználók által jelzett problémák megoldása, a felhasználónak való segítsé...tegnap 09:35
-
1. Rendszerkarbantartás és hibaelhárítás: - A rendszer működésének és hatékonyságának értékelése, a problémák diagnosztizálása és megoldása. - Biztonsági intézkedések végrehajtása az adatok védelme és a megfelelőség fenntartása érdekében. - A vállalati követelmények betar...tegnap 13:08
-
Collaborate with cross-functional teams to design IT Systems of Plant (Infra structure, MES system, SAP system etc) Configure and customize IT software to meet manufacturing requirements Support implementation and integration of MOBIS HQ's IT related systems Monitor and maintain...máj. 09.
-
A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...máj. 09.
-
Felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása; Kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal; Feladatok, problémabejelentések valamint igénylések precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával; SLA idők menedzselése; Tudásbázis aktív építése; Rendszerdoku...máj. 09.
-
informatikai infrastruktúra üzemeltetésével, fizikai és virtuális szerverek, aktív/passzív hálózati eszközök rendelkezésre állásával kapcsolatos feladatok ellátása rendszeres ellenőrzési feladatok (monitorozás) ellátása felhasználói hozzáférések adminisztrációja felhasználói támo...máj. 06.
-
Provide onsite IT support Provide onsite IT support to users in the area of both hardware and software with the aim of offering a fast and customer friendly service. Accept and register tickets Accept and register tickets in the Helpdesk System with the aim of following them up...tegnap 14:04
-
Ügyfeleink informatikai rendszerének üzemeltetése Helyszíni, és távoli segítségnyújtás ügyfeleink részére hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban MS Windows alapú számítógépek, irodai alkalmazások telepítése, beállítása Felhasználói fiókok és jogosultságok kezelés...tegnap 16:40
-
A cég által fejlesztett rendszerek működésének teljeskörü elsajátítása Támogatás nyújtása a rendszerek használatában, telepítésében, hibajavításában magyar és angol nyelven Saját fejlesztésű kasszafelügyeleti rendszerek telepítése, rendszerek konfigurálása hardveres és szoftveres...tegnap 12:55
-
Windows Server, Active Directory rendszerek menedzselése, veeam mentés felügyelete Aruba és Ubiquity hálózat menedzselése A számítógépes rendszerek, szoftver-beállítások felügyelete, karbantartása L2 szinten Kapcsolattartás a nemzetközi IT-csapattal az informatikai rendszerek, bi...tegnap 10:37
-
számítógépek telepítése, hibakeresés hálózati végpontok bekötése nyomtatók kezelése (tonercsere, konfigurálás) felhasználók támogatása alkalmazások telepítése Ticketing rendszer kezelése felhasználó managementmáj. 07.
-
A munkakör célja: Az IT System Admin (Helpdesk) csapat irányítása, a csapatmunka koordinálása és az informatikai támogatási folyamatok fejlesztése a Nyomda belső működésének hatékonyságának növelése érdekében. A szolgáltatáskezelési folyamatok továbbfejlesztése, optimalizálása az...máj. 09.
-
AZ ÜZEMELTETÉSI CSAPAT TAGJAKÉNT FELADATOD LESZ: Linux alapú rendszerek üzemeltetése; Virtualizációs környezet üzemeltetése; Hálózati eszközök, tűzfalak konfigurációja,üzemeltetése; Adatbázis szerverek üzemeltetése; Alkalmazás szerverek üzemeltetése; On-premise infrastrukt...máj. 08.
-
Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Windows, Mac kliensek, perifériák üzemeltetése Windows és Linux szerverek üzemeltetése Munkaállomások, szerverek, hálózatok üzemeltetése Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Azonnal megoldható informatikai hibák és...máj. 07.
-
A cég informatikai rendszereinek napi szintű kezelése, fejlesztése és a felhasználók támogatása Új hardver eszközök konfigurálása és felvétele a cég informatikai rendszerébe A hálózat felügyelete, sebezhetőség felderítés- és javítás, vírusmegelőzés Rendszer optimalizálás, a beren...tegnap 20:35
-
magas szintű IT Helpdesk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; munkaállomások telepítése/kiadása/visszavétele/cseréje/felülvizsgálata/szervizelése és ezek adminisztrálása; rendszerhasználattal kapcsolatos felhasználói oktatások; nyomtatók – fénymásolók üzemeltetése,...tegnap 14:36