Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák nyelvtudás nélkül
15 db találat
Szűrés
-
Vásárlók magas szintű kiszolgálása. Nyitottság új ismeretek megszerzésére. A termékek vonzó kihelyezése, rendezett polckép biztosítása. Árukészlet biztosítása, leltározás. Eladói, pénztárosi feladatok ellátása.máj. 22.
-
You need to collaborate with multiple key stakeholders in the company, from marketing or legal teams to our management to collect and clarify product requirements You conduct user tests and user research to better understand the pain points and product needs of our thousands of c...máj. 20.
-
A release menedzsment, release koordináció, környezetmenedzsment és változáskoordináció feladatkörökben dolgozó munkatársak szakmai irányítása IT fejlesztési időszakok (release-ek) tartalmának kialakítása üzleti igények alapján, együttműködve a megrendelői, az igénykezelési és a...máj. 25.
-
Te fogod ellátni a rendszerekkel (back office, szakalkalmazások, IT rendszerek) kapcsolatos feladatokat úgy, mint: paraméterezés és konfigurálás; ezek felépítésének, struktúrájának folyamatos fejlesztése; updatek kezelése műszaki oldalról; kapcsolódó dokumentációk folyamatos fris...máj. 25.
-
kliens és szerver oldali operációs rendszerek, irodai csomagok, felhasználói alkalmazások üzemeltetése, telepítése, frissítése adáscélú infrastruktúra és menedzsment rendszerek kialakítása, üzemeltetése, támogatása broadcast hálózati infrastruktúra és szolgáltatások kialakítása,...máj. 23.
-
ügyfél megkeresések fogadása telefonon és emailben magyar nyelven hibajegy kezelő rendszerbe megjelenő hibák első szintű (L1) kezelésemáj. 23.
-
Hálózati eszközök konfigurálása, monitorozása (Mikrotik, Ubiquiti); Gerinchálózati és végponti routerek, NON-STOP felügyelete; Felmerülő hibajelenségek, panaszok, hibajegyek gyors kivizsgálása; Vezetékes és vezeték nélküli hálózati eszközök konfigurálása; Kapcsolódási és elosztás...máj. 22.
-
Felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása; Kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal; Feladatok, problémabejelentések valamint igénylések precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával; SLA idők menedzselése; Tudásbázis aktív építése; Rendszerdoku...máj. 21.
-
technológiai támogatói feladatok: végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógé...máj. 21.
-
Kliens eszközök (PC, notebook tablet, mobil) folyamatos üzemeltetése, rendszer upgrade-ek, frissítések biztosítása; Microsoft operációs rendszerek adminisztrációja, konfigurálása, üzemeltetése (Win7, Win10); Végponti rendszerek Level1 és Level2 HelpDesk feladatok ellátása; MS Off...máj. 21.
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...máj. 21.
-
a felhasználóktól, ügyfelektől érkező IT kérések, bejelentések fogadása, rögzítése; eset-, illetve hibajegy kezelés; a bejelentésekkel kapcsolatos feladatok megoldása telefonon vagy távmenedzsment eszközökkel; eseményállapotok dokumentálása; különböző ügyfél specifikus alkalmazás...máj. 21.
-
Egyeztetés az üzleti területekkel, az üzleti igények teljes körű felmérése, tisztázása. Üzleti igények alapján megvalósítási tervek, rendszerspecifikációk, teszttervek készítése. Egyeztetés fejlesztőkkel, alkalmazásüzemeltetőkkel, külső beszállítókkal, társrendszerek szervezőivel...máj. 16.
-
Üzleti követelmények meghatározása és a fejlesztőcsapatokkal való egyeztetés. Üzleti folyamatok fejlesztésének koordinálása és optimalizálása. Projekttervek készítése, határidők betartása és költségvetés kezelése. Folyamatos kommunikáció és egyeztetések lebonyolítása a projekttag...máj. 11.
-
bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása, a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett, kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakemb...máj. 10.