Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák 3-5 év tapasztalattal
52 db találat
Szűrés
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...máj. 22.
-
szerződések kezelése teljesítés igazolások kiadása számlák készítése projektmanager munkájának támogatásategnap 14:45
-
KERESKEDELMI és PROJEKT Asszisztens Teljesmunkaidős pozíció Főbb feladatok: Meglévő (dedikált) vevővel történő folyamatos kapcsolattartás és kapcsolatépítés napi szinten bejövő ajánlatkérések feldolgozása és ajánlatadás Kapcsolattartás a megrendelőink, beszerzési vagy projekt ter...máj. 23.
-
Key responsibilities Manage relations with external partners, internal stakeholders, and the leadership team. Work closely with the owners of the Group on various companywide and cross-functional projects, monitor those projects from inception to execution. Support the owners in...tegnap 17:25
-
Kapcsolattartás a partnerek és a cég között Kapcsolattartás a vevők és cég között Rendezvényszervezés Fordítás Személyes megbeszéléseknél tolmácsolástegnap 16:25
-
A cég beruházásainak, projektjeinek koordinálása A beruházási, felújítási, karbantartási munkák esetén felügyeli, ellenőrzi, véleményezi a folyamatokat és a szerződések szerinti megvalósulást Pályázatok szakmai előkészítésében, lebonyolításában való részvétel...tegnap 16:22
-
- Ügyfélkapcsolatok kezelése személyesen és telefonon keresztül - Megrendelések feldolgozása és nyomon követése - Raktárkészlet kezelése és rendszerezése - Adminisztratív feladatok ellátása, beleértve a számlázást és dokumentáció kezeléséttegnap 16:20
-
Purpose of the HR Coordinator role (This is a 2-year contract position): Manage and coordinate the whole employee life cycle. The HR Coordinator manages the day-to-day operations of the Human Resource office and has a deep insight in areas such as on- and offboarding, recruitment...tegnap 15:20
-
Beérkező telefonhívások, e-mailek kezelése, kapcsolattartás partnerekkel Árajánlatok készítése, kereskedelmi megállapodások adminisztratív lebonyolítása Értékesítési területhez tartozó feladatok precíz végrehajtása Időszakos partnerlátogatások egyeztetése, szervezése Meglévő szer...tegnap 12:33
-
A gyártásvezető napi munkájának támogatása Az SAP Business One ügyviteli rendszer kezelése Adminisztrációs feladatok elvégzése az SAP Business One rendszerben Általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása – fénymásolás, scannelés Ügyfelekkel történő kommunikáció telefonon é...tegnap 11:05
-
Ágazati megrendelések dokumentálása, árajánlatok készítése vezetők iránymutatása alapján, munkalapok előkészítése, nyilvántartások vezetése, részvétel a feladatok delegálásában, menedzselésében és ellenőrzésében feltárt hibák és beérkező bejelentések nyilvántartása, kezelése álta...tegnap 10:50
-
Pályát váltana? Érdekli az ipari ingatlanok világa? Kipróbálná magát ezen az egyre növekvő területen? Ha igen a válasza, olvassa el a jelentkezéshez szükséges információkat és küldje el nekünk az önéletrajzát még ma! Az Ön feladatai lesznek: Iroda adminisztratív, iktatási és arch...máj. 23.
-
Munkavállalókkal kapcsolatos adminisztratív ügyintézés (beléptetés, kiléptetés, nyomtatványok/tájékoztatók kezelése, munkaruha, belépőkártya, munkaeszközök kiadása, kezelése, bérreklamációk ügyintézése, jelenléti ívek, táppénzes papírok kezelése, oktatások, orvosi alkalmassági vi...máj. 23.
-
Projektvezetők mindennapi munkájának támogatása Projektekkel kapcsolatos kommunikációs és szervezési feladatok elvégzése Projektek háttér dokumentációjának vezetése Adatok feldolgozása, riportok készítésemáj. 23.
-
Establish close cooperation and communication among different factory functions: Production, Engineering, Maintenance, QHSE, Supply Chain, etc., also across Headoffice and Factory in ways which motivate people to work for Intersnack, drive achievement of business targets in order...máj. 23.
-
általános asszisztensi feladatok ellátása, ügyvédek, ügyvédjelöltek munkájának támogatása, dokumentációk összeállítása, ügyvédi adatbázisok alkalmazása, kezelése, ügyvédi nyilvántartások vezetése, számlák kezelése, iktatása, kapcsolattartás az ügyfelekkel, hivatali ügyintézés sze...máj. 23.
-
Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...máj. 23.
-
Organisation und Verwaltung der administrativen Offline- und Online-Dokumentation Koordinierung der täglichen Verwaltungs- und Büroarbeiten Organisation von Geschäftsreisen Verwaltung und Pflege der Personaldokumentation, einschließlich GDPR, Buchungsunterlagen und Vertragsverhäl...máj. 23.
-
A MAB Tarnóca Kft., az építőipar egyik meghatározó szereplője, Törökbálintra, központi irodai csapatába BESZERZÉSI ASSZISZTENS munkatársat keres. Szeretnél egy stabil hátterű, csaknem 30 éves múltú vállalatnál, modern irodai környezetben, változatos, izgalmas projektekben részt v...máj. 23.
-
Kereskedelmi partnerek és vevők adatbázisainak kezelése, folyamatos frissítése, karbantartása és elemzése – angol nyelven Kereskedelmi partnerek és vevők részére időszerű forgalmi adatok, riportok készítése A vállalat belső használatára szánt adatbázisok, forgalmi elemzések, ripo...máj. 22.
-
Általános recepciós feladatok ellátása (pl.: ügyfelek fogadása, udvarias kiszolgálása, informálása; bejövő/kimenő telefonhívások, levelek, küldemények kezelése, stb.) Általános asszisztensi és adminisztratív feladatok ellátása (pl.: iratok iktatása, postázása, dokumentumok szkenn...máj. 22.