Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák 3-5 év tapasztalattal

27 db találat
Szűrés
  • teljeskörű könyvelési feladatok ellátása, felügyelete havi, negyedéves zárási, jelentéskészítési feladatok ellátása ad hoc és rendszeres menedzsment jelentések készítésében való részvétel aktív kommunikáció munkatársakkal, ügyfelekkel
    May. 26.
  • Planning and managing tasks for the Back Office team Providing exceptional customer service, communications and sales support Supervising the verification process for documentation provided by clients, ensuring accuracy and completion Overseeing the preparation of reports and doc...
    tegnap 09:32
  • szállítólevelek, számlák készítése áru összeírása leltározás adminisztratív feladatok
    ma 13:25
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...
    tegnap 14:10
  • közreműködés az Alapítvány költségterveinek összeállításában; közreműködés az éves pénzügyi elszámolások elkészítésében; az Alapítvány által biztosított támogatások pénzügyi beszámolóinak ellenőrzése, az adott esetben szükséges hiánypótlási eljárások lefolytatásának teljes körű ü...
    tegnap 12:14
  • irodai adminisztrációs feladatok, iktatás és iratrendezés, telefonos és elektronikus kapcsolattartás az ügyfelekkel, postai küldemények feladása és rendezése, szerződések és egyéb iratok leadása
    May. 27.
  • Költségvetési intézményben pénzügyi-, számviteli-, gazdálkodási területen szerzett legalább 3 éves gyakorlat Mérlegképes könyvelői szakképesítés MS Office irodai alkalmazások felhasználói szintű ismerete Büntetlen előélet Magyar állampolgárság Cselekvőképesség Előnyt jelent: CT...
    May. 27.
  • Order processing for import & export of technical components Communication with customers & suppliers Working time: Monday–Friday 8:00–12:00 or 9:00–13:00
    May. 27.
  • beérkező rendelések, előrejelzések feldolgozása, kezelése és visszaellenőrzése karbantartásokhoz kapcsolódó adminisztrációs adatok ellenőrzése, hiányzó adatok pótlása napi irodai adminisztrációs feladatok (telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése, scannelés) kap...
    May. 27.
  • Cégcsoport meglévő ügyfél partnerkapcsolatainak bővítéséhez adott piac előszűrése, előtárgyalások megszervezése, Turnénaptárban dátumkoordináció, Új ügyfél akvizíció, Produkciós vezető által kijelölt meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása, Tárgyalások kezdeményezése, lebonyolítása új...
    May. 27.
  • Egyetemi ingatlanok közüzemi szolgáltatásaival kapcsolatos feladatok elvégzése Kapcsolattartás a szolgáltatókkal Beérkezett közüzemi számlák feldolgozása, bontása, utalványozása, és tovább számlázásra való előkészítése A közüzemi számlákból fogyasztási adatok feldolgozása, és nyi...
    May. 27.
  • számlázáshoz tartozó feladatok ellátása, szállítói számlák nyilvántartása, számlák, szállítólevelek, előlegszámlák, díjbekérők kiállítása kintlévőségekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, egyeztetések vevő és szállítói folyószámlák egyeztetése, ellenőrzése, egyenle...
    May. 27.
  • Adminisztrációs munkatárs

    1203 Budapest, Zodony utca 4. B. ép. 15. ajtó
    Elvégzendő feladatok: a céghez beérkező rendelések feldolgozása, adatrögzítése táblázatokban, számlázó programba történő beírása, eladói tevékenység támogatása.
    May. 27.
  • mikro- és kisvállalati cégeinél az adminisztratív tevékenységek megszervezése, irányítása és végzése controlling riportok, elemzések készítése a cégcsoport vállalkozásai számára budgeting cash flow tervezés együttműködés a könyvelőkkel, részvétel a számviteli és adózási rendszere...
    May. 27.
  • Milyen feladatokra számíthatsz? - kapcsolattartás a biztosítókkal - írásban és helyben történő ügyfélkommunikáció - a meglévő állomány kezelése, adminisztrációja
    May. 26.
  • Pályát váltana? Érdekli az ipari ingatlanok világa? Kipróbálná magát ezen az egyre növekvő területen? Ha igen a válasza, olvassa el a jelentkezéshez szükséges információkat és küldje el nekünk az önéletrajzát még ma! Az Ön feladatai lesznek: Iroda adminisztratív, iktatási és arch...
    May. 26.
  • az üzemeltetési csapat tagjaként szervezi a beruházásokhoz, átépítésekhez, állagmegőrzéshez szükséges beszerzéseket, folyamatos kapcsolatot tart az alvállalkozókkal és beszállítókkal folyamatos kommunikáció és kapcsolattartás a bérlőkkel és a logisztikai parkok facility managment...
    May. 26.
  • Irodai értékesítési asszisztens

    2336 Dunavarsány, Vörösmarty Mihály utca 2434.
    - értékesítési feladatok ellátása - bejövő-kimenő telefonhívások lebonyolítása - email-ek kezelése - adminisztratív feladatok ellátása - készletezés - pénzügyi, számlázási feladatok ellátása - kapcsolattartás a megrendelőkkel
    May. 26.
  • We are looking for a motivated and detail-oriented Sales Team Assistant to join our dynamic team in Budapest. As a Sales Team Assistant, you will play a crucial role in supporting our sales representatives and ensuring the smooth operation of our sales processes. This position i...
    May. 26.
  • - Ügyfélkapcsolatok kezelése személyesen és telefonon keresztül - Megrendelések feldolgozása és nyomon követése - Raktárkészlet kezelése és rendszerezése - Adminisztratív feladatok ellátása, beleértve a számlázást és dokumentáció kezelését
    May. 24.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim