Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák 5-10 év tapasztalattal
8 db találat
Szűrés
-
Kiváló ügyfélélmény A területéhez valamint hozzá tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.). Érték...máj. 27.
-
Vendégek udvarias, szakszerű kiszolgálása, Pultos és felszolgáló feladatok elvégzése, kávéfőzés, sütemény csomagolás, A bolt zavartalan működésének biztosítása (nyitási előkészületek, zárás utáni üzlet feltöltés, takarítás, pénztár pontos, precíz kezelése)...máj. 29.
-
A vállalati szintű alkalmazások fejlesztése, amelyek kulcsfontosságúak az ügyfelek üzleti folyamatainak támogatásában. Összetett adatanalízisek kidolgozása és adatvezérelt modellek építése Munkafolyamatok automatizálása és eszközök fejlesztése Mikroszolgáltatások tervezése és imp...máj. 29.
-
Vállalati szintű alkalmazások fejlesztése Java nyelven, üzleti igényeknek megfelelően; Szerveroldali komponensek és webes API-k fejlesztése, adatbázis-kezelés, valamint a felhasználói felülettel való integráció biztosítása. Különböző rendszerek és alkalmazások közötti adatátvitel...máj. 29.
-
Napi és hosszú távú gyártási tervezés és irányítás Vevői igények gyártási folyamatokká alakítása Termelési ütemtervek beállítása és koordinálása Csapatok összehangolása és támogatása Adatok gyűjtése és elemzése Műszak (2 műszak, 2+2, 06:00-18:00) irányítása és dokumentáció vezeté...máj. 29.
-
Involvement in Pre-RFQ risk evaluation and supplier selection Drive supplier development activities including audit gap closure steps (mainly located in Europe) Check of feasibility commitments related to production process and product Check of Supplier PPAP/EMPB documentation b...máj. 28.
-
Az egyedi, útdíjrendszer szakmai ismereteinek elsajátítása után elsődleges feladatod lesz a személyes ügyfélszolgálatunkra beérkező ügyfelek informálása, e-matrica értékesítése, pótdíjas panaszok kezelése, valamint a tevékenységi körhöz kapcsolódó egyéb szolgáltatások (pl. matric...máj. 24.
-
A kockázatkezelési csoporthoz érkező, illetve az innen indított telefonhívások fogadása és hatékony kezelése Chates ügyintézés alkalmanként Előfizetéses ügyfeleink ügyeinek megoldása, abban az esetben, ha a számlák befizetése nem történik meg határidőre Számlamagyarázat Fizetési...máj. 22.