Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Assistant állás, munka

96 db találat
Szűrés
  • Business admin Support communication with vendors and partner companies Assist with administrative data management and documentation Factory admin (Located in Samsung SDI) Support documentation related to Samsung SDI time-to-time Office/factory supplies purchase Contact with loca...
    máj. 11.
  • Ügyvezető napi munkájának támogatása Társosztályok munkájának adminisztratív támogatása Vezetői döntések elősegítése és támogatása A kimenő és bejövő dokumentumok iktatása, továbbítása, irattározás, posta kezelése Iroda működéséhez szükséges eszközök beszerzése Vendégek érkezése...
    máj. 14.
  • 1. Vevő megrendelések e-mailben, telefonon történő egyeztetése rendszerben való rögzítése 2. Partnerek szállításról való értesítése 3. Számlák kiállítása 4. Sofőrök elszámoltatása
    máj. 14.
  • operatív területen felmerülő dokumentációk ellenőrzése, rendszerezése (nyomon követés, lefűzés, pótlás, stb.) számlázáshoz kapcsolódó adminisztráció bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztráció személyi asszisztensi feladatok elvégzése (időpont egyeztetés, rendelés, stb.) esetleges...
    máj. 14.
  • Iroda-, gyárüzemeltetéssel fogalalkozó cégünk a napi feladatokhoz asszisztensi munkatársat keres. Főbb feladatok: Az ügyfélkapcsolatok támogatása és ügyféligények kezelése. Az iroda működésének napi támogatása, beleértve az adminisztrációt és a dokumentumok kezelését. Gyárüzemelt...
    máj. 10.
  • Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...
    máj. 11.
  • Ágazati megrendelések dokumentálása, árajánlatok készítése vezetők iránymutatása alapján, munkalapok előkészítése, nyilvántartások vezetése, részvétel a feladatok delegálásában, menedzselésében és ellenőrzésében feltárt hibák és beérkező bejelentések nyilvántartása, kezelése álta...
    máj. 12.
  • Karosszéria kárfelvételi folyamathoz tartozó adminisztratív feladatok ellátása, karosszéria munkafelvevő kollégák munkájának támogatása, napi szintű kapcsolattartás ügyfeleinkkel, a szerviz és karosszéria részleg működéséhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, ügyfele...
    máj. 13.
  • A munkakör célja a társaság felsővezetőjével való közvetlen együttműködés, részére személyi asszisztensi feladatok teljeskörő ellátása, az iroda működéséhez és üzemeltetéséhez kapcsolódó feladatok ellátásával együtt.   A feladatok részletesebben:  napi-, heti-, időszakos programt...
    máj. 13.
  • Az üzemvezető napi munkájának támogatása, aktív részvétel a következő feladatokban: asszisztensi adminisztratív feladatok ellátása ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és írásban statisztikák, kimutatások készítése, táblázatok vezetése - pontos és megbízható adatelemzés...
    máj. 13.
  • Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...
    máj. 11.
  • az üzemeltetési csapat tagjaként szervezi a beruházásokhoz, átépítésekhez, állagmegőrzéshez szükséges beszerzéseket, folyamatos kapcsolatot tart az alvállalkozókkal és beszállítókkal folyamatos kommunikáció és kapcsolattartás a bérlőkkel és a logisztikai parkok facility managment...
    máj. 14.
  • Meglévő Ügyfelekkel/Partnerekkel kapcsolattartás Adminisztráció Bejövő- és kimenő posta kezelése Dokumentumok előkészítése az okmányiroda és a könyvelés számára Banki dokumentumok előkészítése Biztosítás ügyintézés Saját nyilvántartási rendszer vezetése, követése Beérkező számlák...
    máj. 12.
  • Ukrán-magyar nyelvű telefon és online eszközök kezelése Beérkező hívások fogadása (ukrán és magyar nyelven), kimenő hívások indítása Munkavállalók informálása, problémák kezelése és megoldása ukrán és magyar nyelven Irodai adminisztrációs feladatok ellátása – szerződések előkészí...
    máj. 14.
  • Riportok előkészítése a cég ingatlan üzemeltetési ügyeivel összefüggésben, környezetvédelmi és energetikai feladatokkal kapcsolatban Eseti és rendszeres (karbantartási) munkákra alvállalkozói ajánlatok bekérése, ártükör készítése, szerződések előkészítése Beérkező számlák ellenőr...
    máj. 10.
  • Segítségnyújtás a jegyértékesítő partnereknek Segítségnyújtás a jegyvásárlóknak Rendezvényeken való részvétel Kollégák munkájának segítése Mindennapi irodai feladatok ellátása (eszközök előkészítése, fuvarozása)
    máj. 11.
  • jogviszony; Középiskola; Recepciós; Szakmai asszisztens; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... ; Professional Assistant; Head of Office Administration; Administration, Assistance, Office Work; English; junior; General work schedule ...
    tegnap 13:45
  • , megoldandók kezelése Postázási feladatok adminisztrációja – e-posta, iktatás, szkennelés Irodai... jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Recepciós; Titkárnő, Titkár; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; senior; Általános munkarend; Full time work; Employee... status; High school; Administrator, Document Manager; Receptionist; Secretary; Administration...
    tegnap 14:38
  • pályázat teljes körű projektmenedzseri tevékenységének támogatása és adminisztrációja (alvállalkozói... előkészítése Elektronikus adminisztráció pályázati és vállalatirányítási felületen Kapcsolattartás... Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Szakmai asszisztens... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; Általános munkarend; Full time work... ; Employee status; High school; Administrator, Document Manager; Professional Assistant; Administration...
    máj. 13.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim