Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák 3-5 év tapasztalattal

40 db találat
Szűrés
  • Mid-Officer

    1051 Budapest, Hercegprímás utca 12.
    Ügyletekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása Credit control feladatok ellátása (szerződéskötési és hatálybalépési feltételek meglétének ellenőrzése) Negyedéves monitoring feladatok ellátása Az üzleti terület napi munkájának teljes körű támogatása Management riportok e...
    Friss
  • Egy rendkívüli módon jól szervezett, a családias vállalkozás értékeit megtartó és szem előtt tartó cégként a hatékonyság tükrében a Pénzügy és a HR terület vezetése egy kézben összpontosul. Kalocsai Nóra vezetőnk mellé keressük azt az asszisztens-koordinátor munkatársunkat, aki a...
    tegnap 15:10
  • Főbb feladatok, munkák: adatbázisok, nyilvántartások frissítése számlázás munkarendek koordinálásának segítése bejelentések, megrendelések fogadása és kezelése szerződések előkészítése és naprakész nyilvántartása munkalapok és rendelések feldolgozása leltározási/raktározási felad...
    tegnap 12:10
  • Kimutatások, jelentések készítése Általános irodai adminisztráció (bank, posta, bejövő ajánlatok kezelése, számlák figyelése stb.) Műszaki bemutató- és előadásanyagok szerkesztése Műszaki szaktanácsadókkal való kapcsolattartás Esetenként külföldi partnerekkel és vevőkkel való kap...
    tegnap 11:10
  • szerződésekkel kapcsolatos irodai, adminisztratív és dokumentációs jellegű feladatok ellátása (formai/stilisztikai ellenőrzés, nyomon követés, előkészítés, módosítás, hiánypótlások kezelése) szerződések véleményezési és aláírási folyamatának koordinálása szerződések iktatása a vá...
    tegnap 10:15
  • Külföldi és belföldi ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonon és írásban Árajánlatok írása, azok követése  Pre-sales tevékenység  Gépbemutatókon, belső mini-rendezvényeken való részvétel, szervezésben való közreműködés Expókon, márkaképviseletek által szervezett rendezvényeken...
    tegnap 09:15
  • általános asszisztensi feladatok ellátása, ügyvédek, ügyvédjelöltek munkájának támogatása, dokumentációk összeállítása, ügyvédi adatbázisok alkalmazása, kezelése, ügyvédi nyilvántartások vezetése, számlák kezelése, iktatása, kapcsolattartás az ügyfelekkel, hivatali ügyintézés sze...
    ápr. 29.
  • Több mint 50 éves szakmai múlttal rendelkező, iparágában piacvezető műanyag gyártó, feldolgozó és értékesítő vállalatunk részére keressük kereskedelmi kollégánkat az alábbi feladatok ellátására. Kapcsolattartás beszállítóinkkal és vevőinkkel (rendelések feladása, vevői rendelések...
    ápr. 29.
  • We’re looking for someone with energy and enthusiasm to join our team. We need an individual with strong attention to detail to manage complex training programs and good people skills to build relationships with our clients. Duties are: map out training plans and schedules, manag...
    ápr. 29.
  • Kimenő számlák kiállítása, rendelések leadása az anyacég felé Dokumentumkezelés - hivatalos dokumentumok befogadása, nyilvántartása, rendszerezése papír alapon és elektronikusan Bejövő számlák rendszerezése, utalásra előkészítése, befizetések nyilvántartása Elszámolások, kimuta...
    ápr. 29.
  • Riportok előkészítése a cég ingatlan üzemeltetési ügyeivel összefüggésben, környezetvédelmi és energetikai feladatokkal kapcsolatban Eseti és rendszeres (karbantartási) munkákra alvállalkozói ajánlatok bekérése, ártükör készítése, szerződések előkészítése Beérkező számlák ellenőr...
    ápr. 29.
  • Új beszállítók felkutatása Külföldi beszállítókkal való napi kapcsolattartás Beszállítók versenyeztetése, kiválasztása Beszállítókkal, megrendelésekkel kapcsolatos információk rögzítése az ERP rendszerben Raktári készletszintek figyelése, optimalizálása Beszállítók értékelése Ker...
    ápr. 28.
  • HR Feladatok: Munkaszerződések, vállalkozói szerződése és megbízási szerződések teljes adminisztrációja és iktatása Éves orvosi alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása Rendezvények szervezése és lebonyolítása HR Adminisztrációs feladatok és kollégáknak segítség nyújtás munkaügyi f...
    ápr. 28.
  • Irodai adminisztrátor

    7623 Pécs, Martin Ferenc utca 2/1.
    Bejövő számlák kezelése, nyilvántartások napi szintű vezetése Bejövő számlák iktatása ügyviteli rendszerbe Kimenő posta kezelése Szerződések kezelése Partnerekkel kommunikáció, kapcsolattartás Társosztályokkal való együttműködés (logisztika, műszaki részleg, HR, könyvelés)...
    ápr. 28.
  • Az Organizáció, BIM Audit és építéskövetés és 3D térszerkezeti modell fejlesztése elnevezésű projektek adminisztratív támogatása és nyomon követése mely magába foglalja az alábbi feladatokat, mind a belső rendszerünkben, mind papír alapon: beszerzés indítás teljesítés igazolás sz...
    ápr. 28.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim