Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák főiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
153 db találat
Szűrés
-
Vásárlók magas szintű kiszolgálása. Nyitottság új ismeretek megszerzésére. A termékek vonzó kihelyezése, rendezett polckép biztosítása. Árukészlet biztosítása, leltározás. Eladói, pénztárosi feladatok ellátása.máj. 22.
-
Banki, biztosítási projekteken való részvétel Web alapú megoldások fejlesztése és karbantartása Frontend és backend fejlesztése Felelősségvállalás a szoftver megvalósításáért és minőségéért Részvétel agilis szoftverfejlesztői csapatmunkában Együttműködés, napi kommunikáció külföl...ma 12:55
-
User access rights review related tasks: Carry out access rights reviews based on the detailed procedure Communicate with System Operators, Data Owners and Line Managers and adheres to the specified deadlines with them Ensure that nobody can review and re-approve their own acces...ma 15:35
-
Főbb felelősségi körök: Transport hálózat (mikrohullámú, optikai) fejlesztéséhez kapcsolódó munkák támogatása új konfigurációk elkészítése, betöltése routerekbe, mikrohullámú beltéri egységekbe vállalkozók helyszíni munkáinak távoli támogatása rendszerek hibamentes működésének el...ma 15:18
-
Process entitlement, compliance review requests and/or incident/change management handling for Citi’s global customer base within established support thresholds. Utilize key information security administration tools. Support bulk customer requests for comparable granting of entit...ma 11:49
-
In this role, you will work closely with our cross-functional teams and stakeholders, providing support for all phases and teams in the development lifecycle with a main focus on production systems. We are looking for someone who is eager to learn with the ability to work both in...ma 11:46
-
IT és technikai infrastruktúra támogatás Alap szintű funkcionális és technikai specifikációk készítése Külső beszállítókkal való kapcsolattartás IT eszközleltár naprakészen tartása Első szintű hibaelhárítás Infrastruktúrát érintő változások kezelése Tudásbázis frissen tartása Pro...ma 10:22
-
A vállalaton belül használt alkalmazások, szoftverek technikai támogatása, telepítése, konfigurálása Az alkalmazásokkal kapcsolatos problémák elhárítása és megoldása, valamint időben történő támogatás biztosítása A vállalat üzleti alkalmazásainak magasabb szintű felhasználói támo...ma 10:05
-
Beérkező hibajegyek, emailek, telefonok kezelése és hibaelhárítás PC-k és mobil eszközök telepítése, problémaelhárítás Informatikai eszközök megrendelésében való részvétel, majd azok kezelése A belső szoftverek működésének támogatása Az ügyfelek és az üzemeltetés közötti kommunik...ma 09:54
-
Design and build surveys using the Qualtrics platform, ensuring a user-friendly and engaging experience for respondent Implement advanced survey features such as skip logic and embedded data Implement and maintain survey translations and Qualtrics library items Maintain documenta...ma 09:07
-
Web alapú megoldások fejlesztése és karbantartása Frontend és backend fejlesztése Felelősségvállalás a szoftver megvalósításáért és minőségéért Részvétel agilis szoftverfejlesztői csapatmunkában Együttműködés, napi kommunikáció nemzetközi projektben...ma 17:50
-
Answers inbound customer calls and / or collects all necessary information from any customer service channel into the ticket system. Engages with customers to further understand reported issues and provide guidance, according to solution tree and knowledge base protocol, to diagn...ma 17:20
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...ma 15:30
-
end user IT support for local and international sites in MS Windows environment infrastructure administration (L1, L2), including network, virtualization, servers, cloud-based solutions work together with the internal/external IT partners documentation, change management HW and S...ma 14:50
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsma 14:25
-
Management of end-user IT requests, ensuring restoration of site IT service interruptions. Deployment, configuration & support of hardware, client operating systems, productivity software. Hardware support includes: online PCs, PC peripherals, PC non-networked, OT Systems (I4.0),...ma 14:25
-
Responsibilities and duties: Communication with IT colleagues in Slovakia and with software operators Installation, assembly and maintenance of IT infrastructure equipment Responding in a timely manner to service issues and requests Providing technical support across the company...ma 14:25
-
Manage ServiceNow related access requests Manage ServiceNow related knowledge articles Participate in ServiceNow incident management process Participate in testing activities related to ServiceNow enhancements and platform upgrades Participate in ServiceNow demand management pr...ma 14:05
-
Establish and manage ServiceNow technical governance and standards according to best practice, always ensuring scalable solutions Understand how different ServiceNow modules interact to ensure that configuration done in one area is not negatively impacting other areas Drive stand...ma 13:55
-
Felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása; Kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal; Feladatok, problémabejelentések valamint igénylések precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával; SLA idők menedzselése; Tudásbázis aktív építése; Rendszerdoku...ma 13:50
-
Üzleti megoldások innovációja és fejlesztése, üzemeltetés támogatása Interface fejlesztés a gyár technológiája, robotjai, autonóm berendezései felé Újítási lehetőségek, változtatási lehetőségek észlelése, ötletek megfogalmazása Együttműködés,- és kapcsolattartás az autógyár külön...ma 13:50
-
Ügyféltámogatás, hibakezelés Rendszerdokumentációk készítésema 13:50