Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák 3-5 év tapasztalattal

51 db találat
Szűrés
  • az összetett értékesítési folyamat menedzselése a csapattal közösen, új direkt partnerek és viszonteladók felkutatása, meglévő ügyfelek és kereskedő partnerek rendszeres látogatása, felelősség a hosszú távú jó üzleti kapcsolatok kiépítéséért és fenntartásáért, személyre szabott f...
    ápr. 27.
  • Vállalati és kereskedelmi stratégiák gyakorlatba történő átültetése, és az account manager-ek felé való kommunikálása Partner és területi akciótervek kidolgozása és végrehajtása Proaktív kapcsolatépítés és kapcsolattartás a területhez tartozó partnerekkel Partnerek hatékony megk...
    ápr. 20.
  • Mid-Officer

    1051 Budapest, Hercegprímás utca 12.
    Ügyletekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása Credit control feladatok ellátása (szerződéskötési és hatálybalépési feltételek meglétének ellenőrzése) Negyedéves monitoring feladatok ellátása Az üzleti terület napi munkájának teljes körű támogatása Management riportok e...
    ma 00:40
  • Raktárunkba beérkező, illetve kimenő áruk iktatása, leltározása  Naprakész raktár adminisztráció ügyviteli szoftverben ( Innonest )   Szállítólevelek és számlák készítése  A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása Egyéb raktári és irodai adminisztráció AD-HOC...
    tegnap 15:20
  • Ügyfélreferens

    6000 Kecskemét, István király krt 24.
    Vevői megrendelések napi szintű operatív menedzselése a megrendelés beérkezésétől a kiszállításig, a maximális vevői elégedettség elérése céljából. Anyacéggel és ügyfelekkel való kapcsolattartás német és/vagy angol nyelven Megrendelések, vevői kérések fogadása Vevői kapcsolatok k...
    tegnap 14:20
  • Alapvetően EU finanszírozású projektben projekt adminisztrátori feladatok ellátása:   rendszeres jelentések készítése; napi szintű kommunikáció a Projektmenedzserekkel, a Pénzügyi és Szakmai vezetőkkel; a Projektet érintő külső és belső megbeszélések szervezése Projekttel kapcsol...
    tegnap 13:00
  • Főbb feladatok, munkák: adatbázisok, nyilvántartások frissítése számlázás munkarendek koordinálásának segítése bejelentések, megrendelések fogadása és kezelése szerződések előkészítése és naprakész nyilvántartása munkalapok és rendelések feldolgozása leltározási/raktározási felad...
    tegnap 12:10
  • Back office munkatárs

    1022 Budapest, Alvinci út 16.
    banki bejövő, kimenő utalások rögzítése, feldolgozása számlázás folyósítások rögzítése hitelnyilvántartó rendszerek kezelése banki- és egyéb külső rendszerek adat karbantartása adat rögzítés, karbantartás, adat egyeztetések elszámolások készítése riportok, kimutatások készítése ü...
    tegnap 11:35
  • Kimutatások, jelentések készítése Általános irodai adminisztráció (bank, posta, bejövő ajánlatok kezelése, számlák figyelése stb.) Műszaki bemutató- és előadásanyagok szerkesztése Műszaki szaktanácsadókkal való kapcsolattartás Esetenként külföldi partnerekkel és vevőkkel való kap...
    tegnap 11:10
  • szerződésekkel kapcsolatos irodai, adminisztratív és dokumentációs jellegű feladatok ellátása (formai/stilisztikai ellenőrzés, nyomon követés, előkészítés, módosítás, hiánypótlások kezelése) szerződések véleményezési és aláírási folyamatának koordinálása szerződések iktatása a vá...
    tegnap 10:15
  • Géppark (26T/18T/12T pótkocsis, darus teherautók) és targoncák karbantartásának ügyintézése, szerviz cégekkel való kapcsolattartás; Biztosítások, tachográf illesztések, tevékenységi engedélyek, műszaki vizsgák intézése; Fuvarszervezési adminisztrációs feladatok ellátása: behajtás...
    ápr. 29.
  • Az Intézeti Titkárság adminisztrációs és technikai feladatainak ellátása Az iratok nyilvántartásba vétele, rendszerezése, az iratforgalom dokumentálása, kezelése, iktatás Az Intézet belső rendezvényeinek, reprezentációjának adminisztratív és technikai támogatása...
    ápr. 29.
  • Ügyfelekkel, belföldi- és külföldi beszállítókkal való kapcsolattartás Árajánlatok készítése Rendelések feldolgozása és nyomon követése Szállítási és vámkezelési ügyintézés Számlázás
    ápr. 29.
  • saját tulajdonú ingatlanok önálló bérbeadása, bejövő telefonhívások kezelése, érdeklődők, ügyfelek tájékoztatása, ingatlanok bemutatása, ajánlatok elkészítése és kiküldése, bérleti konstrukciók és feltételek kidolgozása és ügyfelekkel való egyeztetése, ártárgyalások menedzselése,...
    ápr. 29.
  • We’re looking for someone with energy and enthusiasm to join our team. We need an individual with strong attention to detail to manage complex training programs and good people skills to build relationships with our clients. Duties are: map out training plans and schedules, manag...
    ápr. 29.
  • Kimenő számlák kiállítása, rendelések leadása az anyacég felé Dokumentumkezelés - hivatalos dokumentumok befogadása, nyilvántartása, rendszerezése papír alapon és elektronikusan Bejövő számlák rendszerezése, utalásra előkészítése, befizetések nyilvántartása Elszámolások, kimuta...
    ápr. 29.
  • Sales administrator

    2040 Budaörs, Szabadság út 117.
    in the course of their daily activities, advises and provides assistance to the partner teams dealing with the brand, superior and the brand dealers, and reports to superiors on their results continuously monitors customer and dealer satisfaction and prepares plans for positive c...
    ápr. 28.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim