Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák >10 év tapasztalattal

33 db találat
Szűrés
  • dokumentáció pontos és időben történő elkészítése főkönyvi számlák egyeztetése hónap végi riport és év végi jelentés előkészítése adatszolgáltatás a könyvvizsgálónak
    máj. 05.
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    máj. 04.
  • ● Díjbekérők, szállítólevelek, számlák elkészítése, házipénztár kezelése, kapcsolattartás könyvelővel ● Titkársági feladatok, dokumentumkezelés elektronikusan (Google Drive) és papír alapon ● Iroda folyamatos működésének biztosítása (telefonok fogadása, levelezés (Outlook) és for...
    tegnap 16:25
  • Office manager

    8200 Veszprém, Kistó utca 9. és Budapest
    Veszprém: Irodaszerek, konyhafelszerelések rendelése Ebédköltségek utalása vállalkozónak Számlák jóváhagyása Kapcsolattartás a szolgáltatókkal Irodaház éves leltár elvégzésében részvétel Céges utazások esetén szállás és repjegy foglalás Ipari riportokhoz adatgyűjtés, rendszerezés...
    tegnap 16:00
  • Ügyfelekkel való kommunikáció telefonon, e-mailben, személyesen Pénzügyi termékek és szolgáltatások bemutatása és értékesítése ügyfeleknek Értékesítési folyamat támogatása Ügyfelekkel való kapcsolattartás fenntartása és elégedettségük biztosítása Adminisztratív feladatok Piac- és...
    tegnap 12:20
  • Gazdasági adminisztrátor

    2051 Biatorbágy, Erdőalja utca 6.
    Posta kezelése Vevői számlák kiállítása Szállítói számlák érkeztetése és iktatása ügyviteli rendszerbe Beérkező hívások fogadása Egyéb adminisztratív jellegű feladatok elvégzése
    tegnap 08:30
  • Kereskedelmi Képviselet számlakezelése, banki átutalásainak intézése A Kereskedelmi Képviselet havi költségvetésének kalkulációja, előkészítése és kommunikációja Házipénztár pénztáros feladatának ellátása, HUF, EUR, USD, egyéb külföldi valuta kezelése Bejövő számlák kezelése Cége...
    máj. 06.
  • Egy rendkívüli módon jól szervezett, a családias vállalkozás értékeit megtartó és szem előtt tartó cégként a hatékonyság tükrében a Pénzügy és a HR terület vezetése egy kézben összpontosul. Kalocsai Nóra vezetőnk mellé keressük azt az asszisztens-koordinátor munkatársunkat, aki a...
    máj. 06.
  • Pénzügyi asszisztens

    1032 Budapest, Bécsi út 176b.
    Általános pénzügyi feladatok. Ezen belül: számlázás, bejövő számlák ellenőrzése és rögzítése házipénztár kezelése belső nyilvántartások vezetése, jelentős mennyiségű adatrögzítési feladattal készpénz elszámolásokhoz kapcsoló adminisztráció kapcsolattartás a könyvelési területtel...
    máj. 06.
  • Ügyvezető és Üzemeltetési vezető munkájának támogatása. Könyveléssel való kapcsolattartás. Kimenő és bejövő számlák iktatása, ahhoz kapcsolódó adminisztráció, belső ügyviteli rendszer használatának elsajátítása, hatékony kezelése. Árurendelés, optimális raktár töltöttség biztosít...
    máj. 06.
  • ügyvezető igazgató és főkönyvelő munkájának segítése könyvelési dokumentáció előkészítése dokumentumok előkészítése adminisztratív feladatok elvégzése irodai eszközök beszerzése vendégek kiszolgálása (kávé, üdítő) hotel szoba foglalás kollégák és vendégek részére csomagküldés szo...
    máj. 06.
  • Napi posta feldolgozása, kimenő posta előkészítése, postázás Szállítói számlák iktatása, archiválása, adminisztrálása Szerződések archiválása Teljesítés igazolások kiállítása Adatok előkészítése könyvelés részére ( számlák, bankkivonatok és egyéb dokumentumok feltöltése) HR felad...
    máj. 06.
  • Könyvelő

    1139 Budapest, Váci út 99.
    Bevételek napi ellenőrzése Árbevétel, szállítók, tárgyi eszköz, bank, elhatárolások könyvelése Pénzelszámolások naprakész biztosítása Belső adminisztratív ellenőrzések és kapcsolódó könyvelések Heti pénzügyi riportok készítése Leltári feladatok elvégzése Hó végi zárási feladatokb...
    máj. 05.
  • Integrált vállalatirányítási rendszerben elektronikus számlák kiállítása Analitikus nyilvántartások vezetése Kapcsolattartás a vevőkkel, reklamáció kezelés a számlák vonatkozásában; Számlázási folyamatokkal járó egyéb adminisztrációs feladatok ellátása...
    máj. 05.
  • a cég általános pénzügyi tevékenységének koordinálása, ellenőrzése könyvelési-, bérszámfejtési anyagok előkészítése, kapcsolattartás a külsős könyvelővel és bérszámfejtővel bejövő számlák és bizonylatok ellenőrzése, iktatása, utalása kimenő számlák elkészítése, és a hozzájuk kapc...
    máj. 05.
  • Pénzügyi feladatok és folyamatok teljeskörű kézbentartása: számlák kezelése, bank, utalások, kapcsolattartás a könyvelővel. Irodavezetés: a vállalat munkájához kapcsolódó eszközök beszerzése, és kezelése iroda rendben tartása, irodai külalak tervezés, posta, emailek kezelése A cé...
    máj. 05.
  • Könyvelési asszisztens

    1225 Budapest, Tündérrózsa utca 14.
    Budapest XXII. kerületi könyvelőiroda részmunkaidőben  napi 4 órában keres munkatársat. 
    máj. 05.
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    máj. 05.
  • Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...
    máj. 05.
  • A GreenGo pénzügyi, gazdasági eseményeihez kapcsolódó feladatokban fogsz aktívan részt venni. Segíted és támogatod a főkönyvelő munkáját. Számlák rögzítésén, folyószámla egyeztetésen túl számítunk rád a tárgyi eszközök nyilvántartásában is, valamint analitikus feladások készítésé...
    máj. 05.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim