Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák és állásajánlatok
26 db találat
Szűrés
-
Vállalati ügyfeleink vagyon, mérnöki kockázatokkal kapcsolatos kárrendezési folyamatainak menedzselése Folyamatos kapcsolattartás és hatékony együttműködés az ügyfelekkel, értékesítő partnerekkel, szakértőkkel, és további kapcsolódó területekkel Kárrendezés során felmerülő tapasz...tegnap 11:45
-
Banki, biztosítási projekteken való részvétel Web alapú megoldások fejlesztése és karbantartása Frontend és backend fejlesztése Felelősségvállalás a szoftver megvalósításáért és minőségéért Részvétel agilis szoftverfejlesztői csapatmunkában Együttműködés, napi kommunikáció külföl...tegnap 09:30
-
Ügyfeleink üzleti alkalmazásainak üzemeltetése Alkalmazásokkal kapcsolatos incidensek/requestek és changek kezelése, monitorozás Major upgrade-ek kezelése, új rendszerek, fejlesztések bevezetése, tesztelése Új release-ek publikálása, tesztelésema 05:05
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...tegnap 16:10
-
Mobilhálózattal, lefedettséggel, készülékekkel kapcsolatos igények és panaszok kezelése, az ügyfelek telefonos és írásos tájékoztatása. Az ügyfélkiszolgáló területeken dolgozók műszaki kérdéseinek megválaszolása telefonon. Új készülékek tesztelése Kapcsolódó adminisztratív felada...tegnap 15:30
-
bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása, a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett, kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakemb...tegnap 11:32
-
IT projektjeink vezetése és irányítása kezdeti tervezéstől a végrehajtásig Aktív részvétel a vállalati projektszemlélet meghonosításában, projektportfólió menedzsmentjében Projektcsapatok vezetése és támogatása, a hatékony együttműködés biztosítása Folyamatos tájékoztatás az érde...ápr. 24.
-
Kiemelt ügyfelünk, a Wizz Air felhasználói és desktop környezetének operatív támogatása Jogosultságok kezelése Belépési és kilépési procedúrák végrehajtása Licenszek kezelése Elektronikus jogosultságkezelő rendszer üzemeltetésében való aktív részvétel Napi szintű kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Eset-, illetve hibajegy kezelés. Teljeskörű, funkcionális támogatás biztosítása a beérkező igényeknek megfelelően. Megoldásnyújtás a csapat által támogatott (Blackline, SAP Concur, Khalix/Longview stb.), és egyéb alkalmazásokkal kapcsolatban. A meglévő szolgáltatások, rendszerek,...ápr. 24.
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...ápr. 23.
-
A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállí...ápr. 23.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 23.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 23.
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...ápr. 23.
-
Számlevezető rendszerben paraméterezési feladatok végrehajtása. Éles banküzem támogatása, L3 support tevékenységek ellátása. Tömeges módosítási igényekre makrók írása, futtatása. Lekérdezési igények kezelése. Üzleti specifikációk, megrendelések értelmezése, egyeztetése. Kapcsol...ápr. 23.
-
Provide a high-level 1st line support and first time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solve the majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gather all the req...ápr. 23.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...ápr. 22.
-
Felmerülő kérdések megválaszolása e-mailen / telefonon keresztül Napi kapcsolattartás külföldi kollégákkal Ticketing rendszer napi használata Alapszintű informatikai problémák megoldása vagy továbbítása a megfelelő szintre Ügyfél-elégedettségi szint fenntartása és javítása Admini...ápr. 22.
-
L2 szintű támogatás biztosítása a létesítési és hibaelhárítási folyamatok megvalósításában, létesítési és hibaelhárítási feladatok kezelése, kapcsolattartás az ügyfelek IT szakértőivel, valamint közreműködő társosztályok szakembereivel, beszállítókkal, partnerekkel, (incidensekke...ápr. 22.
-
Hozzád fog tartozni ügyfeleink kliens oldali IT rendszereinek (hardver, szoftver) üzemeltetése, támogatása, tesztelése helyszíni vagy távoli jelenléttel és kapcsolódó rendszereinek a támogatása. A Te feladatod lesz az ügyfelektől telefonon, e-mailben, hibajegy kezelő rendszerben...ápr. 22.
-
MBH Befektetési Bank befektetési szolgáltatási rendszereket érintő informatikai bau és projekt rendszerszervezői feladatok ellátása Együttműködés az üzleti igényeket megfogalmazó szakmai és támogató szakterületekkel, valamint a funkcionális és nem funkcionális követelményeket meg...ápr. 22.
-
Kapcsolattartás a kollégákkal e-mailen, telefonon, vagy belső ticketing rendszeren keresztül Kollégák segítése elsőszintű technikai problémák felmerülése során Beérkező megkeresések kategorizálása, továbbítása az illetékes részlegnek Adminisztratív feladatok ellátása...ápr. 21.