Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák egyetemi végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
49 db találat
Szűrés
-
Hozzájárulni a cég éves tervéhez azzal, hogy új, elégedett ügyfeleket hozol a céghez, akik megrendelnek valamilyen termékünket, szolgáltatásunkat, hogy növekedjen a bevételünk. Nem az az eredmény ha napi 150-et telefonálsz, vagy napi 6 személyes találkozód van, hanem az, ha rende...máj. 24.
-
Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.máj. 26.
-
Stratégiai értékesítési tervek kidolgozása és végrehajtása az értékesítési célok elérése és az ügyfélkör bővítése érdekében Magyarországon. Erős, hosszú távú ügyfélkapcsolatok kiépítése és fenntartása. Az ügyfelekkel való együttműködés az üzleti igényeik és céljaik megértése érde...Friss
-
Részvétel az épületvillamossági rendszerek tervezésében Adatközpontok (több tízezer négyzetméteres léptékű) tervezése és modellezése holland partnercégünk és budapesti projektvezető kolléga irányításával Elosztó berendezések tervezése Alaprajzi tervek és dokumentációk készítése T...ma 14:09
-
Rugalmas munkaidőben, részben home office-ban is ellátható mérlegképes könyvelői feladatok. Nyugdíjasok, kisgyermeket nevelők számára különösen előnyös.tegnap 18:47
-
Új kollégánk feladata a csapatunk tagjaként engedélyezési és kiviteli tervek készítése.ma 14:25
-
- Elsősorban TB ügyintézés, ellátások igénylése, számfejtése a fő feladat - Személyügyi adminisztráció naprakész vezetése - Kapcsolattartás az ügyfelekkel, problémák megoldása - Egy új üzletág elsajátítása és ennek hatékony kommunikációja az ügyfelek felé - Kapcsolattartás az ill...ma 09:50
-
A Profession Services toborzási szolgáltatásainak értékesítés telefonon új ügyfelek számára (hideg hívások) Potenciális ügyfelek felkutatása, új ügyfél akvirálás, lead generálás Ügyfelekkel való kapcsolattartás Az ügyfélkör tudatos megismerése, feltérképezése, piacszegmentálás To...tegnap 17:25
-
- adatkezelés - adatrögzítés - logisztikai ügyintézés: logisztikai szervezeti egységek munkájának támogatása, asszisztencia - irodai adminisztráció: postai küldemények feldolgozása, iktatás, levelezés - számlák iktatása, ellenőrzése, feldolgozásategnap 16:15
-
Főbb feladatok: Pénzügyi riportok kezelése és nyomon követése. Másodlagos feladatok: Weboldalak kezelése Rendelésfeldolgozások Csomagok összekészítése a futárszolgálatok részéretegnap 16:00
-
- Cégcsoportba tartozó cégek könyvelési feladatainak ellátása - Vevői számlák kiállítása - Bejövő számlák feldolgozása belső rendszerben - Utalások rögzítése - Pénzügyi kimutatások készítésetegnap 15:45
-
Milyen izgalmas kihívások várnak Rád nálunk? A termeléshez szükséges anyagok lehívása a beszállítóktól a megfelelő időben és mennyiségben. Beszállítói adatbázis naprakészen tartása. Alapanyagszükségletek tervezése. SAP paraméterek ellenőrzése, frissítése. Raktári készletek felülv...tegnap 15:20
-
Társaságok és egyéni vállalkozások teljes körű önálló könyvelése Bérszámfejtés és hozzá kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása Adóbevallások elkészítése Bérek, járulékok utalásategnap 10:35
-
The ITA is now looking to expand its Regulatory Compliance Department with a committed and passionate full-time (40 hours per week) employee to join the ITA’s Branch Office in Budapest. The primary responsibility of this position will be to support the compliance activities with...máj. 28.
-
A feladat,hogy telefonon szervezzünk cégvezetők részére házhozszállított, személyre szabott borkóstolókat Előbb felhívjuk őket, úgymond kiajánljuk a szolgálatatásunkat, elmondjuk, miért jó nekik a mi történetünk. Amikor sikerül felkelteni az érdeklődésüket, kiküldjük hozzájuk a...máj. 28.
-
We are looking for a new colleague to join our team as an Accountant. This role reports directly to the Chief Accountant. This position is also available in part-time (30 hours per week). The main tasks are the below: Handle full spectrum of financial and cost accounting role (AP...máj. 28.
-
Title: Finance and Administrative Assistant Reports to: Senior Finance Officer, Minority Rights Group Europe Salary: 491 664 HUF gross for 5 days a week. This is initially a one-year full-time position with possibility for extension depending on future programmes and fundraisin...máj. 28.
-
Meglévő ügyfeleinkkel napi szintű kapcsolattartás telefonon és e-mailen Ajánlatok és rendelések feldolgozása Vevőink megtartásában való aktív részvétel Adminisztrációs feladatokmáj. 28.
-
Deliver collections management services to CHC Europe for Sanofi entities within CHC perimeter as per their respective Service Level Agreements Collection activities: review AR ageing reports, perform collection & dunning, escalate & follow-up actions Dispute & Claim Management –...máj. 28.
-
Egy változatos pozícióra vágysz, amiben egyszerre láthatsz el adminisztratív, end-to-end toborzási és egyéb HR feladatokat is? Itt belekóstolhatsz a HR összes területébe, mindenből lesz egy kicsi. Mit fogsz csinálni? Teljeskörű HR tevékenységének az operatív feladatait fogod ell...máj. 28.
-
·Új céges és lakossági ügyfelek kockázati térképének elkészítése és arra szakmailag megfelelő biztosítási és pénzügyi megoldások kidolgozása szakértő mentor segítségével ·Értékesítési célok elérése ·Aktív részvétel az online értékesítésben ·Meglévő ügyfélkörrel történő folyamatos...máj. 27.
-
igényelt áruk és szolgáltatások megrendelése határidőre, megfelelő minőségben és az elérhető legoptimálisabb áron, ajánlatok bekérése és értékelése, beszállítók kiválasztása (tendereztetés), a megrendelési folyamat teljes adminisztrációja az igény megjelenésétől a számla jóváhagy...máj. 27.